استایل بازیگران, مد و استایل

جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران

در این مطلب به بررسی جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران که معمولا بیشتر از مردم عادی مورد توجه قرار می‌گیرند میپردازیم.

برخی از این پوشش‌ها مورد تحسین و استقبال قرار می‌گیرند و برخی دیگر انتقادات بسیاری را با خود به همراه دارند. در این میان بعضی از بازیگران سعی می‌کنند با نوع پوشش و لباس خود، حرف مشخصی را به مردم بفهمانند و توجه مردم را به خود جلب نمایند. در این مطلب سعی کرده‌ایم جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران که در فضای مجازی با نظرات مختلفی همراه بوده‌اند را به شما معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهنوش بختیاری

یکی از جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران، این لباس از بهنوش بختیاری است. این بازیگر در جشنواره فیلم فجر، پیراهنی بلند به سبک بازیگران خارجی انتخاب کرده بود، اما در این مسیر چندان موفق عمل نکرده بود. شلوغی بیش از حد و براق بودن جنس پارچه، زیبایی این لباس را زیر سوال می‌بُرد.

لیلا حاتمی

این لباس لیلا حاتمی نیز مانند بسیاری از لباس‌های سلبریتی‌ها در جشنواره‌های غیر ایرانی، از جنجالی‌ترین لباس‌های بازیگران ایرانی بوده است.این لباس که گفته میشود ۱۸۰ سال قدمت داشته،از پارچه نقده‌دوزی شده تهیه شده بود و زیبایی هنر و لباس ایرانی را به رخ می‌کشید.

  مهم ترین ویژگی خرید روسری و شال خوب که همه باید بدانند

حتما بخوانید :خوش استایل ترین بازیگران زن سینمای ایران

نفیسه روشن

لباس نفیسه روشن در جشن حافظ سال ۹۵، طراحی منحصر به فردی داشت. تلفیق هنر معماری و هنر طراحی لباس در لباس این بازیگر به چشم میخورد. لباس این بازیگر از لحاظ طرح و رنگ، بسیار شبیه به برج آزادی تهران بود. برخی این لباس را زیبا دانستند و برخی از آن انتقاد کردند.

الهام حمیدی

لباس الهام حمیدی را می‌توانیم یکی از زیباترین و خاص‌ترین لباس‌های این لیست بدانیم، اما نکته قابل توجه در رابطه با این لباس این بود که لباس او یک نسخه کپی از لباس جنل مونی، خواننده آمریکایی بوده است. از همین رو نیز این لباس به یکی از جنجالی‌ترین لباس‌های بازیگران بدل شد.

پانته‌آ بهرام

فیلم شنای پروانه حواشی بسیـار زیادی را با خود به همراه داشـت. استایل پانته‌آ بهرام، بازیگر این فیلم در نشـست خبـری آن نیـز جنجال‌های زیادی به همراه داشت. او برای این فیلم موهای خود را تراشیده بود و برای نشست خبـری نیـز با مـوهـای تراشیـده و لباسی ترکمن گونه حضور یافت.

سحر قریشی

سحر قریشی یکی از پرحاشیه‌ترین بازیگران زن سینمای ایران به حساب می‌آید که بارها با تیپ و پوشش خود مورد انتقاد قرار گرفته است. این تیپ او در اکران مردمی فیلم ایکس لارج نیز نظرات منفی زیادی را با خود به همراه داشت. بسیاری لباس‌های او را مشابه تیپ سندباد دانستند.

  بهترین راهنمای نحوه ست کردن تی شرت مردانه با کفش

ترانه علیدوستی

یکی دیگر از جنجالی تریثن لباس های بازیگران زن سینمای ایران در جشنواره‌های غیر ایرانی، لباس زیبای ترانه علیدوستی برای فستیوال فیلم کن بوده است. این لباس، پیراهن ساده کرم رنگی بود که با تور کار شده و بلندی، سادگی آن جبران شده و جذابیتش افزایش یافته بود.

بهنوش طباطبایی

تغییر استایل و تغییر مدل موی ناگهانی بهنوش طباطبایی در مراسم رونمایی از آلبوم مشترک علیرضا قربانی و همایون شجریان، جنجال‌های زیادی را با خود به همراه داشت. لباس صورتی پر زرق و برق او که حالتی اشرافی به او بخشیده بود در کنار آرایش غلیظ مورد انتقاد زیادی قرار گرفت.

سحر دولتشاهی

این استایل زیبای سحر دولتشاهی نیز پیش از اینکه کپی شدن آن کشف شود، بسیار مورد تایید قرار گرفته بود، اما بعد از اینکه معلوم شد لباس او کپی از لباس بلیک لایولی، بازیگر هالیوود است، انتقادات بدی به سمت او روانه شد و جنجال‌های زیادی را با خود به همراه داشت.

منبع : سایت چی بپوشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *