استایل خانم‌ها, چی بپوشم؟, خرید شلوار, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

امسال چه شلواری بپوشیم ؟ ترند شلوار ۲۰۲۴ را بشناسید.

ترند جین 2021

ترند جین ۲۰۲۳ | جین یکی از محبوب ترین جنس هایی است که هر کدام از ما حداقل یک شلوار از آن را در کمد خود داریم. شلوار، کت، مانتو، دامن جین تقریبا با هر سلیقه ای همخوانی دارد. طبق تحقیقات اخیر متوجه شدند بیش از نیمی از جمعیت کره ای زمین شلوار جین می پوشند. این عدد خیلی شگفت انگیزی برای یک ترند ۱۴۰ ساله است.  به زبان ساده این آیتم تحت تاثیر گذشت زمان، موقعیت جغرافیایی و حتی سن و جنسیت قرار نگرفته است. این شلوار جزئی دائمی از استایل ما محسوب می شود اما هرساله با تغییرات اندکی مدرن و بروز می شود. اگر می خواهید در مورد ترند جین ۲۰۲۳ بیشتر بدانید در ادامه ی مطلب همراه ما باشید.

جین های گشاد

با توجه به شرایط سخت و خانه نشینی سال گذشته، روند های مد نیز دچار تغییراتی شدند. یکی از تاثیرگذارترین آن ها روی کار آمدن لباس های آزاد، گشاد و  راحت بجای لباس های تنگ است. به همین دلیل ما امسال دیگر جین های تنگ و اسکینی را نخواهیم دید. شلوار های دمپا گشاد و بادکنکی دوباره تبدیل به یک ترند جین پرطرفدار شدند. این مدل ها در کت واک ها، به صورت گسترده ای دیده می شوند. اما همانطور که می دانید در پشت تولید ترندها همیشه دلیلی وجود دارد. پارسال اکثر افراد هنگام کرونا، در خانه و با لباس راحتی و حتی روی کاناپه خانه کار می کردند. به همین دلیل  نمی توانست افراد مجبور کرد از مد های سفت و سخت و رسمی پیروی کنند. طراحان لباس در کالکشن های جدید خود در عین شیک پوشی احساس راحتی را نیز به افراد می بخشیدند.

جین های فاق بلند

 شلوار های جین امسال در مدل های متفاوتی تولید شده اند. هرکدام از آن جلوه ای خاص و متفاوت به ظاهر شما می دهند. شما می توانید با توجه به فرم اندامی خود،  انتخابی مناسب و صحیح داشته باشید. از محبوب ترین آن ها  می توان به شلوار های راسته، مام استایل و ساق گشادِ فاق بلند اشاره کرد. این مدل ها برای اغلب سیلوئت های اندامی مناسب هستند. در عین حال با سبک های متفاوتی مثل کلاسیک و کژوال نیز همخوانی دارند.  شما می توانید با پوشیدن یک کمربند جذاب استایل خود را تکمیل کنید.

جین های بدون جنسیت

در آغاز شلوار جین برای مردان دوخته شد اما چندی طول نکشید که زنان نیز از آن استقبال کردند. در حال حاضر در برخی از برند ها، مدل های زنانه و مردانه بصورت جداگانه تولید می کنند. اماروحیه ی برابری و تساوی زنان  درسال های اخیر سبب شدکه بسیاری از جین ها بدون برچسب جنسیت ارائه شوند.

  نکات و رازهای ست کردن با مانتو جین

یک استایل جین

شما با پوشیدن دو آیتم جین، استایلی فوق العاده جذاب و مدرن خواهید داشت. در روزهای سرد می توانید شلوار جین را با کت یا ژاکتی از این جنس ست کنید . این ترکیب مدت ها در چرخه ی فشن قرار داشته است اما ترند امسال یک تفاوت دارد؛ پوشیدن سایه های پر رنگ و کمرنگ آبی در کنارهم جلوه ای چشم نواز به شما می دهد. به زبان دیگر می توان  ۲۰۲۱ را سال بازگشت استایل های جین آبی نامید. شما حتی می توانید از اکسسوری هایی مثل روسری، کیف و حتی کفش جین نیز استفاده کنید. مطمئن باشید ترکیب آن با ترند جین های اورسایزامسال، شما راشیک پوش و جذاب تر از همیشه نشان خواهد داد.

بیشتر بخوانیم : شلوار جین چه رنگی بخریم ؟

استایل جین

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید .لطفا نظر و پیشنهاد های خود رو  در مورد ترند جین ۲۰۲۳ برای ما بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *