استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

استایل پاییزه خانم های چاق

دورس اورسایز برای خانم های چاق

مسلما هر استایلی که در اینترنت می‌بینیم و مجذوب آن می‌شویم مناسب اندام ما نیست. این مسئله در فصل پاییز بیشتر به چشم می‌خورد چون لباس‌های پاییزی بسیار متنوع هستند و به یک مانتو ختم نمی‌شوند. امروز به چند نکته مهم اشاره می‌کنیم و به استایل پاییزه خانم های چاق می پردازیم.

بوت‌های بلند و تا زیر زانو بسیار جذاب و وسوسه‌کننده به نظر می‌رسند و کنار گذاشنشان سخت است. اما بهتر است اگر اندامی چاق و تپل دارید، هرچه سریع‌تر آن را از لیست گزینه‌هایتان حذف کنید و با نیم‌بوت جایگزین کنید. نیم‌بوت باعث می‌شود قد شما بلندتر به نظر برسد و در نتیجه لاغر و کشیده به نظر برسید.

اکسسوری

اکسسوری در هر استایل نقش مهمی را ایفا می‌کند. اگر چاق یا تپل هستید سراغ اکسسوری‌های خیلی ظریف نروید چون هم به چشم نمی‌آیند و هم هیکلتان بزرگ‌تر دیده می‌شود. شالی بزرگ، کیف بزرگ، گردنبندی بلند و… از جمله اکسسوری‌های مناسب هستند. از این اکسسوری‌های بزرگ در قسمت‌هایی از بدن استفاده کنید که لاغرتر است. مثلا اگر پایین‌تنه شما چاق است، گردنبندی درشت بپوشید.

کاردیگان

در اکثر استایل‌های پاییز می‌بینید که از یک کاردیگان بلند در کنار تی‌شرتی کوتاه استفاده شده است. گاهی اوقات نیز تی‌شرت را داخل شلوار می‌گذارند. این استایل کاملا مناسب اندام لاغر و ساعت شنی است. خانم‌های چاق و یا تپل بهتر است کاردیگانی با بلندی متوسط انتخاب کنند و زیرش لباسی تقریبا هم اندازه همان کاردیگان بپوشند؛ نه خیلی کوتاه‌تر و نه بلندتر.

  راهنمای خرید مردان ایرانی

کت ترنچ

یک کت ترنچ می‌تواند کل پاییز و حتی زمستان، شما را همراهی کند. کت ترنچی با رنگ خنثی انتخاب کنید تا بتوانید با هرچه می‌خواهید ست کنید. بستن و یا نبستن دکمه‌های این کت به سلیقه شما برمی‌گردد. پیشنهاد می‌شود اگر کت کمربند دارد، دکمه‌ها و کمربندش را ببندید.

شلوار تیره

تا می‌توانید شراغ شلوارهای تیره بروید. جین تیره، لگ مشکی و شلوار پارچه‌‌ای تیره گزینه‌های خوبی هستند. اگر در ناحیه پا چاق هستید، بهترین گزینه، شلواری گشاد و کمربنددار است که تا زیر بالای ناف بالا می‌آید. برای ایجاد تضاد و روح بخشیدن به استایلتان بهتر است از کفش‌های رنگ روشن‌ مثل سفید استفاده کنید.

دامن فون مشکی

هیچ قانونی وجود ندارد که حتما باید شلوار بپوشید. اتفاقا اگر در ناحیه کمر و شکم تپل هستید، دامن فون مشکی کاملا مناسب شماست. این دامن باید بلند باشد و فاق آن تا بالای ناف باشد. همراه این دامن می‌توانید یک پیراهن دکمه دار رنگ روشن پوشیده و روی آن یک پالتو، بافت و یا کاردیگان بلند بپوشید.

دورس اورسایز

اگر به استایل اسپرت علاقه دارید، یک دورس یا هودی بلند و اورسایز با رنگ مورد علاقه‌تان پیدا کنید. بهتر است این دورس یا هودی، یک یا دو سایز از سایز اصلی‌تان بزرگ‌تر یا به اصطلاح، اورسایز باشد. می‌توانید همراه آن از جین و یا لگ استفاده کنید.

  خوش استایلی آقایان با اضافه وزن

منبع: سایت feediran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *