آموزش دوخت شومیز

آموزش دوخت بلوز چپ و راستی

آموزش دوخت بلوز چپ و راستی | شیک و پیک

آموزش دوخت شومیز

این مدل بلوز مناسب برای افرادی با بالاتنه ظریف است. می توان قسمت چپ و راست بلوز را از پارچه ای حریر استفاده نمود. نوار مغزی با رنگ متضاد یکی از راه های تزیین این لباس است. آستین کلوش هماهنگی خوبی با این بلوز خواهد داشت. پارچه های ریزش دار بهترین انتخاب برای این لباس می باشد.

ابتدا الگو اساس را رسم بکنید سپس ساسون سرشانه را ببندید و به پهلو منتقل بکنید.ساسون کمر را نیز ببندید.

تمامی ساسون ها به پهلو  منتقل بکنید.

لقی گیری را انجام دهید، ابتدا  ۲ ساسون برای لقی گیری به خط مرکزی جلو رسم بکنید. لقی گیری یقه را انجام دهید و لقی گیری حلقه آستین را بگیرید. بعد از لقی گیری از خط مرکزی جلو به اندازه دور کمر الگو جلو بعلاوه ۴-۵ سانتی متر خط عمودی رسم بکنید و از خط مرکزی جلو به اندازه بازی یقه علامت بزنید ۱ سانتی متر سرشانه را باز کنید و با خطی منحنی به سه سانت رسم کنید.

الگوی بلوز چپ و راستی

مطالب مرتبط: آموزش دوخت شومیز یقه دلبری

اگر روی پارچه مقدار زیاد بیشتری جا داشتید قسمت جلوی کمر را بیشتر ادامه دهید.

الگو پشت آموزش دوخت بلوز چپ و راستی

الگو پشت را به اندازه نیم سانتی متر در یقه باز بکنید.

  آموزش شومیز فانتزی

دوخت بلوز چپ و راستی

آستین بلند را آماده کنید برای بلندی روی مچ به اندازه مچ دست تا انگشت های خود را اندازه بزنید و از وسط آستین پایین امده و به راست و چپ صفر کنید.الگو را از خط آرنج جدا بکنید، سه تا قسمت پایین را تا یک میل مانده برش بزنید و مقداری اوازمان بدهید تا الگو به اندازه ۱۸۰ درجه باز کنید.

ویدیوی آموزش دوخت بلوز چپ و راستی

این مدل بلوز مناسب برای افرادی با بالاتنه ظریف است. می­ توان قسمت چپ و راست بلوز را از پارچه ای حریر استفاده نمود. نوار مغزی با رنگ متضاد یکی از راه ­های تزیین این لباس است. آستین کلوش هماهنگی خوبی با این بلوز خواهد داشت. پارچه­ های ریزش ­دار بهترین انتخاب برای این لباس می ­باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *