استایل بازیگران, مد و استایل

جذابیت استایل مهدی پاک دل ، ساده اما شیک

استایل مهدی پاکدل | مهدی پاکدل بازیگر ایرانی در ۱۰ تیر ۱۳۵۹ در اصفهان به دنیا آمد

برادر کوچک‌تر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان و مسعود پاکدل عکاس و برنامه ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام در انعکاس کوچه‌های خیس منتشر کرده است.

ازدواج مجدد مهدی پاکدل

او در سال ۱۳۸۹ با بهنوش طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدن. سپس در ۲۹ آبان ۱۳۹۹ خبر از ازدواج مجدد خود داد. عاطفه رضوی بازیگر سینما و همسر حسین پاکدل اولین کسی بود که با انتشار پستی خبر ازدواج مجدد مهدی پاکدل با خانم رعنا آزادی ور بازیگر ایرانی را داد.

ورود به عرصه مدلینگ

مهدی پاکدل چند سالی بازیگری نکرد و رو به مدلینگی آورد و با یک تغییر کاملا فاحش به عرصه سینما برگشت. در چند سال اخیر مجدد شروع به بازی در فیلم و سریال‌های مختلف از جمله هم گناه و جیران و… کرد.

از جذاب‌ترین تغییرات در چهره و استایل مهدی پاکدل موهای جوگندمی بود که او را در آستانه چهل سالگی تبدیل به یکی از مدل‌های بسیار جذاب در ایران کرد.

موی ج. گندمی، ریش کمی بلند، حذف عینک طبی همگی قدم‌هایی برای جلب توجه رسانه و مردم بود.

استایل مهدی پاکدل و ورود به خانه مد راد

ظاهر جذاب و استایل مهدی پاکدل باعث شد تا جزو مدل‌های پرطرفدار خانه مد راد قرار بگیرد. خانه مد راد اولین خانه مد ایران است که لباس‌های بسیاری از بازیگران در جشنواره ‌ای فجر و همچنین خوانندگان زیادی را طراحی کرده است.

ماهک آهنج استایلیست برند راد در خصوص انتخاب مهدی پاکدل می‌گوید آقای دکتر راد مهدی پاکدل را به دلایل همخوانی ظاهر و استال این بازیگر با دیزاین‌های راد را یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب می‌دانست. محمدرضا گلزار یکی دیگر از مدل‌های این برند است.

استایل مهدی پاکدل برای مراسم و جشنواره‌های رسمی

او در مراسم های رسمی و جشنواره ها کاملاً درس کد را رعایت می‌کند و می‌داند چه چیزی باید بپوشند و اکثراً با کت و شلوارهای رسمی دیده می‌شود.

راحتی در استایل مهدی پاکدل حرف اول را می‌زند

گاهی از رنگ های محبوب یعنی مشکی و سرمه‌ فاصله می‌گیرد و با جسارت بیشتری سراغ رنگ‌های دیگری می‌رود و گاهی هم سراغ استایل‌های کژوال می‌رود. در واقع اینطور که به نظر می‌رسد او راحتی را دوست دارد و ترجیح می‌دهد که در شرایط مختلف راحت باشد و هر جا که احتیاج به استایل‌های رسمی نباشد

سراغ شلوار کتان و جین راسته برود. البته بدون حاشیه زیپ و زاپ خاصی و با آنها یک تیشرت ساده و یا بلوز تک رنگ یا کت تک رنگ و ژاکت بایکری ست می‌کند.

استایل روزمره

او آنطور که پیداست در روزمره به لایه لایه پوشیدن علاقه زیادی دارد و اغلب به تیشرت ساده یا طرح دار زیر پیراهن مردانه بسنده می‌کند.

البته مهدی پاکدل به کت چرم و کاپشن علاقه دارد. پس مهدی پاکدل استایل کلاسیک، مینیمال و کژوال دارد که به نسبت موقعیت سراغ تک به تک آنها می‌رود.

عکس های مهدی پاکدل را اینجا ببینید

پالت رنگی در استایل مهدی پاکدل

پالت رنگی او از انتخاب هایی که می‌کند نشان از خانواده آبی دارد و رنگ‌های خنثی و طیف مورد علاقه‌اش آبی است؛ از کم رنگ تا سرم‌ای شاید بتوان گفت از هر کدام یک لباس دارد.

البته او به رنگ طوسی هم علاقه زیادی دارد و گاهی سراغ رنگ‌های ملایم دیگری مثل خانواده سبز رنگ و… می‌رود. اما آن طور که پیداست ترجیح  او بیشتر رنگ آبی است که همنشینی خوبی هم با رنگ پوستش و مو و ریش بلند جوگندمی‌اش دارد.

او در گذشته بیشتر رنگ مشکی را برای لباس‌ها و استایل خود انتخاب می‌کرد اما با گذشت زمان تحت تاثیر تغییرات مثبت در ظاهر جسارت پوشش و انتخاب رنگ بیشتری پیدا کرد. البته یادتان نرود که به سبز یشمی هم علاقه بسیار زیادی دارد.

یکی از هنرهای مورد علاقه‌اش عکاسی است که همین باعث می‌شود که چرخه رنگ و هماهنگ کردن رنگ‌ها در کنار هم را به خوبی بشناسد.

او سال‌های گذشته هم مجموعه عکس‌های خود را به نام مکث روی سکوت در گالری باروک به نمایش گذاشت. از این رو می‌داند که چه رنگی در کدام موقعیت بپوشد.

اکسسوری در استایل مهدی پاکدل

مهدی پاکدل در استفاده از اکسسوری‌ها کمی محتاط است و معمولا سراغ شال گردن و عینک و گاهی دستکش چرم می‌رود. و این‌ها همه اکسسوری‌هایی است که مهدی پاکدل در استایل خود استفاده می‌کند.

  استایل فرزاد فرزین چه حرفی برای گفتن دارد؟

البته بیشتر از همه به عینک‌های کلاسیک علاقه دارد. اگر در ست کردن رنگ و پترن به مشکل برخوردید و علاقمند به استایل‌هایی مثل مهدی پاکدل داشتید می‌توانید از او به عنوان مدل و الگو استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم در مورد استایل مهدی پاکدل صحبت کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

استایل مهدی پاکدل چه سبکی است؟

او بیشتر کلاسیک و کژوال استایل می‌کند.

همسر مهدی پاکدل کیست؟

او در سال ۱۳۹۹ با رعنا آزادی ور بازیگر سینما ایران ازدواج کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *