آرایشی

اینجوری رژ بزن جذاب شو

اولین قدم برای رژ زدن انواع لب  شناخت فرم لب ها است، وقتی که فرم لب را بشناسید و به سادگی می توانید لب ها را جوری که دوست دارید آرایش کنید تا زیبایی آن دوچندان شود.

رژ زدن انواع لب : لب های نا متقارن

در لب های نامتقارن لب بالا یا پایین تفاوت و هماهنگی با هم ندارند، برای این مدل لب ها باید با خط لب شروع کنید و لب ها را متقارن نمایید، سپس با براش لب یا انگشت شروع به محو کردن خط ها به سمت داخل لب ها کنید سپس با رژلب تمام قسمت های لب را پر کنید.

لب های بدون حجم

لب های تخت برجستگی ندارد، برای این مدل لب ها حتما اگر لب های شما بدون حجم است با استفاده از خط لب کمی بیرون تر از لب ها خط بکشید.
بیشتر بخوانیم: با این تکنیکهای آرایشی ۱۰ سال جوانتر شوید

رژ زدن انواع لب ، برای پر حجم تر کردن لب ها می توانید از کانتور لب نیز استفاده نمایید به صورتیکه از رنگ های تیره تر برای قسمت های دور لب استفاده کنید و به سمت داخل محو کنید و از رنگ های روشن برای قسمت مرکزی لب استفاده نمایید و کمی روی آن برق لب بزنید تا حجم بیشتری به لب ها بدهید.

 

  آرایش چشم های کشیده چگونه است؟

رژ زدن انواع لب : لب های نازک

بهترین ترفند برای لب های نازک استفاده از کانتور لب است به این صورت که قسمت های بیرونی تیره و قسمت وسط لب ها روشن تر شود، حتما برای جذابیت بیشتر لب ها از خط لب استفاده نمایید و با استفاده از کانسیلر روشن در زیر خط لب به لب ها حجم بیشتری دهید، برای جلوه بیشتر خط ها را به داخل محو کنید و با رژلب کمرنگ تر داخل لب را پر کنید.

یک ترفند دیگر برای این مدل لب ها استفاده از رنگ های تیره تر برای لب های پایین و رنگ های روشن برای لب های بالا می باشد و در نهایت با فشردن لب ها رنگ ها را با هم میکس نمایید، توجه داشته باشید از رنگ های هم طیف استفاده کنید تا لب ها جلوه زیباتری داشته باشد.

لب های برجسته

به طور کلی لب های برجسته در صورت مرکز توجه است، از رنگ های روشن و مات استفاده کنید و با این ترفند تمرکز روی لب ها را به تعادل برسانید.

بیشتر بخوانیم: ترفندهای کشیدن یک خط چشم زیبا

لب های کوچک

در این مدل لب ها از رنگ های روشن و براق استفاده نمایید و بهتر است  از رنگ های تیره اجتناب کنید چون باعث کوچک تر نشان دادن لب ها میشود.

1- آیا کانتور لب مناسب هر فرم لبی هست؟

  آرایش انواع چشم تک پلکی

بله ، هر فرم لبی را متناسب با فرم آن می توان کانتور کرد.

2- خط لب را برای هر لبی استفاده کنیم؟

میتوانید از خط لب برای هر فرم لبی استفاده کرد و حتی میتوانید به جای خط لب از رژلب ها به منظور تعیین محدوده لب ها استفاده نمایید.

3- حتما باید خط لب محو شود؟

خیر، محو کردن خط لب بسته به سلیقه شخصی و مد روز هست و نیازی نیست که همیشه محو شود.

4- لب های کوچک هیچ وقت نباید از رژلب های روشن استفاده کنند؟

خیر، میتوانند استفاده کنند ، اما با توجه به فرم لب ها بهتر است از رنگ‌ های روشن و براق استفاده نمایند.

5- فرق استفاده از انگشت و براش چیست؟

به دلیل حرارت و گرمای انگشت دست استفاده از انگشت برای محو کردن ممکن است راحت تر باشد اما به طور کلی تفاوت زیادی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *