استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

انواع هودی ها و روش ست کردن آنها

هودی ها

خرید هودی | اگر شما هم یکی از علاقه مندان پر و پا قرص هودی هستید ، خواندن این مقاله را از دست ندهید چون هر چه را می خواهید در مورد تاریخچه هودی ، ویژگی ها آن ، تفاوت اش با سویشرت  و حتی ست کردن  با سایر لباس ، بدانید را در ادامه  ی مطلب به شما می گوییم  تا   با این آیتم جذاب چندفصل ، بیشتر آشنا شوید.

تاریخچه

یکی از جالب ترین موارد بررسی هر لباس ، تاریخچه و نحوه ی پیدایش آن است ؛ هودی ها نیز مانند بسیار از پوشاک دیگر ، گذشته ی جالبی دارند . هزار و پانصد سال پیش ، کشیشان و راهبان مسیحی  ، لباس های گشاد و شنل مانندی را به تن می کردند که دارای کلاه بود . پس از گذشت هزاران سال در قرن بیستم کارگران برای گرم نگه داشتن خود از تونیک های کلاه دار استفاده می کردند ، و در همین موقع ذهن خلاق طراحان لباس ، از آن ها الهام گرفت و در سال ۱۹۹۰ یعنی نزدیک به سی سال پیش هودی ( hoodie  ) به شکل امروزی خلق شد و  به یک آیتم چند فصل برای دختران و پسرا ن و فارغ از  هر گونه محدودیت های جنسیتی  ،  تبدیل شد .

  اصول انتخاب و خرید پالتوی مردانه

حتما بخوانید : چگونه در هر سنی شیک پوش باشیم؟

خرید هودی ؛ متفاوت از سویشرت

هودی در اصل یک آیتم زمستانی است که از جنس های مختلفی دارد  ، از جمله پنبه ، پلی استر و حتی پشم . جنس های نازک تر آن برای پاییز و بهار گزینه ای عالی محسوب می شود و در زمستان با آستر های پشمی و خز ، شما را گرم نگه می دارد . هودی مانند اغلب لباس های زمستانی هم جلو بسته و هم جلو باز است که با دکمه ، یا زیپ بسته می شود و می تواند جیب نیز داشته باشد . اما آن چیزی که سبب تمایز آن با سویشرت می شود ،  داشتن کلاه است ، زیرا همین ویژگی  باعث بوجود آمدن هودی و انتخاب چنین اسمی شده است  .

خرید هودی

هودی ساده که قد آن ها تقریبا تا باسن می رسد ، از محبوب ترین مدل های هودی است که براحتی ست می شود .  می توانید آن را تنها یا زیر کت ، پالتو های اور سایز ، جین یا چرم بپوشید و یک سبک کژوال فوق العاده داشته باشید .

  راهنمای انتخاب کیف مردانه

هودی های اورسایز در بین نوجوانان و جوان رواج زیادی یافته و با ترند های حاضر مد هم خوانی دارد ، این ست خاص و جذاب را می توانید با انواع شلوار و لگ ها بپوشید.

هودی های بلند ، سبکی غیر رسمی و راحت دارند ، میتوان به آسودگی آن ها را جایگزین پالتو  یا مانتو کنید ، و با یک شال نخی بلند و  اکسسوری های رنگی ، استایل هنری داشته باشید .هودی کوتاه که بتازگی وارد دنیای فشن شده است ، به خوبی توانسته در بین دختران جوان ، جای باز کند . این مدل  هودی ها اغلب برای  استایل های ورزشی ست می شود اما می توانید با یک شلوار جین فاق بلند یا اسلش آن را در یک دورهمی دوستانه نیز بپوشید.

حتما بخوانید : روش های ست کردن شلوار مام استایل

چگونه هودی ها  را ست کنیم  ؟

هودی با کت چرم : استایل های خاص به کمی جسارت نیاز دارند . هم خانم ها هم آقایان  میتوانند یک استایل متفاوت با ترکیب کت چرم و هودی امتحان کنید .  می‌توانید کت چرم مشکی مردانه را به همراه یک هودی زرشکی، طوسی، مشکی یا سفید ترکیب کنید. هم چنین استفاده از رنگ مکمل باعث می‌شود که ظاهر هر یک از لباس‌های شما چشمگیر و متمایزتر شود. برای مثال اگر یک هودی خاکستری، کت چرم مشکی، شلوار کتان مشکی و کفش اسپرت سفید را با یکدیگر ترکیب کنید، ظاهری شیک و خاص خواهید داشت.

  نحوه ست کردن رنگ سال 2022

هودی با کت رسمی  : استایل های زمستانی همیشه بسیار طیف  وسیع تر و جذاب تری را شامل می شوند ، چرا که می‌توانید انواع  مختلف لباس های رسمی  یا نیمه رسمی را با هم ست کنید اگر می‌خواهید یک لباس گرم و جذاب در سرمای زمستان به تن کنید، ترکیب هودیِ کژوال و یک کت یا ژاکت رسمی، استایل شما را متمایز می‌کند. بهترست آن ها را از نظر رنگ هماهنگ و متناسب انتخاب کنید .

خرید هودی با کاپشن  : 

یکی از مرسوم‌ترین استایل‌های زمستانی که در میان جوان از محبوبیت بسیاری برخوردار است، ترکیب هودی و کاپشن است. هودی و کاپشن یک استایل کژوال و شهری است که دانشجویان می‌توانند با یک کوله‌پشتی اسپرت این ترکیب را کامل و جذاب کنند. ترکیب هودی و کاپشن، یک استایل کلاسیک نیست و ابتدا مورد توجه علاقمندان به استایل رپ قرار گرفت.

 هودی با پالتو : 

ترکیب هودی به همراه پالتو، یکی از استایل‌های جذاب زمستانه است. زمانی که از شیک و متفاوت بودن صحبت می‌کنیم، باید کمی شجاع باشید و از ترکیب لباس کژوال و رسمی نترسید. با این حال بسیاری از علاقمندان به مد، استقبال خوبی از این استایل اسمارت کژوال کرده‌اند.

امیدوارم از خواندن این مطلب لذت برده باشید.

  کامل ترین راهنما برای آشنایی و ست کردن انواع کراوات مردانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *