استایل بازیگران, مد و استایل

جذاب ترین استایل پریناز ایزدیار چه رازهایی داشت؟

استایل پریناز ایزدیار| پریناز ایزدیار زاده ۸ شهریور ۱۳۶۴ بازیگر و صداپیشه ایرانی است.

او پس از بازی در سریال زمان ساخته حسن فتحی به شهرت رسید. اولین کار بازیگری او در فیلم یک مرد یک شهر بود. او اصالتا اهل بابل است و به گفته خودش بر زبان مازندرانی تسلط کامل دارد.

بیوگرافی

پریناز ایزدیار در مقطع لیسانس رشته گرافیک خوانده است و از سال ۱۳۸۰ وارد عرصه بازیگری شده است. او در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت زیادی کسب کرد و در فیلم ورود آقایان ممنوع چند سکانس بازی کرد و با فرزاد حسنی و کامران تفتی در نمایشنامه خوانی سفر به نهایت در دوره نویسندگی و کارگردانی محمد اکبری برای کمک به موسسه محک و کودکان مبتلا به سرطان برنامه اجرا کرد و تمام پول به دست آمده را به خیریه واگذار کردند.

کارنامه هنری پریناز ایزدیار

او در سریال و تئاتر‌های بسیار مطرحی مثل بینوایان، شهرزاد، جیران، متری شیش و نیم، لتیان، هت‌تریک، ابد و یک روز بازی کرده است. همچنین او اولین مهمان نمایش خانگی تاک شو مهمانی به کارگردانی ایرج طهماسب بوده است. و در کلیپ هوام دوباره پسه محسن چاوشی در سال ۱۳۹۶ بازی کرد.

جوایز و افتخارات

پریناز ایزدیار در سال ۱۳۹۴ در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول را برای فیلم ابد و یک روز دریافت کرد. در سال ۱۳۹۵ در شانزدهمین جشن حافظ برای فیلم ابد و یک روز برنده بهترین بازیگر سینما شد و در سال ۱۳۹۶ در شانزدهمین فستیوال بین المللی داکا جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن را برای فیلم تابستان داغ دریافت کرد و در سال ۱۳۹۷ در هجدهمین جشن حافظ بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم ویلایی ها شد.

استایل پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار از آن دسته از بازیگرانی است که تقریباً همه دوستش دارند. شاید یکی از علایق مردم به او بی‌حاشیه بودنش باشد. از طرفی استایل‌های او تقریبا همه پسند است.

یکی از علاقمندی‌های او شلوارهای بگ و آزاد است. با توجه به قد متوسط رو به بالایی که دارد انتخاب درستی برایش می‌تواند باشد.

معمولاً شلوار‌ها را با پالتو  و مانتو های مختلف هماهنگ می‌کند و استایل‌های جالب خلق می‌کند. مثلا در جشنواره فیلم ایرانی استرالیا شلوار خاکستری زغالی را با پالتوی مشکی پوشید و قد شلوار را  بلندتر و روی کفش در نظر گرفت که قدش را بلندتر کند. و یک کیف دستی و گردنبند رومانتویی رنگ سبز انتخاب کرد که همنشین امن و خوبی برایش به وجود آورده بود.

و یا در اکران فیلم سرخپوست باز هم سراغ شلوار گشاد با خط آبی در کنار مانتو طرح‌دار فلورال، یک کیف و شال مشکی رفت.

استایل او جا برای زیباتر شدن داشت اما همان طور که معلوم است او معمولاً ریسک نمی‌کند و در محدوده امن قدم می‌گذارد.

پالت رنگی در استایل پریناز ایزدیار

با دیدن استایل پریناز ایزدیار متوجه می‌شویم که او علاقه زیادی به رنگ خاکستری دارد و گاهی استایل مونوکروم از این رنگ می‌زنند. این رنگ نه آنقدر رسمی و نه غیررسمی است که در شرایط های مختلف معذب شوید.

لباس و استایل پریناز ایزدیار در موقعیت‌های رسمی در گذشته معمولا یک سری ویژگی‌های ثابتی داشت مثلاً در طیف رنگی خنثی و بی فام بود و اگر قرار بود از رنگ استفاده کند آن را به اکسسوری مثل کیف انتقال می‌داد.

یکی دیگر از ویژگی‌های استایل پریناز ایزدیار پوشیدن لباس‌هایی تا سر زانو است. چیزی که در پریناز ایزدیار وجود دارد این است که او بیشتر از همه استایل‌های مینیمال را دوست دارد اما از طرح و پترن‌های مختلف هم خوشش می‌اید.

گاهی سراغ طرح‌های اپتیکال اگزاتیک می‌رود و چهار خانه‌های درشت را انتخاب می‌کند. گاهی به سمت فلوران و ویمسیکال می‌رود و گل را انتخاب می‌کند و رنگ‌های شاد را در کنار هم می‌پوشد.

انتخاب مو و آرایش در استایل پریناز ایزدیار

از طرفی او در استایل کردن موهایش پای بند به یک مدل نیست و از انواع چتری، بلند، فرق وسط، فرق کج و… استفاده می‌کند.

اما نمی‌توان گفت او کژوال است. چون اصلا ایتم کژوال خاصی ندارد و بیشتر فردی مینیمال پوش است.

پالت رنگی مورد علاقه او معمولا رنگ‌های خنثی و طیف مختلف رنگی آبی است.

استایل پریناز ایزدیار در اکرام فیلم ملاقات خصوصی

او در اکران فیلم ملاقات خصوصی باز هم یک استایل مونوکروم را انتخاب کرد. مینی اسکارف ترندی مشکی، کیف زیر پالتو، پالتو بلند مشکی با یقه انگلیسی که باعث کشیدگی در اندام شده بود.

پس پریناز ایزدیار به خوبی استایل مونوکروم را بلد است و از آنجایی که فردی مینیمال است کمترین علاقه را به اکسسوری در تعداد بالا دارد و شاید به یک یا نهایتا دو انگشتر بسنده کند.

استایل پریناز ایزدیار در اکران جیران

در یک استایل پریناز ایزدیار برای اکران جیران او یک ست طوسی و خردلی و زرد استفاده کرد که رنگ کمربند و کیفش مشکی و انتخاب درستی بود.

مثل همیشه شلوار گشاد با خط اتو پوشید و برای کفش پاشنه بلند نوک گرد استفاده کرد که بسیار ترند شده است. پس خانوم ایزدیار در عین مینیمال بودن بسیار ترندها توجه می‌کند و جزئیات برایش اهمیت دارد.

استایل پریناز ایزدیار در مهمانی ایرج طهماسب

او در مهمانی ایرج طهماسب وقتی دعوت شد یک ست تحسین برانگیز انتخاب کرد. ست سفید و آبی شامل شومیز و وست کوک دوزی شده و شلوار محبوبش واید. از آنجایی که قد بلندی دارد این استایل بسیار انتخاب مناسبی برایش بود. پس خانم ایزدیار معمولا لباس‌هایش را درست انتخاب می‌کند و نسبت به اینکه چه استایل بهش می‌آید و چه لباسی نمی‌اید آگاهی کامل دارد.

رد لباس تکراری در استایل پریناز ایزدیار

یکی از ویژگی‌های اخلاقی او مانند خانم مهتاب کرامتی که بسیار قابل تحسین است این مورد است که او لباس‌های تکراری می‌پوشد. یک مانتو ترکمن رنگی دارد که آن را برای اکران فیلم با یک کیف و گوشواره و کفش زرد ست کرد اما اندازه کیف انتخاب خوبی بود هرچند می‌توانست کوچک‌تر هم باشد. زیر آن مانتو ویمسیکال یک پیراهن پلیسه بلند چین دار پوشید که قسمت پایین تنه و پاها را حجیم و پر کرده بود و کمی شلوغ شده بود.

  تحلیل استایل و طراحی لباس سریال یاغی

و برای اکران سرخپوست هم همین مانتو را پوشید و آن را با یک کفش تابستانی و کیف کوچک دوشی و شال مشکی ست کرد.

پس می‌توان گفت او از حامیان مد پایدار و حفاظت از محیط زیست به حساب می‌آید و ثابت کرد که تکراری پوشیدن هیچ ربطی به بد بودن استایل ندارد و همیشه خوشتیپ است.

در این مقاله سعی کردیم یکی از بازیگران محبوب با کارنامه هنری بسیار قابل تحسین یعنی به استایل پریناز ایزدیار بپردازیم و ببینیم که بیشتر گرایش به چه مدل لباس‌هایی دارند؟ هر چند چون عکس‌های یهویی و خیابانی از ایشان کم است نمی‌توان دقیق گفت در همه شرایط گرایش به چه نوع سبک و استایل دارد اما بر اساس عکس‌هایی که در اکران‌ها از ایشان دیدیم می‌توان استایلشان را برای حضور در محافل رسمی حدس زد و به یک سری نتایج کلی رسید.

امیدوارم از خواندن مقاله استایل پریناز ایزدیار لذت برده باشید. چه چیزی بیشتر از همه در استایل او نظر شما را جلب کرده است؟ او را بابت بی‌حاشیه بودن و استایل‌های خانومانه دوست دارید یا بابت نقش‌های منحصر به فردش؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

نویسنده: سپیده

پریناز ایزدیار چه سبکی می‌پوشد؟

او طرفدار سبک مینیمال است.

اصلی‌ترین امضا او در استایل چیست؟

او در اکثر استایل‌هایش سراغ شلوار واید و بگ می‌رود و خیلی کم با شلوار جذب و اسکینی دیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *