استایل بازیگران, مد و استایل

استایل کیلین مورفی در دنیای واقعی چیست؟

استایل کیلین مورفی| کیلین مورفی متولد بیست و پنجم می ۱۹۷۶ بازیگر ایرلندی است. او حرفه خود را به عنوان خواننده، پیانیست، ترانه نویس در یک بند راک به نام د سانز اف مستر شروع کرد.

سپس در اواخر دهه ۱۹۹۰ قرارداد را رد و به سمت بازیگری در تئاتر و فیلم های کوتاه و مستقل روی آورد.

یکی از اولین نقش‌هایش خوک های دیسکو در ۲۰۰۱ بود. او برای بازی در نقش زنی ترنس در فیلم صبحانه در پلوتون نامزد دریافت جایزه فیلم و تلویزیون ایرلند شد.

همکاری کیلین مورفی با کریستوفر نولان

کیلین مورفی همکاری  زیادی با کریستوفر نولان مشهور داشته است و در چند فیلم مثل سرآغاز، سه گانه و… بازی کرده است.

کیلین مورفی در سال ۲۰۲۰ در  لیست ۱۲ هنرمند بزرگ بازیگران فیلم ایرلندی در آیریش تایمز قرار گرفت.

ازدواج کیلین مورفی

او در سال ۲۰۰۴با دوست دخترش ایون مک کینز ازدواج کرد. او هنرمند تجسمی ایرلندی است. آن دو از این ازدواج دو فرزند پسر به نام‌های مالاکی و آرون دارند.

کیلین مورفی بیشتر به سینمای آیریش علاقه دارد و آن طور رفتار هالیوود نیست. او ترجیح می‌دهد در مورد زندگی شخصی خود صحبت نکند. مورفی تا سال ۲۰۱۰ در هیچ برنامه تلویزیونی شرکت نمی‌کرد و تمام‌ تلاش خود را می‌کرد که توجه رسانه‌ها را به خود جلب نکند.

گرایش مذهبی کیلین مورفی

از نظر مذهبی او بیشتر یک ندانم گرا است اما پس از تحقیق در مورد نقش خود در فیلم سان شاین به عنوان یک فیزیکدان بیان کرد که آنئیست شده است.

همچنین او  گیاه خوار است نه به خاطر کشتن حیوانات بلکه راجع به سلامت روش های کشاورزی تجاری تردید دارد.

از نظر سیاسی در سال ۲۰۰۷ در کمپین راک د وت ایرلند شرکت کرد و در کمپین برای حقوق افراد بی‌خانمان حضور داشت.

جالب است بدانید که او در پیکی بلایندرز علاوه بر اینکه نقش اصلی تامی شلبی را به عهده دارد تهیه‌کننده اجرایی مجموعه هم هست.

جوایز و افتخارات کیلین مورفی

او در سال ۲۰۰۲ برای فیلم دیسکو خوک‌ها  برنده جایزه independent ourense  برای نقش بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.

برای فیلم بادی که کشتزار جو را تکان میدهد در سال ۲۰۰۶ برنده جایزه gqانگلستان به عنوان بازیگر سال انتخاب شد. همچنین در سال ۲۰۰۷ برای فیلم صبحانه در پلوتون جایزه فیلم و تلویزیون ایرلند برای بهترین بازیگر نقش اصلی را کسب کرد.

در سال ۲۰۱۲ برای فیلم مستر من تئاتر تایمز ایرلندی برای بهترین بازیگر نقش مکمل به جایزه انجمن درام برای نمایش برجسته یک نفره را دریافت کرد.

و همچنین در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ برای فیلم پیکی بلایندرز برنده جایزه فیلم و تلویزیون ایرلندی برای بهترین بازیگر نقش اصلی و درام و جایزه تلویزیون ملی nta برای بهترین اجرای درام شد.

پالت رنگی در استایل کیلین مورفی

کیلین مورفی به رنگ‌های دارک و تیره علاقه زیادی دارد . مثلا از کت و شلوار مشکی، اور کت بلند مشکی و… استفاده می‌کند. پس در نتیجه او علاقه خیلی زیادی به سبک مینیمال و هارمونی رنگ مونوکروم دارد.

  بررسی استایل امیر جدیدی

استایل کیلین مورفی در محافل رسمی

کیلین مورفی در ایونت‌ها و فوتوکال و موقعیت‌های رسمی درس کد را رعایت می‌کند و کلاسیک با کت و شلوار و کراوات دیده می‌شود. گاهی هم از پاپیون نیز استفاده می‌کند.

کت و شلوار در استایل کیلین مورفی اغلب به رنگ مشکی است و آن را با پیراهن سفید یا مشکی ست می‌کند.

رد پترن در استایل کیلین مورفی

همچنین از آنجایی که مینیمال پسند و شخصی به دور از حاشیه است معمولاً از پترن خاصی در لباس استفاده نمی‌کند و سادگی را ترجیح می‌دهد. اگر هم بخواهد در استایل روزمره خود سراغ پترن و طرح برود از پترن بیسیک مثل راه راه استفاده می‌کند.

بیوگرافی کیلیان مورفی

اما در روزمره به صورت کلی ترجیح می‌دهد که به سبک کژوال لباس بپوشد و آیتم‌های راحتی را در کنار هم استایل کند. مثلاً  گاهی یک بلوز روی تیشرت می‌پوشد و یا روی تیشرت و بلوز خود از هودی و یا از کت جین روی آن استفاده می‌کند.

سبک استایل کیلین مورفی

پس در روزمره هم ترکیب رنگی خنثی را ترجیح می‌دهد. در نتیجه او طرفدار سه مدل استایل کلاسیک و مینیمال و کژوال است.

جالب است بدانید که موهای کیلین مورفی یک زمانی ترند شده بود. در حال حاضر هم استایل کیلین مورفی در پیکی بلایندرز طرفدار زیادی دارد.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. کیلین مورفی بازیگر پرطرفداری است که سعی کردیم در این مقاله به بررسی استایلش بپردازیم. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *