آرایشی

آرایش مخصوص فصل بهار

آرایش مخصوص فصل بهار

 

بهتر است بدانید همانطور که با تغییر فصل‌ها، تغییر آب‌وهوا را احساس می‌کنیم، این تغییرات، مستقیما بر پوست و موی شما نیز تاثیرگذار است؛ به‌طوریکه لازم است از محصولات مراقبتی متفاوتی در هر فصل بهره ببرید.

با شروع فصلی جدید، تمایل به ایجاد تغییرات در رنگ مو و سبک آرایش هم بیشتر احساس می‌شود. با وارد شدن به فصل بهار، پوست صورت، در بهترین حالت نرمال خودش قرار می‌گیرد، اما این حالت نباید شما را از کرم‌های مرطوب‌کننده غافل کند. برای این فصل، از کرم‌های مرطوب‌کننده سبک‌تر استفاده کنید تا پوستی شاداب و باطراوت داشته باشید. بهار، فصل رنگ‌های ملایم و درخشان است؛ پس بهتر است که برای آرایش در فصل بهار، به‌جای استفاده از رنگ‌های تند و غلیظ، از رنگ‌های کم‌رنگ و ملایم استفاده کنید. اگر علاقه‌ای به آرایش کردن ندارید، می‌توانید طبیعی باشید و با زدن رژلب و سایه‌ای با رنگ طبیعی، جذابیت خود را حفظ کنید.

مهم‌ترین نکته در آرایش فصل بهار، استفاده از لوازم آرایشی ضد حساسیت است. کرم‌های لب نیز به شاداب‌تر شدن لب‌ها کمک می‌کند.

 

رنگ پوست در فصل بهار

بهترین رنگ پوست در این فصل، پوست برنزه‌ای است که حالت غیرطبیعی نداشته باشد؛ صرفا سایه‌ای از برنزه بودن، روی پوستتان باشد، کافی است. برای این روش می‌توانید از نکات کلیدی سایه‌روشن کردن پوست استفاده کنید.

  زیبایی چشماتو خراب میکنی اگه...!

 

آرایش چشم در فصل بهار

سایه چشم قهوه‌ای در فصل بهار، به هر رنگ چشم و  پوستی می آید، اگر دلتان نمی‌خواهد از رنگ‌های تیره برای سایه چشم خود استفاده کنید، می‌توانید از انواع سایه‌های بنفش، نارنجی براق، قرمز و صورتی که همه‌شان مخصوص بهار هستند، استفاده کنید. فصل بهار، تمامی رنگ‌های گرم و زنده را در خود دارد؛ برای انتخاب رنگ‌های آرایش می‌توانید از ترکیب رنگ‌های اطراف خود ایده بگیرید. کسانی که چشم‌های ریزی دارند، بهتر است که از سایه چشم بنفش کمرنگ استفاده کنند و افراد چشم‌درشت نیز از سایه بنفش تیره. سبک خط چشمتان در فصل بهار می‌تواند پهن و زاویه‌دار باشد. این سبک کلاسیک، هم برای پلک بالا و هم برای پلک پایین مناسب است. از خط چشم رنگی مثل آبی یا سبزآبی برای طراوت صورتتان استفاده کنید. این رنگ‌ها مناسب فصل بهار هستند و تغییر چشم‌گیری در آرایشتان ایجاد می‌کنند.

خط چشم طلایی نیز یک انتخاب مناسب برای فصل بهار است؛ این رنگ می‌تواند به‌تنهایی، تمامی بار یک آرایش جذاب را به‌دوش بکشد و نمای خاصی به چشمان شما ببخشد.

در آرایش بهاری، برروی مژه‌ها بیشتر تاکید کنید؛ به‌نحوی که سیاهی و بلندی مژه‌ها بیشتر به‌چشم بیاید. استفاده از ریمل‌هایی که مژه‌های شما را پر‌تر و چشمان شما را باز‌تر می‌کند، جلوه خاصی به چشمانتان می‌بخشد؛ مژه‌ها را به‌سمت بالا ریمل بزنید؛ این کار باعث می‌شود تا چشم‌هایتان شاد و جذاب‌تر به‌نظر بیاید.

  راهنمای قدم به قدم رژگونه زدن با توجه به فرم صورت تان

 

آرایش لب و گونه در فصل بهار

هرچقدر آرایشتان در بهار، براق‌تر باشد، چهره شما جلوه زیباتری به‌خود می‌گیرد. با رنگ‌های تیره زمستانی، خداحافظی کنید و به‌سراغ رنگ‌های شاد و پرانرژی بروید؛ این کار را می‌توانید با زدن رژلب‌های قرمز، هلویی، صورتی، یا با زدن برق لب انجام دهید و بدین‌ترتیب، لب‌هایی زیبا داشته باشید.

اگر از رژلب‌های متالیک و براق، که یکی از انتخاب‌های فصل بهار است، استفاده کنید، نمای فلزی، جذابیت خاصی در چهره شما ایجاد می‌کند.

 برای رژگونه در فصل بهار، انتخاب طیف رنگی روشن، مثل هلویی، گلبهی و کالباسی مناسب است و صورت شما را شاداب‌تر جلوه می‌دهد.

آرایش ابرو در فصل بهار

اگر می‌خواهید ابروهای طبیعی در فصل بهار داشته باشید، ابروهای بدون قوس و بدون نوک مناسب هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *