آموزش مدیافت

تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه

تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه

یکی از مهمترین مباحث این روزها، استفاده مجدد از لباس هایی است که با کمی خلاقیت، امکان استفاده مجدد را دارند. در این ویدئو به تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه پرداخته می‌شود.

ابتدا یک پیراهن مردانه را برداشته، سپس قسمت جلوی پیراهن را به‌صورت دولا، تا کنید و به اندازه بازی یقه موردنظرتان، آن را برش بزنید که قرینه شود.

نکته مهم: حتما جیب پیراهن مردانه را در بیاورید.

سپس قسمت آستین را از مچ، روی هم قرار داده و به اندازه دلخواهتان برش بزنید. حتما توجه داشته باشید که قرینه باشند.

پایین لباس را هم باتوجه به مدل موردنظرتان کوتاه کنید. در اینجا ما ۲۵ سانتی‌متر کوتاه کردیم.

سپس با استفاده از تور، جاهای خالی را پر کنید. برای قسمت یقه، می‌توانید، هم از نوار طرحدار استفاده کنید و هم از توری که به آستین و پایین پیراهن دادید.

اگر می‌خواهید مانند ویدیو، دکمه‌ها پایین لباس باشند، هنگام برش، از ۱.۵ سانت عقبتر برش بزنید که جای دوخت داشته باشید.

اگر می‌خواهید تور یا پارچه‌ای که می‌خواهید به پایین آستین و لباس اضافه کنید، چین بخورد، باید دوبرابر یا سه برابر تور را برش بزنید. دوتا دوخت روی تور بزنید، سپس هردو نخ پایین را باهم بکشید؛ در نهایت چین قشنگی به لباس اضافه می‌شود. برای اطلاعات بیشتر حتما ویدیو را تماشا کنید.

  ترفندهای دوخت شلوار لی های قدیمی

ویدئوی آموزش تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه

یکی از مهمترین مباحث این روزها استفاده مجدد از لباس هاییست که با کمی خلاقیت امکان استفاده مجدد را دارند. در این ویدئو به تبدیل پیراهن مردانه به شومیز زنانه پرداخته می شود.

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به سادگی و راحتی مهارت‌های جدید خیاطی را یاد خواهید گرفت. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های متنوع دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین بخش آن این است که شما قادر خواهید بود لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را بدوزید.

گردآوری هانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *