استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

چگونه با لباس‌های ساده و تکراری خوش تیپ و جذاب شویم؟

خوش تیپی با لباس های ساده و تکراری

راز شیک پوشی و خوش لباسی در چیست؟ آیا می‌توان با لباس های ساده هم خوش لباس و جذاب بود یا حتما باید سراغ جدیدترین مدل‌های روز و تیپ‌های عجیب و نامانوس برویم؟

تجربه نشان داده است که لباس های ساده تطبیق پذیری بالایی دارند یعنی شما می‌توانید آن‌ها را با همه لباس‌هایی که دارید ست کنید، علاوه بر این لباس های ساده هرگز از مد نمی‌افتند و تا زمانی که کهنه و فرسوده نشده باشند می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما جای کدام لباس های ساده در کمد شما خالی است؟ بیست نمونه از لباس های ساده و تکراری که شما را خوش تیپ و جذاب می‌کنند و وجود آن‌ها در کمد لباس‌های شما ضروری است به شما معرفی خواهیم کرد.

کت و مانتوی اورسایز

لباسی که در آن احساس راحتی و آزادی داشته باشید قطعا ارزش هزینه کردن را دارد. کت و مانتو هم جزو اجزای ضروری کمد لباس زنانه است پس یک کت یا مانتوی اورسایز می‌تواند کمد شما را کامل‌تر کند. علاوه بر این لباس‌های اورسایز این روزها بسایر محبوب و مد روز هستند و شما با استفاده از آن‌ها استایل خود را به روز خواهید کرد.

کیف دوشی ساده

کیف دوشی در اندازه متوسط کاربرد زیادی برای شما دارد، شما می‌توانید وسایل ضروری خود را به سادگی در آن جا دهید و بدون آن که وزن زیادی به خودتان تحمیل کنید و جلوی دست و پایتان گرفته شود به راحتی به کارهای روزمره خود خواهید پرداخت. پس یک کیف دوشی ساده در رنگ محبوب شما، برای کامل کردن کمد لباس‌هایتان ضروری به نظر می‌رسد.

شلوار کتان

در روزهایی که هوا برای پوشیدن شلوار جین بیش از حد گرم و شلوار رسمی و مشکی هم گزینه مناسبی نیست می‌توانید از شلوار کتان استفاده کنید. یک شلوار کتان سفید به اندازه کافی شیک و زیبا است و تطبیق پذیری کافی دارد. می‌توان آن را با هر مدل کفشی هماهنگ کرد بدون آن که گرما شما را آزار دهد.

  چطور ست کاپلی بزنیم

صندل بنددار تابستانی

شاید فکر کنید یک جفت صندل تخت تابستانی گزینه چندان شیکی نیست و با استفاده از این کفش نمی‌توان شیک پوش شد اما ستارگان مد و زیبایی نشان داده اند که صندل تخت بنددار صرفا برای راحتی و خنکی طراحی نشده است بلکه می‌تواند شما را شیک پوش کند. این صندل‌ها را بدون جوراب بپوشید اما در صورت لزوم می‌توانید از یک جوراب زیبا و سطح بالا همراه با آن استفاده کنید.

پیراهن ابریشمی

پیراهن‌های دکمه دار مردانه را می‌توان یکی از ضروری‌ترین اجزای کمد لباس زنانه برشمرد. این پیراهن‌ها را می‌توان با لباس‌های مختلفی همراه کرد از کت و دامن و کت شلوار رسمی زنانه گرفته تا شلوار جین و لباس‌های دیگر. اما در این میان پیراهنی که پارچه آن از جنس ابریشم و ساتن باشد زیبایی و ظرافت خاصی به استایل شما می‌دهد.

دامن میدی بژ

دامن میدی جزو لباس های ساده و پرکاربردی است که احتمالا شما تعدادی از آن‌ها را در کمد لباس‌های خود دارید. اما رنگ و طرح این دامن در استایل آن نقش مهمی ایفا می‌کند، یک دامن میدی ساده به رنگ بژ در این میان بهترین انتخاب است چون هم با بلوز رنگارنگ و طرح‌دار می‌توان ان را پوشید و هم با یک بلوز یا پیراهن ساده و تکرنگ.

پیراهن کتان سفید

همه خانم‌ها به پیراهن علاقه دارند و در موقعیت‌های مختلفی از آن‌ها استفاده می‌کنند. اما اگر می‌خواهید در یک روز گرم تابستانی راحت و شیک و خنک بمانید یک پیراهن سفید ساده از جنس کتان همان چیزی است که نیاز دارید. هر اکسسوری و لباسی را می‌توان با این پیراهن هماهنگ کرد به شرطی که مراقب باشید و آن را کثیف و چروک نکنید.

  تحلیل استایل عجیب و جذاب فیلم کروئلا

تیشرت راه راه

یکی از لباس های ساده بسیار کاربردی و پرطرفدار، تیشرت است. تیشرت‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی موجود هستند. مدل‌های ساده شاید جذابیت کافی برای زیباتر کردن استایل شما را نداشته باشند و مدل‌های گرافیکی هم شلوغ‌تر از آن هستند که بتوانند با بیشتر لباس‌ها ست شوند. در عوض یک تیشرت راه راه رنگی می‌تواند هر استایلی را زیباتر و جذاب‌تر کند.

مانتوی مشکی

هر خانم ایرانی تعداد زیادی مانتو در کمد لباس‌های خود دارد اما یک مانتوی مشکی تنها چیزی است که همیشه و همه جا قابل استفاده است. مانتوی مشکی ساده را می‌توان با هر مدل شلوار و کفش و روسری ست کرد بدون آن که استایل شما ناهماهنگ و شلوغ شود. این مانتو شما را لاغر نشان می‌دهد و تمیز نگه داشتن آن هم بسیار ساده است.

کفش کلاسیک پاشنه بلند

وقتی صحبت از استایل زنانه می‌شود همیشه نام کفش پاشنه بلند می‌درخشد. کفش پاشنه بلند فقط برای بلند کردن قد نیست بلکه این کفش اندام و استایل شما را چندین مرتبه ارتقاء می‌دهد. پس اگر می‌خواهید با لباس های ساده خود خوش تیپ و جذاب شوید یک جفت کفش پاشنه بلند از نوع کلاسیک را به استایل خود اضافه کنید.

بوت ساق کوتاه

یک خانم شیک پوش به انواع مختلفی از کفش نیاز دارد تا در فصول گوناگون و شرایط گوناگون بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد. بوت ساق کوتاه یکی از این کفش‌ها است که تطبیق پذیری بسیار خوبی دارد و به جز فصل تابستان (که آن هم در شرایط خاصی ممکن است) در هر فصلی می‌توان آن را پوشید و با هر شلوار و لباسی ست کرد.

کتانی سفید

شاید تصور کنید کتانی نوعی کفش دم دستی است که برای ورزش و پیاده روی مناسب است اما هر خانمی به یک جفت کفش کتانی نیاز دارد نه فقط برای ورزش بلکه برای شیک پوش شدن و جذابیت در کنار راحتی. اگر جای کفش کتانی سفید در مجموعه کفش‌های شما خالی است حتما یک جفت از شیک‌ترین مدل‌های آن را تهیه و به استایل خود اضافه کنید.

  بررسی کامل انواع لباس عروس و تاریخچه آن

کفش کالج

در شرایطی که می‌خواهید استایلی رسمی و نیمه رسمی و جدی داشته باشید نمی‌توانید از کتانی یا کفش پاشنه بلند کلاسیک استفاده کنید. در این شرایط کفش کالج بهترین گزینه برای شما است، یک کفش تخت و راحت از جنس چرم که استایلی زیبا و سطح بالا و تطبیق پذیر دارد و با جوراب یا بدون جوراب می‌توان از آن استفاده کرد.

شلوار جین آبی

هیچ کمد لباسی بدون شلوار جین آبی کامل نیست. این لباس جایگاه خاصی در استایل خانم‌ها و آقایان دارد و کمتر کسی را می‌توان یافت که به طور مکرر از شلوار جین استفاده نکند. این لباس در عین این که ساده و معمولی است بسیار تطبیق پذیر و شیک است و با هر لباسی که داشته باشید می‌توانید آن را هماهنگ کنید.

شلوار مشکی

شلوار جین شلواری تطبیق پذیر و کاربردی است اما همیشه نمی‌ توان از آن استفاده کرد مثلا زمانی که قرار است لباس‌های رسمی بپوشید و در یک موقعیت کاملا رسمی و جدی حاضر شوید نمی‌توانید شلوار جین آبی بپوشید. در این شرایط پوشیدن یک شلوار پارچه‌ای مشکی مرتب و اتو شده بهترین و مناسب‌ترین گزینه‌ای است که پیش روی شما است.

جواهرات ساده

جواهرات به عنوان اکسسوری‌های مهم زنانه نقش مهمی در کامل کردن استایل خانم‌ها دارند به خصوص زمانی که از لباس های ساده و کلاسیک استفاده می‌کنید. جواهراتی مثل گوشواره، دستبند، گردنبند، انگشتر و … در صورتی که از انواع ساده انتخاب شوند استایل شما را زیباتر می‌کنند. البته سعی کنید در ترکیب لباس‌های خود حداکثر دو تا سه قطعه جواهرات داشته باشید.

  استایل ترندی - Trendy

کمربند چرم

کمربند یک اکسسوری مهم است که بیشتر خانم‌ها از اهمیت و جایگاه آن اطلاعی ندارند. با یک کمربند شما می‌توانید استایل حجیم و نامرتب خود را جمع و جور و زیبا نشان دهید و بر کمر باریک و اندام زیبای خود تاکید کنید. پس بستن کمربند را همراه با مانتو و پالتو و … فراموش نکنید، یک کمربند چرم در رنگ ساده و کلاسیک گزینه ای مناسب برای شما است.

شال ساده رنگی

شال و روسری جایگاه خاصی در استایل خانم‌های ایرانی دارد و معمولا نمی‌توان آن را در دسته اکسسوری‌ها دسته بندی کرد و به خودی خود یک جزء مهم و اصلی در لباس‌ها به شمار می‌رود. داشتن یک یا چند شال و روسری ساده و بدون طرح در رنگ‌های روشن و زیبا تاثیر چشمگیری در جذاب‌تر کردن لباس های ساده شما خواهد داشت.

کیف بزرگ کلاسیک

یک کیف دوشی شاید برای گردش‌های روزمره گزینه مناسبی باشد اما زمانی که به فضایی بزرگ برای جابجا کردن وسایل متعدد خود نیاز دارید یک کیف دوشی برای شما کافی نخواهد بود. در این شرایط شما به یک کیف بزرگ نیاز خواهید داشت، این کیف را از یک مدل کلاسیک و ترجیحا در رنگ خنثی و تیره انتخاب کنید تا با همه لباس‌های شما هماهنگ باشد.

عینک آفتابی

عینک آفتابی به عنوان یک اکسسوری کاربردی تاثیر فوق العاده‌ای در استایل شما خواهد داشت. کافی است یک استایل ساده و دم دستی را یک بار با عینک و یک بار بدون عینک امتحان کنید و تفاوت را مشاهده کنید. پس در میان اکسسوری‌های خود عینک آفتابی را فراموش نکنید، یک عینک ساده و کلاسیک در رنگ تیره که هرگز از مد نیفتد بهترین گزینه برای شما است.

دیدگاهی در مورد “چگونه با لباس‌های ساده و تکراری خوش تیپ و جذاب شویم؟

  1. نگین گفت:

    عینک آفتابی واقعا خیلی تفاوت ایجاد میکنه تو استایل آدم ???

    1. علیرضا ابراهیم طهرانی گفت:

      بله ، خیلی زیاد.
      میتونه از شما شخص دیگه ای بسازه.:دی

  2. میرزا گفت:

    مطلب خوبی بود.
    فقط کاش کمی عکس هم توش میذاشتید.
    خسته نباشید

    1. علیرضا ابراهیم طهرانی گفت:

      خواهش میکنم میرزا جان.
      حتما.
      به تیم تولید محتوا انتقال داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *