استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

آیا جذاب ترین ترندهای کیف ۲۰۲۱ را می شناسید ؟

آیا جذاب ترین ترندهای کیف 2021 را می شناسید ؟

کیف، یکی از اصلی­ترین و کاربردی‌ترین اکسسوری­ها برای خانم­هاست. تقریبا همه خانم­ها هنگام بیرون رفتن، از کیف استفاده می­کنند. مدل­های مختلف کیف برای موقعیت­ها، سلیقه­ها و شرایط متفاوت وجود دارد.

 کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ هم در مدل­های مختلفی طراحی شده­اند، اما این طراحی، با توجه به شرایط خاص ما در دنیای امروز صورت گرفته است. در حال حاضر موقعیت کنونی جهان، متفاوت­تر از هر زمان دیگری در قرن ۲۱ است؛ با توجه به شرایط پاندمی و بیماری کرونا، شکل و شمایل کیف­ها هم تغییر کرده و این آیتم‌ها کاربردی­تر و راحت­تر شده­اند. در زمان پاندمی، کمتر کسی به فکر کیف­های پر زرق‌وبرق و مملو از لوازم آرایشی است. مسئله راحتی، درست مثل مدل لباس و کفش، در کیف هم بسیار چشمگیر شده است. امسال، درست مثل سال گذشته، مدل­های لباس (مثل استایل لوکس اسپرت)  و کفش (مثل ترند دمپایی­) حول محور راحتی طراحی شده­اند و قاعدتا کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ هم از این قاعده مستثنی نیستند.

بیشتر بخوانیم: ۴ مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

بیایید به سراغ کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ برویم و مدل­های مختلف آن را ببینیم.

کیف مخصوص حمل بطری آب

کیف حمل بطری آب، یکی از کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آید. از جمله کارهایی که ما می­توانیم برای حفظ محیط‌زیست انجام دهیم، نخریدن بطری­های پلاستیکی آب است. این کیف­ها، به دلایل محیط زیستی و دور بودن از شرایط خرید، طراحی شده­اند.کیف­های مخصوص حمل بطری آب، به ما یادآوری می­کنند که باید خیلی بیشتر مراقب زمین باشیم تا از وقوع شرایطی، مانند موقعیت حال حاضر، جلوگیری کنیم.

  جذاب‌ترین استایل و لباس مناسب سفر به دبی چیست؟

برندهایی مثل فندی و الیکس، توانسته­اند کیف‌هایی خلاقانه، مخصوص حمل بطری آب طراحی کنند. این کیف، یکی از کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ است که بسیار مفهومی طراحی شده و ظاهری شیک دارد.

کیف برند فندی

کیف اورسایز چرمی

مدل این کیف­، ایده­ی جدیدی نیست و از ماندگارترین مد­هایی به‌شمار می‌آید که امسال جز کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ شده­است. اورسایز، به‌معنای بسیار بزرگ است. طراحی این کیف­های بسیار بزرگ­ برای تعطیلات آخر هفته و سفرهای کوتاه، فوق العاده است. کیف اورسایز چرمی کاملا مناسب دوران کرونا بوده و از جمله جادارترین کیف­های ترند ۲۰۲۱ است. ماسک، دستکش، ضدعفونی‌کننده و سایر لوازمی که نیاز داریم، به‌راحتی داخل این کیف­ جا می­شوند.

کیف‌های حصیری

کیف­های حصیری، از جذاب‌ترین کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ به‌شمار می‌آیند. این کیف‌ها بسیار سبک هستند و برای گردش و پیک‌نیک در کنار ساحل یا محوطه باز مناسبند. سبدهای حصیری، پیشنیه­ای طولانی دارند، که این کیف­های جذاب، با الهام گرفتن از آن‌ها، ترند سال ۲۰۲۱ شده­اند. حتی می­توان برای نگهداری ظرف غذا نیز از این مدل کیف استفاده کرد.

کیف­های مکرومه و توری شبکه ­ای

علاوه بر کیف ‌های حصیری، کیف­های توری، با بافت شبکه­ ای و مکرومه، هم جز کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ هستند.

کیف‌های دستی چرمی


از جمله راحت­ترین کیف­های ترند سال ۲۰۲۱، کیف­های دستی چرمی هستند. کیف­های دستی چرمی برای استایل­های مختلف، مثل مینیمال، کژوال، مهمانی و حتی استایل خیابانی مناسب هستند. جنس چرمی آن­ها، ظاهر شما را به‌شدت شیک­ نشان می­دهد. حمل این نوع کیف­ نیز آسان است. اگر یک کیف دستی چرمی کلاسیک داشته باشید، تا سال‌ها همراهتان خواهد بود، بدون اینکه نگران از مد افتادن آن باشید. بلندی دسته کیف­های چرمی و طراحی آن‌ها بسیار متنوع است و در مدل‌های مختلفی، مثل رودوشی یا دستی، قابل استفاده می‌باشند. مشکی، قهوه‌ای و عسلی، سه رنگ ماندگار در مقوله کیف­ محسوب می‌شوند. با در دست گرفتن یکی از این کیف‌ها، استایلی پایدار و فارغ از جریان‌های مد خواهید داشت.

  10 استایل فوق‌العاده جذاب با بوت و نیم بوت مردانه

بار دیگر تاکید می‌کنیم که از جذاب­ترین ویژگی­های کیف­های ترند سال ۲۰۲۱، جادار بودن و راحتی آن­هاست، علاوه برآن نمی­توان از جذابیت و زیباییشان نیز گذشت. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

نظر شما در مورد کیف­های ترند سال ۲۰۲۱ چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *