استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

راهنمای استایل بهاری آقایان

استایل بهاری آقایان

دانستن اینکه در فصل بهار چه بپوشیم، بسیار به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم تا آخر فصل از سردرگمی که همه در این فصل دارند دور بمانیم. در این مقاله نکاتی کاربردی و هم چنین آیتم های ضروری استایل بهار آقایان را برایتان ذکر میکنیم.

دو هوایی

فصل بهار به دوهوایی بودن مشهور است. به این معنا که در برخی از روزهای بهار،سوز و سرمای زمستان را احساس میکنیم و در برخی روزها هوا همچون تابستان گرم بوده و خورشید میتابد. پس باید با در نظر گرفتن این نکته، استایل خود را انتخاب نمایید.

لایه لایه

بهترین انتخاب برای فصل بهار،استایل های لایه لایه میباشند. استایل های لایه لایه، به شما این توانایی و قابلیت را میدهند تا شما در مواجهه با هوای سرد و گرم، احساس سردرگمی نکنید و از هوای بهار لذت ببرید.

شما برای ایجاد استایلی لایه لایه، احتیاج دارید تا لباس هایی از جنس نازک تا کمی ضخیم را در کمد خود داشته باشید و از آنها با رعایت اصول خاصی استفاده کنید.

اولین اصل و مهم ترین اصل در استایل لایه لایه، این است که شما ابتدا لایه های نازک را بپوشید و به ترتیب از نازک به ضخیم بروید. لایه های نازک تر باید به بدن شما نزدیک تر از لایه های ضخیم باشند.

  با چه استایل و لباس هایی در محل کار حاضر شویم؟

رعایت این نکته، به شما کمک میکند تا در هنگام گرم شدن هوا، لایه های رویی که ضخیم تر هستند را در آورده ولی هم چنان لایه های نازک را حفظ کنید.

و بالعکس اگر سردتان شد، لایه های ضخیمی مانند سویشرت و کت را به استایلتان اضافه کنید.

آیتم های ضروری استایل بهاره آقایان

عینک آفتابی

عینک آفتابی جزو آیتم های بسیار ضروری هم برای آقایان و هم برای خانم ها میباشد. بهتر است از عینک هایی که فریم بزرگتری دارند در فصل بهار استفاده کنید تا از پوست دور چشمتان در برابر اشعه های خورشید نیز محافظت کرده باشید.

کت تک

کت های تک بهترین انتخاب برای فصل بهار میباشند. از کت های تک کتان استفاده کنید و زیر آن پیراهن یا تی شرت به رنگ روشن و از جنس نخ به تن کنید.


کت های تک دارای تنوع بالایی در مدل، رنگ و جنس هستند و بهتر است براساس ویژگی های فردی از جمله فرم بدن و سلیقه شخصی و علاقه تان از آن ها استفاده کنید.

  راهنمای جامع خرید مانتو ارزان و 6 نکته ای که نمی دانستید!

بیشتر بخوانیم : راهنمای انتخاب کت تک مردانه

شلوار کتان

شلوارهای پارچه ای و کتان با رنگ های خنثی، دست شما را در ساخت استایل های جذاب بهاری باز میگذارند. میتوانید از مدل های راسته و فیت این شلوارها استفاده کنید. دقت داشته باشید که شلوار کاملا اندازه شما باشد و هم چنین ایستایی خوبی در پایتان داشته باشد. قد شلوار نیز یکی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر قد شلوارتان کوتاه باشد، شمارا کوتاه نشان میدهد ولی اگر بلند باشد، شمارا نامرتب و شلخته نشان خواهد داد. پس اگر قد شلوار برایتان بلند است، حتما پیش از استفاده به خیاط مراجعه کرده تا قد شلوارتان را تا زیر مچ پایتان کوتاه کند.

شلوار جین

از جین هایی که ضخامت کمتری دارند استفاده کنید تا پاهایتان عرق سوز نشود.

هم چنین جین هایی با رنگ روشن انتخاب مناسب تری نسبت به جین های تیره برای فصل بهار هستند.

کرم ضدآفتاب

بهتر است از کرم ضدآفتاب در همه فصول استفاده کنید اما ضرورت استفاده از ضدآفتاب ها در فصل بهار و تابستان  می باشد. اگر پوست چربی دارید از ضدآفتاب های سبک استفاده کنید تا باعث ایجاد حس چربی و سنگینی بر روی پوست صورتتان نشود.

  بررسی تیپ های تابستانه و استایل ویکتوریا بکهام

گرداوری زهرا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *