استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه یک استایل زمستانی و پاییزی جذاب و مطابق با ترند۲۰۲۱ داشته باشیم؟

استایل زمستانی

استایل زمستانی

یک استایل زمستانی جذاب علاوه برآنکه شما گرم نگه می دارداحساس راحتی زیادی به شما می دهد. لباس هایزمستانی معمولامدت کوتاهی مورد استفاده قرار می گیرند و تا سال ها آسیب نمی بینند. به همین دلیل با انتخای آیتم هایی کلاسیک می توانید همیشه خوش تیپ باشید. در ادامه ای مقاله شما را با پنج آیتم آشنا می کنیم.  آن ها تاسال های آینده نیز مد باقی می مانند و باخیال راحت قادرید ست های مختلفی باآن ها بسازید.

ژاکت های پشمی

ژاکت ها از ضروری ترین لباس ها  در روزهای سرد سال محسوب می شوند . طرح های کلاسیک در هربازه ی زمانی مد هستند به همین جهت بدون نگرانی  ازپوشیدن آن ها لذت خواهید برد. این ژاکت ها جلوباز و دارای دکمه هستند. شما می توانید آن ها را به تنهایی یا روی سایر لباس هایتان بپوشید. نقوش  شطرنجی آن ها را از تکراری بودن خارج می کند. اضافه کردن یک گردنبند ظریف طلایی یا نقره ای تکمیل کننده استایل زمستانی شما خواهد بود.

چهارخونه های درشت

 نقش چهارخانه یکی از محبوب ترین آیتم های زمستانی و پاییزی هستند. شما هیچ محدودیتی در استفاده از آن ها ندارید از پالتو و پیراهن تا شلوار و دامن؛ نقوش چهارخانه همیشه جذابیت ظاهر شما را دوچندان می کنند. اگر طرح انتخابی شما ترکیبی از رنگ های گرم مثل قرمز، زرد، زرشکی و قهوه ای باشد؛ در سردترین روزهای سال نیز گرم  و پر انرژی خواهید ماند.

  چگونه در پاییز امسال چکمه‌های رزمی بپوشیم

پیراهن های زرد کره ای

زرد کره ای در چرخه ی رنگ درخشندگی کمتری دارد زیرا با سفید ترکیب شده است. هر رنگ که با سفید ترکیب شود تبدیل به رنگی رویایی و فانتزی می شود. یک پیراهن زرد در استایل های دخترانه همیشه وجود دارد زیرا نشانی از نور و بخشندگی است. همچنین این رنگ احساسی دوستانه و محبت آمیز را منتقل می کندبه همین علت برای مهمانی ها نیز  بسیارمناسب است.

بافت هایی با برش های متفاوت

این بافت ها به استایل زمستانی شما روح دوباره می بخشند. آن ها در قسمت های مختلفی از برش خورده اند. این برش می تواند به صورت قرینه یا غیرقرینه و در اشکال هندسی یاغیرمنظم طراحی شده باشند. انتخاب چنین مدلی حتی در لباس های مجلسی باعث زیباتر دیده شدن اندام تان می شود. این مدل بافت را می توانید با انواع شلوار جین چرم و کفش پاشنه دار نیز ست کنید. در هر صورت آن ها استایل شما را خاص و منحصر بفرد می کنند.

پالتو های خز مصنوعی  روشن

این پالتو ها راحتی  و نرمی فوق العاده ای  دارند و با پوشیدن آن ها دیگر احساس سرما نمی کنید. امروزه برای حفظ محیط زیست استفاده از پوست حیوانات بشدت کاهش یافته است. اما این موضوع نمی تواند ما را از ایده گرفتن از زیبایی آن ها دور کند. پالتو های خز مصنوعی گاهی با چاپ نقش حیواناتی مثل پلنگ، مار، گاو، تمساح . …نیز تولید می شوند. برای ست کردن آن ها بهترست بقیه آیتم ها را ساده انتخاب کنیدتا پالتوی شما مرکزتوجه قرارگیرد.

  بهترین ست با شلوار کتان سفید مردانه چیست؟

کت با یقه های پشمی

شما با داشتن این کت  در کمد لباستان دیگر هیچ نگرانی برای شیک پوشی در زمستان نخواهید داشت. یقه های نرم و پشمی آن ها علاوه برآن که شما را گرم نگه می دارد جذابیت ویژه ای هم دارند. شما با پوشیدن آن ها اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید زیرا یک تیپ عالی دارید! بهترست برای ست کردن با آن فقط از کلاه و یک شالگردن نازک استفاده کنید. روسری بلند یا شال های ضخیم که روی یقه را بپوشانند، ظاهرشما را نامناسب و نامتوازن می کنند. زیرا قسمت یقه و شانه ی شما را حجیم و بزرگ تر نشان داده می شود.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . به نظر شما چه آیتم هایی برای یک استایل زمستانی هامیت بیشتری دارند؟ لطفا نظرهای خود رو برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *