استایل آقایان, اکسسوری مردانه, مد و استایل

اکسسوری های ضروری آقایان برای فصل زمستان

اکسسوری های ضروری آقایان برای فصل زمستان

با سرد شدن هوا پوشیدن لباس های گرم در اولویت قرار می گیرد.افراد دیگر از لباس نخی و تابستانی خود را کنار می گذارند و شروع به پوشیدن لباس های گرم و ضخیم زمستانی خود می کنند.اما در فصل سرما تنها پوشیدن کاپشن،پالتو،پلیور،هودی،سوئیشرت و غیره کافی نیست. در این میان اکسسوری هایی هستند که کامل کننده استایل زمستانی می باشند. داشتن هر یک از این اکسسوری ها در کمد لباس های آقایان در فصل زمستان ضروری می باشد.اکسسوری ها علاوه بر این که  باعث گرم شدن قسمت های مختلف بدن می شوند  ظاهری شیک و جذاب نیز خلق می کند. در این مقاله به بررسی تعدادی از اکسسوری های ضروری می پردازیم.

  • دستکش

دستکش یکی از اکسسوری هایی است که محافظ دست در فصل سرما می باشد. لازم است که آقایان حداقل یک جفت دستکش در پوشاک پاییزی و زمستانی خود داشته باشند. یکی از پرکاربردترین دستکش ها برای آقایان دستکش جنس چرمی می باشد. اگر تمایلی به استفاده از جنس چرمی ندارید شما می توانید از دستکش های بافتنی و یا پشمی استفاده نمایید. توصیه می شود رنگ دستکش را متناسب با دیگر اکسسوری هایتان انتخاب کنید و یا اگر انتخاب رنگ برایتان سخت است می توانید از رنگ های خنثی استفاده نمایید.

  • شال گردن

اگر شما اهل مد و فشن و داشتن یک استایل شیک و خاص زمستانی هستید که علاوه بر جذابیت باعث گرم نگه داشتن بدن شما شود توصیه می شود که استفاده از شال گردن را فراموش نکنید. شال گردن بخصوص اگر پهن و ضخیم باشد سرما را از خود عبور نمی دهد.شال گردن ها طرح ها و جنس های متنوعی دارند که بهترین آن ها شال گردن پشمی و بافتنی می باشد. انتخاب رنگ و طرح شال گردن به سلیقه شما بستگی دارد. پس در انتخاب آن دقت کنید.

  • جوراب ساق بلند

پا مهم ترین عضو بدن است که در میزان گرمی و  سردی بدن تاثیر به سزایی دارد. افراد بسیاری هستند که با گرم نگه داشتن پا دیگر احساس سرما نمی کنند.به همین منظور پوشیدن جوراب های ساق بلند و کلفت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.جوراب های ساق بلند دارای جنس های متنوعی از جمله پشمی،پنبه ای و پلاستیکی و… هستند که جوراب های پنبه ای و پشمی بهترین نوع آن ها می باشد.

  • کلاه

سر، یکی از مهم ترین اعضایی است که در فصل سرما نیاز به مراقبت بیشتری دارد. زیرا یکی از عواملی که باعث تشدید امراضی همچون میگرن، سرماخوردگی،سر درد و غیره می شود احساس سرما در ناحیه سر و پیشانی می باشد.به همین منظور کلاه یکی از بهترین و ضروری ترین اکسسوری ها در فصل سرما می باشد.کلاه های پشمی و بافتنی که از داخل دارای آستردوزی هستند انتخاب مناسبی هستند.

  • چتر

اگر شما جزء افرادی هستید که از خیس شدن در روزهای بارانی و برفی بیزارید، یک چتر با اندازه و  رنگ مناسب برای جلوگیری از خیس شدن در هنگام بارندگی انتخابی به جا و  از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

  • هدفون یا گوش گیر

در فصل سرما برای آن که گوش ها از سرما در امان  و در این ناحیه کمتر احساس سرما کنید علاوه بر استفاده از کلاه می توانید از هدفون های بزرگ استفاده کنید.تا علاوه بر آن که گوش ها  در برابر سرما محافظت شوند شما  بتوانید موزیک های مورد علاقه خود را هر زمان که دوست داشتید گوش کنید.

  • قالب کفش

در پاییز و زمستان به دلیل آن که کفش ها در اثر بارندگی خیس می شوند میزان شکننده شدنشان دو چندان می شود. به همین خاطر توصیه می شود پس از هر بار پوشیدن کفش های چرم خود در بارندگی درون آن ها تعدادی روزنامه قرار دهید تا نم و خیسی را کفش را به  خوبی جذب کند. این کار به شکننده نشدن کفش کمک فراوانی می کند. همچنین شما می توانید برای آن که کفش حالت طبیعی خود را حفظ کند از یک قالب کفش استفاده کنید و آن را درون کفش بگذارید.

  بررسی عجیب ترین استایل نوید محمدزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *