استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

خاص ترین ترندهای ۲۰۲۱ که شما را در پاییز و زمستان شگفت زده می کنند!

ترندهای 2021

اگر شما عاشق استایل های زمستانی هستید خیلی بهتر است قبل از سردشدن هوا یک کمد تکانی داشته باشید. با انجام این کار درعین نظم و زیبایی بیشتر، استایل های بهتری هم خواهید داشت. درواقع این کار باعث می شود از کم وکاستی های لباس های زمستانی خود آگاه شوید وسعی در برطرف کردن آن کنید. در این مقاله با چند ترند خاص ومدرن پاییزو زمستان ۲۰۲۱ آشنا می شویم که پوشیدن آن ها جسارت و شجاعت می خواهد.

ترندهای 2021

شلوار جین چهل تکه

یکی از ترندهای زمستانی ۲۰۲۱ شلوارهای جین چهل تکه هستند. به طور کلی شلوارهای جین در بین مردم طرفداران زیادی دارند. با برگشت پارچه های چهل تکه، این ترند در این شلوارها وارد شده است. تمامی قطعات این شلوار با دوخت و حتی رنگ های مختلف در کنار هم قرار گرفته اند. البته این شلوار اندام را پر تر نشان می دهد و برای افراد لاغر بسیار مناسب است. این ترند کمک شایانی به مد پایدار هم هست..

جین چهل تکه

 

دامن هایی با دوخت چهارخانه

اگرچه این نوع دامن طرحی ساده و یکرنگ دارد اما با رودوزی ها و دوخت های رنگی روی دامن، به چهارخانه تبدیل می شود. شما می توانید آن را با بافت های راه راه و بوت های بلند ست کنید. این استایل مخصوصا با رنگ  های قهوه ای و شتری برای پاییز فوق العاده جذاب است و برای مهمانی ها می تواند یک انتخاب مناسب باشد.

  چگونه روسری مشکی طرح دار را ست کنیم؟

دامن هایی با دوخت چهارخانه

پیراهن ماکسی با چاپ چهل تکه

همان  طور که پیش از این گفته شد از آنجایی که دنیا به سمت مد پایداردر حرکت است، یکی از ترندهای مشخص پاییز و زمستان ۲۰۲۱ بدون شک لباس های چهل تکه است. حتی  می توانید در زیر این پیراهن یک بلوز جذب بپوشید یا روی آن کت بپوشید. این پیراهن حتی در تابستان نیز قابل پوشیدن است . تنها کافی است سایر آیتم ها را مناسب تابستان انتخاب کنید. از آنجا که این پیراهن دارای طرح و رنگ های شلوغ است بهترست سایرلباس ها را ساده و با رنگ های خنثی انتخاب کنید..

پیراهن ماکسی با چاپ چهل تکه

پیراهن با ریشه ریشه های بلند

با پوشیدن این لباس تنها باید چرخید تا حرکت ریشه ریشه های آن به درستی مشخص شود. ممکن است این لباس ها حال و هوای سرخ پوستان را برای ما تداعی کنند از این رو می توان آن ها را با کیف های بزرگ جیر و جزئیات دستباف بپوشید. فراموش نکنید میکاپ ومدل موی خود را با استایلتان هماهنگ کنید..

پیراهن با ریشه ریشه های بلند

پیراهن های ریشه دار توری

این پیراهن های زیبا و پرزرق و برق ظاهری خیره کننده به شما می بخشند و برای جشن ها و مهمانی ها بسیار مناسب هستند. ریشه های این پیراهن به طرز زیبایی بصورت منظم به هم متصل شده اند. شما با پوشیدن آن ها بدون شک همه ی نگاه ها را به سمت خود جلب میکنید از این ترند زیبای ۲۰۲۱ غافل نشوید. پوشیدن کت های چرم بر روی این پیراهن ها استایلتان را کژوال تر اما جذاب تر می کند..

  معرفی 6 مدل بوت رسمی مردانه

پیراهن های ریشه دار توری

دامن های ریشه ریشه

همانطور که دقت کردید یکی دیگر از ترندهای مشخص پاییز و زمستان ۲۰۲۱، لیاس های با ریشه و حاشیه های بلند است. شما امسال می توانید آن ها را در کیف ها، پیراهن ها، دامن و حتی اکسسوری به تعدد ببینید. دامن های حاشیه دار درجنس های متفاوتی ارائه شده اند که  باانواع تاپ، تی شرت و کت جیرمی توانید هماهنگ کنید وبپوشید..

دامن های ریشه ریشه

آستین های بزرگ پفی

آستین های پفی در ترندهای امسال نیز مشاهده می شوند و باقی مانده اند، هرچند حجیم تر و متفاوت تر از گذشته. برش و پف آستین ها در ترند ۲۰۲۱ معمولا از حلقه شروع  نمی شوند  بلکه از بالاتنه و مانند آستین های رگلان هستند. آستین های پفی در لباس هایی با جنس های مختلف از جمله چرم، نخی و حتی جین هم استفاده می شوند. آن ها ظاهری فانتزی و عروسکی به شما می بخشند. اگر اهل ریسک کردن کردن هستید پیشنهاد می کنم  این ترند را حتما امتحان کنید

آستین های بزرگ پفی

شطرنجی های حجیم

پارچه های شطرنجی یکی از ترندهای همیشگی پاییز و زمستان هستند. اما امسال اگرکه بخواهید متفاوت تر به نظر برسید می توانید به سراغ مدل های حجیم تر آن بروید. آن ها علاوه برآن که شما را گرم تر می کنند استایل شما را نیز خاص می کنند. از آنجایی که پارچه های چهارخونه و شطرنجی اغلب ما را پر تر نشان میدهند، برای افراد ریزنقش بسیار مناسب هستند.

  رازهای شیک پوشی با مانتو صورتی + پیشنهاد خرید

شطرنجی های حجیم

 

خرید آخر فصلتو کردی ؟

حراج محصولات شیک و پیک تا ۱۵ شهریور با ۲۰ درصد تخفیف

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *