استایل بازیگران, مد و استایل

بررسی رازهای جذابیت استایل بهرام رادان

استایل بهرام رادان | بهرام رادان زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ بازیگر و تهیه‌کننده ایرانی است.

او فعالیت حرفه‌ای خود را با بازی در فیلم شور عشق سال ۱۳۷۹ آغاز کرد و در دهه ۷۰ بازیگری را در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند.

تجربه خوانندگی

رادان یک آلبوم موسیقی به عنوان روی دیگر خوانندگی کرده است. او در سال ۲۰۱۷ مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد و در سال ۱۳۸۹ به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد.

ازدواج بهرام رادان

او یک خواهر و برادر دارد و در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ با مینا مختاری طراح لباس ازدواج کرد.

جوایز و افتخارات بهرام رادان

بهرام رادان در فیلم‌های زیادی نقش آفرینی کرده است که در سال ۱۳۸۲ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم شمعی در باد دریافت کرد.

در سال ۱۳۸۳ جایزه حافظ بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم گاو خونی را از آن خود کرد و در سال ۱۳۸۵ سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم سنتوری برنده شد و در نهایت برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم لاداخ هند برای فیلم آدمکش در سال ۲۰۱۲ شد.

استایل بهرام رادان

خوشتیپ بودن بهرام رادان بر کسی پوشیده نیست در حالی که از طراحان و برندهای متفاوتی دعوت به همکاری داشته است و از شاخص‌ترین مدل های برند نوین چرم به حساب می‌اید.

او همیشه مانند مدلینگ ها لباس می‌پوشند و اعتقاد دارد که در مراسم‌هایی مثل فرش قرمز باید کت و شلوار و لباس رسمی پوشید. اگر عکس‌هایش را بررسی کنید می‌بینید که حرف درستی زده و به آنها عمل می‌کند.

اکسسوری در استایل بهرام رادان

او بسیار برند باز است و به گفته خودش برای اکسسوری ترجیح می‌دهد عینک برند ریبن و برای ساعت بولگاری را انتخاب کند آن هم به این دلیل که اکسسوری مورد علاقه او عینک و ساعت است و همیشه از آنها استفاده می‌کند.

پالت رنگی در استایل بهرام رادان

رنگ مورد علاقه او مشکی است و در تیپ و استایل‌های رسمی و غیررسمی بسیار علاقه‌مند به استایل سر تا پا مشکی می‌باشد. اما پالت رنگی او بعد از مشکی سفید، طیف‌های طوسی و طیف‌های آبی را در خود جا داده است و گاهی هم سراغ رنگ‌های اسپرت‌تر مثل آجری و صورتی ملایم و قهوه‌ای می‌رود. پس پالت رنگی او کاملاً خنثی است.

طرح و پترن در استایل بهرام رادان

بهرام رادان فردی کلاسیک پوش و مینیمال است که به ندرت سراغ رنگ و پترن خاصی می رود و ترجیح می‌دهد با کیفیت بپوشد. اگر هم بخواهند طرحی انتخاب کند سراغ طرح‌های بیسیک و خنثی مثل راه راه می‌رود.

در استایل بهرام رادان در روزانه هم تیشرت یقه گرد بسیاری دیده می‌شود.

  تحلیل خاص ترین استایل امیر آقایی

استایل بهرام رادان به سبک کژوال

البته او گاهی سراغ استایل‌هایی مثل کژوال هم می‌رود اما در استایل کژوال خود همیشه ردی از کت وجود دارد. مثلا آن را با تیشرت و شلوار جین ست می‌کند. پس او در استایل کژوال خود هم سراغ کت می‌رود.

تسلط بر بازیگری

یکی از تاثیرگذار ترین المان‌ها در چهره او علاوه بر چشم‌های سبزش مدل مو است. معمولا در فیلم‌ها دوربین بر روی صورت او متمرکز است و با جزئیات نشان می‌دهد.

بهرام رادان تمام کلمات و احساساتش را از طریق چهره منتقل می‌کند. مثلا نوع نشستن و ایستادن کاملا با نقشه قبلی پیش می‌رود و موفق هم هست.

عکس های بیشتر از بهرام رادان را اینجا ببینید.

او نه چاق است و نه لاغر و به خوبی از دست‌هایش استفاده می‌کند. از ابراز خشم تا شادی را می‌توان در میمیک صورتش دید. ته ریش هم در درخشان کردن چشم‌هایش بی‌تأثیر نیست.در این مقاله سعی کردیم در مورد استایل بهرام رادان صحبت کنیم. امیدوارم از خواندن آن لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید. کدام نقش بهرام رادان را بیشتر از همه دوست دارید؟

نویسنده: سپیده

سبک پوشش بهرام رادان چه نام دارد؟

او فردی کژوال و کلاسیک پوش است و به کت و شلوار علاقه زیادی دارد.

همسر بهرام رادان کیست؟

او به تازگی با فردی به نام مینا مختاری طراح لباس ازدواج کرده است.

دیدگاهی در مورد “بررسی رازهای جذابیت استایل بهرام رادان

  1. Bm گفت:

    خب وزنش چنده؟

    1. Tehrani گفت:

      وزن ه کی ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *