استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

اصول استفاده از رنگ مشکی در استایل

لباس های مشکی

رنگ مشکی

مشکی رنگی پایه و بی فام در صنعت مد به حساب می آید که براحتی با سایر رنگ ها ست می شود .این رنگ در پوشش خانم های ایرانی بسیار دیده می شو د زیرا  برای هر موقعیتی مناسب است و فرد را لاغر تر نشون می دهد . علاوه بر یک ست کاملا مشکی ، هر از اجزای استایل  مثل مانتو  ، شلوار ، روسری ، پیراهن و … نیز می توانند به طور جداگانه این  رنگ باشند و  دانستن برخی نکات در مورد  آن به شما کمک می کند تا ترکیب زیبا تر و جذاب تری داشته باشید پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

رنگ مشکی از نظر نماد شناسی  قدرتمند و محکم است و افرادی که به این رنگ علاقه دارند اغلب  دارای اعتماد به نفس و روحیه ی محکمی هستند . آن ها مرز مشخصی بین خود و محیط اطراف شان قائل می شوند و روحیه ای جدی و با پشتکار دارند همچنین در عین آن که ساده و کلاسیک است ، شخصیت فرد را پر رمز و راز و دست نیافتنی می کند . زنان موفق و مستقل بیشتر به این رنگ تمایل دارند زیرا ظرافت ، پیچیدگی و اطمینان آن ها را با هم نشان می دهد فقط بهترست در استفاده از مشکی افراط نکنید زیرا تحقیقات نشان داده است دیدن بیش از اندازه ی آن باعث احساس افسردگی و غم می شود به همین دلیل رنگ سوگواری  و عزاداری  نیز محسوب می شود .

  10 ژاکت نازک زنانه برای زمان خاص بین تابستان و پاییز

لباس های مشکی با تناژ های مختلف نپوشید.

اگر می خواهید یک استایل یکدست مشکی داشته باشید از تن رنگی مختلف آن استفاده نکنید بطور مثال از سیاه نوک مدادی  یا دودی با مشکی پر کلاغی را کنار هم نپوشید زیرا به نظر می رسد رنگ آن ها رفته است و و ظاهری بی نظم و نا مرتب به شما می دهد ، هم چنین رنگ های بسیار مشابهی  مثل  سورمه ای و قهوه ای خیلی تیره نیز با آن ست نکنید .

اگر می خواهید مشکی دودی یا نوک مدادی در پوشش خود استفاده کنید بهترست تنالیته های طوسی و یا خاکستری های رنگی را برای ست کردن آن ، انتخاب کنید.

لباس های مشکی

مشکی های بور و کدر مناسب نیستند

این کاملا درست است که برخی از مشکی ها کمرنگ تر و روشن تر هستند اما آن ها برای سبک های کژوال و غیر رسمی مناسب تر ند  اما در استایل های رسمی و نیمه رسمی از تیره ترین تناژ آن استفاده کنید ، پارچه های از جنس  کرپ ، فاستونی ، پشمی پر رنگ تر هستند و گزینه ای ایده آل برای پاییز و به حساب می آیند.

ست مانتو مشکی با شلوار

یکی از بهترین آیتم ها برای ست کردن با  مانتوی مشکی  ، شلوار های جین هستند که  هر کدام از طیف های متفاوت  آبی روشن تا تیره ،  با آن همخوانی دارد . اگر مانتوی شما بلند است بهترست از شلوار های  تنگ و چسبان  مثل لگ ها و جین های کشی استفاده کنید و اگر  قصد دارید  مانتویی کوتاه و کتی  بپوشید ، شلوار های پارچه ای و راسته و دمپا بهترین گزینه اند.

  10 پیشنهاد فوق العاده پیراهن برای آقایان با رنگ پوست سبزه و گندمی
ست مانتو مشکی با شلوار

حتما بخوانید : استایل مینیمال چیست؟

این  به سبک پوشش شما بستگی دارد و هیچ محدودیتی ندارید ، برای مهمانی های رسمی  یا محل کار میتوانید از کفش های پاشنه دار ، کلاسیک و همرنگ مثل مشکی یا نود و خنثی انتخاب کنید اما در جمع های دوستانه یا پیاده روی روزانه بدون نگرانی رنگ دلخواه خود را بپوشید حتی زرد ، قرمز یا صورتی !

کیف  مناسب شما هم باید با کل استایل شما متناسب باشد و سعی کنید با  سایر اکسسوری ها مثل ساعت ، گوشواره و گردنبند از نظر جنس و رنگ هماهنگ باشد نمونه ای که می توان به آن اشاره کرد این است اگر کیف شما چرمی است از بند ساعت یا کمربند چرمی نیز استفاده کنید و اگر فلزی است ، ساعت ، گوشواره یا گردنبند های طلایی و نقره ای بپوشید.

کیف و کفش با لباس مشکی

استفاده از زیورآلات متالیک و براق

اکسسوری  و زیورآلات طلایی و نقره ای ، کریستالی ، و مروارید به دلیل انعکاس نوری که دارند بر روی زمینه ی مشکی ،  نمایی درخشان و  فوق العاده دارند و پوست چهره ی شما از حالت تیره و غمزده خارج می کند.

زیورآلات متالیک و براق

بهترین انتخاب لاک با پیراهن مجلسی مشکی

اگر می خواهید در یک مهمانی استایلی شیک و جذاب داشته باشید ،رنگ لاک  خود را همرنگ کفش یا سایر اکسسوری ها ی خود انتخاب کنید که در عین سادگی ، ظاهری زیبا به شما می دهد.

  ست های معرکه ای که با کت سفید مردانه باید امتحان کنید!

دوستان زیبا و خوش تیپ من ، شما فکر می کنید برای پوشیدن یک تیپ مشکی را باید به چه نکات دیگری دقت کرد ؟ لطفا برامون بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *