استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

استایل کلاسیک با آبی کلاسیک

آبی کلاسیک

مشخصات کلی محصول

جنس : کرپ مازراتی

فرم: آزاد

قد: کوتاه

مورد استفاده : روزمره و مجلسی

استایل ظریف و سرشار از زنانگی  

به جرات می توان گفت زیبایی و ظرافت این کار به تنهایی در استایلتان تاثیر خواهد گذاشت. جزییات کار شده روی سرشانه حس زنانگی و قدرت را تشدید می کند. این مانتو، امضای یک خانم برای استایل کلاسیک و خانمانه اش خواهد بود. حتی اگر در آیتم های دیگر انتخاب ها به حد کافی رسمی نباشد ، برای مثال کفش پاشنه دار با کفش تخت مانند کالج یا بالرین جایگزین شود.

آبی کلاسیک محبوب ۲۰۲۰ :

 رنگ آبی کلاسیک این کار، گاهی اوقات تمایز خوبی را ایجاد می کند و می توان در آیتمی از آن استفاده کرد که می خواهیم بیش از بقیه به چشم بیاید. این رنگ به سادگی از مد و استایل رخت بر نمی بندد.

این ست مناسب افراد قابل اعتماد ، مهربان، دل سوز، باوقار، پایدار و عمیق است و برای افراد با انواع اندام ها مناسب است.

به خصوص هنگامی که می خواهید سرشانه ها را پر تر از حالت معمول نشان دهید مدل هایی که جزییات روی سرشانه دارند انتخابی صحیح است.

ترکیب این رنگ با رنگ هایی مانند زرد، نارنجی، سبز، طوسی ، سفید، زرشکی، مشکی، خاکی و آدامسی ست های فوق العاده ای خواهد بود. طبیعتا ترکیب آن با رنگ های تیره مانند مشکی کمی از دیده شدن آن کم خواهد کرد و سبب تاریک شدن آن خواهد شد. در عوض رنگ های روشن مانند کرد سبب می شود آبی کلاسیک بیشتر خودنمایی کند.

  بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی

سوال و جواب

رنگ آبی را با چه رنگ هایی ست کنیم ؟ ترکیب این رنگ با رنگ هایی مانند زرد، نارنجی، سبز، طوسی ، سفید، زرشکی، مشکی، خاکی و آدامسی ست های فوق العاده ای خواهد بود

مانتوی آبی مناسب چه افرادی است ؟  این ست مناسب افراد قابل اعتماد ، مهربان، دل سوز، باوقار، پایدار و عمیق است

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *