مقالات اینستاگرام

راهکارهای افزایش فروش پوشاک

افزایش فروش

[vc_row][vc_column][vc_empty_space height=”60px” woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

راهکارهای افزایش فروش پوشاک کدامند ؟ چگونه می توان فروش پوشاک را بالا برد ؟ تفاوت فروش پوشاک با کالاهای دیگر در چیست ؟ تکنیک های بازاریابی و فروش لباس و پوشاک کدامند ؟ چه ترفندهایی برای افزایش فروش اینترنتی لباس وجود دارد ؟ در این مقاله از وب سایت توسعه تجارت دلیران دنا (دناکو) این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_single_image image=”13271″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

راهکارهای افزایش فروش پوشاک

چگونه فروش پوشاک را بالا ببریم ؟

افزایش فروش یکی از مهمترین اهداف هر کسب و کاری از جمله تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک میباشد و برای فروش بیشتر باید از اینترنت استفاده کرد.

در حالت عادی می توان این نظر را داد که فروشندگان پوشاک هم مانند سایر فروشندگان یک وب سایت راه اندازی کنند و از طریق گوگل و بازاریابی پیامکی و ایمیلی مشتری جذب کنند.

اما فروش پوشاک در اینترنت یک تفاوت با سایر کالا ها دارد.

تفاوت فروش پوشاک با کالاهای دیگر چیست؟

فرض کنید کاربری بخواهد یک کیبورد کامپیوتر خریداری کند، کافی است که چند تصویر از کیبورد و قیمت آن را در وب سایت درج کنیم تا کاربر بتواند تصمیم قطعی خود را برای خرید این کیبورد بگیرد.

اما میدانیم که فروش پوشاک به این شکل نیست و خریدار باید بتواند آن را پرو کند تا متوجه شود سایز لباس برایش مناسب است یا باید سایز دیگری را انتخاب کند.

چگونه مشکل پرو کردن در اینترنت را برطرف کنیم؟!

تا کنون روش قابل قبولی برای حل این مشکل ارائه نشده است، اگر هم برخی از شرکتها ابزاری برای این کار معرفی کرده باشند هنوز این ابزارها بصورت عمومی مورد استفاده قرار نگرفته اند.

ولی برای کم کردن این مشکل میتوان از نرم افزاری برای راه اندازی فروشگاه پوشاک استفاده کرد که سایز، اندازه و رنگ لباس را دقیقا به کاربر نمایش دهد و کاربر با دانستن سایز خود و دیدن سایز و رنگ لباس ها، لباس مورد نظر خود را بصورت آنلاین خریداری کند.

با توجه به موارد فوق به اطلاع میرساند که گروه برنامه نویسی سئو سم یک فروشگاه حرفه ای پوشاک طراحی کرده است که قابلیت فوق را دارد. برای سفارش طراحی فروشگاه لباس لطفا با ما تماس بگیرید.

بغیر از راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه کاری برای افزایش فروش پوشاک باید انجام داد؟

۱.بهینه سازی فروشگاه برای گوگل
۲.تبلیغات بنری در سایتهای پربازدید
۳.ایمیل مارکتینگ
۴.اس ام اس مارکتینگ
۵.بازاریابی از طریق تولید محتوا
و…
در میان روش های فوق بهینه سازی فروشگاه برای گوگل و تولید محتوا هزینه کمتری دارد و در دراز مدت سود بیشتری به دنبال دارد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تکنیک های بازاریابی و فروش لباس و پوشاک

روش‌های سنتی فروش لباس، دیگر کارایی سابق خود را ندارند و در حال حاضر با روی کار آمدن کسب و کارهای اینترنتی و استفاده بیش از پیش مردم از موبایل و رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی دیجیتال بهترین راه فروش لباس به شمار می‌رود. برنامه بازاریابی لباس شامل شناسایی مشتری هدف و پیدا کردن محصولات مورد علاقه او است. صاحبان این کسب و کار باید دائماً به دنبال لباس‌هایی باشند که مشتری برای پیدا کردن آنها با مشکل مواجه است و در فروشگاه رقبا یافت نمی‌شود. تکنیک های بازاریابی و فروش لباس که باید بدانید عبارتند از:

-جمعیت شناسی و شناخت جامعه هدف

اولین قدم در این راه، باید به شناخت مشتری هدف معطوف شود. بنابراین لازم است که همه نوع اطلاعاتی از آنها به دست آورید و به دنبال راهکارهایی باشید تا آنها را به خرید از شما ترغیب کند. زندگی آنها چطور است، آیا سنتی هستند یا اهل مد و فشن هستند؟ از کدامیک از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند؟ بهترین راه ارتباط با آنها چیست؟ با شناخت مشتری هدف می‌توانید نوع تبلیغات خود را انتخاب کنید.

-قیمت گذاری صحیح محصول

محصولات خود را از نظر استراتژی قیمت‌گذاری با رقبا مقایسه کنید. در عین حال روش فروش شما باید به حدی با دیگران متفاوت باشد که در میان سایر برندها خودنمایی کرده و مشتری به واسطه طرح‌های خاص، جذب شما شود.

-تبلیغات را فراموش نکنید!

تبلیغات باید منحصر به فرد بودن کالاها و بوتیک شما را به رخ بکشد. باید طرح مشخصی برای لوگو و رنگ طراحی داشته باشید. از این طرح به طور مداوم در ایمیل‌ها، نمادها و سایر ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنید. امروزه هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد پس از این راه می‌توانید اطلاعات مورد نیاز مشتری هدف را به دست آورید و در عین حال، تصویری خاص و ویژه از فروشگاه لباس خود را به مشتری عرضه کنید. در واقع می توان گفت وب سایت به عنوان ویترین مغازه شما عمل کرده و تفاوت آن را نسبت به سایر رقبا نشان می‌دهد.

-توجه به رویدادهای خاص جهت بازاریابی و فروش لباس

رویدادهای خاص، فرصتی ایده‌آل برای جذب مشتری و افزایش ترافیک سایت‌ است. مشتری همواره به موارد جدید و متفاوت علاقه دارد. پس می‌توانید رویدادهای خاص را از طریق ایمیل و تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات محلی به مشتری‌ خبر دهید. از کوپن‌های تخفیف نیز می‌توانید هر از چند گاهی استفاده کنید، اما نباید به کرات اتفاق بیفتد زیرا از ارزش آن کاسته می‌شود.

-خدمات مشتری

کیفیت، تولید، نوع متریال و … هر لباس با دیگری متفاوت است و به همین دلیل کارکنان فروش باید اطلاعات کاملی از محصولات داشته و از ویژگی منحصربه‌فرد هر یک از لبا‌س‌ها باخبر باشند.

-هدف گذاری جهت فروش محصولات

برای اینکه هزینه‌های بازاریابی و تبلیغات، مبلغ معقولانه‌ای باشد باید اهداف فروش و سود شما، واقعی و دست‌یافتنی باشند. لباسی که بیشترین فروش را دارد، شناسایی کنید. نتایج تلاش‌های بازاریابی را به طور مستمر ارزیابی کرده و مقدار برگشت سرمایه را مشخص کنید.

-خلاقیت در بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا راهی خلاقانه برای جذب مخاطب است. برای این منظور می‌توانید داستان کسب و کار، شرکت و برندتان، اهداف و ارزش‌های خود را مطرح کنید. برای تکمیل بازاریابی محتوا لازم است که همواره ظاهر قابل قبولی داشته باشید. از یک طراح خلاق بخواهید برندی متمایز و در عین حال به یادماندنی برای شما طراحی کند. از این طرح باید در همه بازاریابی‌ها، توزیع و فروش خود استفاده کنید تا در ذهن مخاطب جا بیفتد.

-داستان برند خود را تعریف کنید.

در ادامه باید داستانی جذاب از برند خود تعریف کنید، به عبارتی باید تصویری به مراتب جذاب‌تر از شرکت، برند، ارزش‌ها، سابقه و اهداف‌تان ارائه کنید. این داستان باید شامل موضوعات جالبی از گذشته منحصربه‌فرد، سنت‌ها، طراحی‌ها و تخصص‌تان باشد. به یاد داشته باشید که ظاهر حرف اول را در صنعت مد و لباس می‌زند و به همین دلیل باید برای تکمیل داستان برندتان، ظاهر زیبایی از بوتیک خود ارائه کنید. بنابراین از یک طراح بخواهید هویت برندی متمایز و در عین حال به یادماندنی برایتان خلق کند.

-استفاده از اپلیکیشن

یکی از هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌ها در عرصه مد و لباس، اپلیکیشن‌هایی هستند که به شما امکان می‌دهد قبل از خرید، مدل لباس را روی بدن‌تان ببینید. خریدار با کمک این تکنولوژی از روی موبایلش می‌تواند سایز و مدل لباس را ببیند و بعد آن را خریداری کند.

-نمایش مراحل تولید لباس

برای ارضای حس کنجکاوی مشتری می‌توانید فیلمی از مراحل تولید خط لباس تهیه کنید. با این کار، علاقه مشتری را تحریک کرده و همزمان می‌توانید از انگیزه پشت طراحی‌های خود بگویید و کیفیت متریال و ظرافت و تخصص کارکنان تولید را نشان دهید.

  ۲۵ میان‌ وعده مناسب برای کاهش وزن

-استخدام عکاس

برای موفقیت بیشتر باید از یک عکاس حرفه‌ای استفاده کنید تا جذابیت و کیفیت لباس‌هایتان را دوچندان کند. علاوه بر این، یک مدل با صورتی زیبا برای کار خود پیدا کنید، یک محل چشم‌نواز برای عکاسی انتخاب کرده و عکس‌ها را فقط در بوتیک خود نگیرید. نورپردازی مناسب، نور روز و … را نیز فراموش نکنید.

در نهایت می توان گفت: افراد همواره با مشکلاتی نظیر نحوه بستن کروات، گم کردن دکمه لباس، ست کردن لباس و شلوار و … مواجه هستند. متاسفانه برندهای معدودی در این زمینه به یاری مخاطب می‌شتابند. ارائه همین نکات و تکنیک‌های ساده می‌تواند مشتری زیادی را جذب سایت شما کند. از آخرین و جدیدترین مد روز به مشتری بگویید و مشتری را در زمینه پوشیدن لباس و کفش و کیف و وسایل جانبی و ست کردن آنها با هم راهنمایی کنید. به عنوان یک فروشنده باید در همان جایی حضور داشته باشید که مشتری فعالیت می‌کند یعنی رسانه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام. این رسانه‌ها بیش از ۶۰۰ میلیون کاربر فعال دارند که ۶۸ درصد آنها خانم هستند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

رازهای فروش بیشتر در پوشاک

موارد قابل توجه در زمینه فروش بیشتر

تنوع در ارائه پوشاک و مدل های گوناگون که با سلایق مختلف مشتریان تطابق مناسبی داشته باشد، دست مشتری را در انتخاب مناسب ترین لباس باز می گذارد. در ضمن سبب می شود که مشتری فروشگاه مورد نظر را به عنوان گزینه ای برجسته در ذهن خود به خاطر بسپارد تا برای مراجعات بعدی از آن استفاده کند. اگرچه تنوع بالا ممکن است موجب سردرگمی مشتری در انتخاب شود، با توجه به راهنمایی هایی که از طرف فروشنده در اختیار او قرار داده می شود بهترین خرید صورت می گیرد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

یکی از رازهای فروش بیشتر در پوشاک که از اهمیت بالایی برخورداز است و باید به آن دقت کرد، این است که کیفیت محصولات ارائه شده قربانی رقابتی که در این زمینه وجود دارد نشود. کیفیت پوشاک ارائه شده به عنوان یک تضمین معتبر و بسیار مهم برای فروش بیشتر است و در ضمن، اعتبار فروشنده را نیز ضمانت می کند. در بسیاری از موارد، کیفیت محصول به طور غیر مستقیم به عنوان یک روش تبلیغی مهم در نظر مشتری نیز یاد می شود. کیفیت به عنوان یک امر بسیار ویژه در فروش پوشاک سبب می شود که فروشگاه، معروف شده و از شهرت بالایی در زمینه ارائه بهترین کیفیت برخوردار شود و از مهم ترین رازهای فروش بیشتر در پوشاک محسوب می شود.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

نکات مهمی که برای فروش لباس باید بدانید

یکی دیگر از رازهای فروش بیشتر در پوشاک توجه به این نکته است که آیتم مورد نظر بدون هیچ گونه چروک و کثیفی در معرض دید خریدار قرار بگیرد. با ترفندهای ساده ای مانند بخار می توانید محصول خود را بی عیب و نقص و زیباتر جلوه دهید. اگر بازار انتخابی شما برای فروش تنها به صورت بازار آنلاین می باشد، بهتر است که عکس ها از لباس هایی کاملا مرتب و تمیز تهیه شده باشند. در این زمینه اگر مهارت کافی دارید از آن استفاده کنید، در غیر این صورت عکاسان حرفه ای می توانند کمک شایانی برای داشتن عکس های حرفه ای به شما بکنند. برای فروشگاه هایی که مشتریان حضوری به آنجا مراجعه می کنند، تمیزی و صاف بودن لباس ها سبب جلب رضایت بیشتر و گرایش مشتری برای انتخاب و خرید می شود.

شما با استفاده از کلمات مناسب و دوستانه در مورد محصولی که در حال ارائه آن هستید، می توانید پیشنهادات مربوط به ظاهر طراحی شده را برای مشتریان بیان کنید. در واقع با استفاده از تعادل موجود در توصیف ویژگی ها، می توان به خریداران بالقوه ارزش یک محصول را به صورت واقعی تر نشان داد. این توصیفات در بازار آنلاین، به عنوان یکی از رازهای فروش بیشتر در پوشاک می باشد و می تواند پرسش های متداول خریداران را با احساس مسئولیت مناسب حل کرده و بهترین پاسخ را به آنها ارائه نماید. علاوه بر این در یک فروش حضوری نیز این امکان وجود دارد که شما با بهترین توصیف از پوشاکی که برای فروش مد نظر قرار داده اید، ابهام را در مورد جوانب مختلف از محصول مورد نظر برای خریدار رفع کنید.

از جمله نکات مهمی که در رازهای فروش بیشتر در پوشاک مطرح می شود این است که فروشندگان می توانند از برچسب های دقیق تری مانند استاندارد و یا همه موارد مهم و مورد تایید در مورد محصول استفاده کنند تا در مورد جنس و کیفیت پوشاک، شفاف سازی شود. با این موارد، بازدهی در فروش بیشتر می شود و خریداران نیز اعتماد بنفس بیشتری را در یک خرید امن تجربه می کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

توجه به نکات بارز محصولات برای فروش بیشتر

در زمینه رازهای فروش بیشتر در پوشاک برای جذب خریداران می توان به منحصر بفرد بودن و یا داشتن ویژگی هایی مانند فروش بالا و یا کاربرد محصول اشاره نمود. این مورد به عنوان یکی از روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر نام برده می شود و کمک می کند که مشتری از فروش این محصول اطمینان داشته و رضایت مصرف کنندگان در طول زمان فروش بیشتر شود. اما در مورد بازارهای آنلاین باید توجه کرد که ارائه قیمت های پایین تر در مورد محصولی مشابه نادیده گرفته نشود و توجه به بازار رقابتی در این زمینه فراموش نگردد.

به عنوان یک فروشنده حرفه ای در جهت بازدهی و فروش بیشتر (رازهای فروش بیشتر در پوشاک) می توانید احساسات خود را در مورد محصول بیان کنید؛ این مورد نشان می دهد که شما به عنوان یک فروشنده چه بینشی دارید. در رازهای موفقیت در فروش می توانید از پیشنهادات مشتری استفاده کرده و در این مورد از آنها تشکر کنید. با انجام این کار دید مثبتی در خریداران خود به وجود خواهید آورد و نظرات بهتری را به سوی خود جلب می کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

استفاده از بسته بندی های خاص برای ارائه محصول

یکی از شگردهای فروش بیشتر در پوشاک که به خصوص در فروش اینترنتی اهمیت بالایی دارد، این است که شما از بسته بندی های خاص برای ارائه محصول به مشتری استفاده کنید. همراه با بسته بندی می توان از یک کارت تشکر و یا یک کارت ویزیت مناسب برای مشتری استفاده کرد. این امر سبب می شود که محصول فروخته شده بیشتر در ذهن مشتری باقی بماند. بهتر است در مورد حمل و نقل و ارسال کالا هم دقت لازم را داشت. تاخیر در دریافت محصول سفارش داده شده از نظر مشتری جالب نیست و اعتماد او را نسبت به فروشگاه مورد نظر کم می کند.

حضور فعال در جهت موفقیت در یک کسب و کار بسیار مهم است. به طور مرتب در فروشگاه های اینترنتی که راه اندازی کرده اید حضور داشته باشید و لیست های موجود را بروز رسانی کنید. پیگیری اظهارات مشتریان و پاسخ دهی درست و به موقع به آنها، از رازهای فروش بیشتر در پوشاک چه به صورت اینترنتی و چه به شکل فروش حضوری می باشد.

  با کفش من راه برو

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

موارد جالب توجه برای فروش آنلاین پوشاک

برای این که بتوانید از رازهای فروش بیشتر در پوشاک اطلاعات لازم و کافی را کسب کنید، باید یک بازار مناسب برای محصولات خود پیدا کنید. یک لیست اصولی و درست که دارای جذابیت های مطلوب باشد می تواند ویژگی ها و مشخصه های پوشاک مورد نظر را به بهترین شیوه ممکن برای مشتری ابراز نماید.

انتخاب یک نام مناسب و ایده آل برای فروشگاهی که قصد دارید فروش خود را به بهترین شیوه ممکن انجام دهید بسیار اهمیت دارد. در فروشگاه های اینترنتی نیز این امر توجه ویژه ای را می طلبد.

همچنین انتخاب یک ویترین شیک بسیار کمک کننده است. برای این که مدل های متنوع از لباس هایی را که قصد فروش آنها را دارید به مشتریان خود معرفی کنید لازم است که از عروسک های مناسب استفاده کنید. نمایش مدل های متنوع می تواند خلاقیت در فروش پوشاک را به همراه داشته باشد و این امر گزینه انتخاب پوشاک دلخواه را در نظر مشتریان افزایش خواهد داد. در واقع با وجود تنوع مناسب می توان سلایق گوناگون مشتریان را تحت تاثیر قرار داد تا این که بتوانند مدل متناسب را برای خود انتخاب کنند. پس به رازهای فروش بیشتر در پوشاک توجه کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597347306365{background-image: url(https://shikupik.com/wp-content/uploads/2020/08/Baner.png?id=9458) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/6″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/6″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_btn title=”استایل شناسی” style=”gradient-custom” gradient_custom_color_1=”#00285c” gradient_custom_color_2=”#00285c” size=”sm” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:https%3A%2F%2Fshikupik.com%2F%25d8%25a7%25d8%25b3%25d8%25aa%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2584-%25d8%25b4%25d9%2586%25d8%25a7%25d8%25b3%25db%258c%2F||target:%20_blank|” css=”.vc_custom_1597348412169{padding-top: 20px !important;}”][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][vc_column width=”3/6″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

در صفحه ی استایل شناسی ما

در مورد استایل های مهم بیشتر ببینید

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597347306365{background-image: url(https://shikupik.com/wp-content/uploads/2020/08/Baner.png?id=9458) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

در صفحه ی استایل شناسی ما

در مورد استایل های مهم بیشتر ببینید

[/vc_column_text][vc_btn title=”استایل شناسی” style=”gradient-custom” gradient_custom_color_1=”#00285c” gradient_custom_color_2=”#00285c” size=”sm” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:https%3A%2F%2Fshikupik.com%2F%25d8%25a7%25d8%25b3%25d8%25aa%25d8%25a7%25db%258c%25d9%2584-%25d8%25b4%25d9%2586%25d8%25a7%25d8%25b3%25db%258c%2F||target:%20_blank|”][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

انتخاب عکس، نکته ای که هرگز نباید فراموش کنید

برای بهره مندی از رازهای فروش بیشتر در پوشاک برای فروشگاه های اینترنتی یا بازار آنلاین خود، ضروری است که عکس های انتخابی شما جلوه های مختلف و جنبه های گوناگونی از لباس را به نمایش بگذارند. با مدل کردن انواع پوشاک و نشان دادن جیب های فانتزی و یا مواردی از این قبیل و هر گونه جزئیات خاصی که در پوشاک مورد نظر وجود دارد، هر سوال و ابهامی در نظر مشتری رفع خواهد شد.

داشتن اندازه ها و نمودارهای اندازه گیری استاندارد که از نام های تجاری مختلف گرفته شده اند، برای مشتریان، راهنمایی بسیار خوبی در انتخاب سایز درست خواهد بود. در واقع نشان دادن اندازه هایی که برای لباس های موجود خود دارید، کمک موثری در خرید خواهد کرد. مشتریان می توانند با وجود جزئیاتی که در اندازه های قید شده ذکر کرده اید، نوع و سایز پوشاک مورد نظر خود را به راحت ترین شیوه ممکن انتخاب کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

بررسی جزئیات و بیان موارد خاص برای موفقیت در فروش

یکی از رازهای فروش بیشتر در پوشاک که از نظر مردم بسیار مهم می باشد این است که آنها دوست دارند بدانند با لباس های خریداری شده چگونه برخورد کنند. به این معنی که دوست دارند بهترین طراحی ممکن و هماهنگی لازم را با لباس خریداری شده داشته باشند. اگر در این موارد مدل های خاصی دارید که از زیبایی مناسبی برخوردار است و طراحی هماهنگی دارد، حتما در تصاویر خود قید کنید. ایده های جالب توجه در پوشیدن لباس یکی از موارد مهم و مورد توجه مشتریان قبل از خرید و پس از خرید پوشاک می باشد.

بررسی موارد مختلف که از نظر مشتریان اهمیت دارد و غالبا توسط آنها بیان می شود، از نکات حائز اهمیت برای فروش پوشاک است. طراحی یک لینک قابل دسترس که شما را در جهت تعامل بهینه با مشتریان یاری دهد، این قابلیت را دارد تا هر گونه سوال و یا سردرگمی را در ذهن مشتری رفع کند.

یکی از نکات کلیدی و مهم در فروش در رابطه با فروشگاه هایی که مشتری برای خرید به صورت حضوری مراجعه می کند، این است که سعی کنید مشتری معذب نشود. در واقع دوره کردن مشتریان به هنگام انتخاب لباس، احساس خوبی به افراد خجالتی نمی دهد. ممکن است برخی مشتریان به ناچار راضی به خرید شوند اما تکرار خرید برای آنها اتفاق نخواهد افتاد. مشتریانی که با اجبار فروشندگان در مغازه هستند، سعی در ترک مغازه در سریع ترین زمان ممکن را دارند. از این جهت بهتر است برای ایجاد یک خاطره خوب و احساس مطلوب در خرید، سعی کنید که مشتری را در امر انتخاب و بررسی پوشاک آزاد بگذارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

اولویت های فروش بیشتر و مناسب تر

یک مورد بسیار مهمی که در اولویت های فروش باید مد نظر قرار بگیرد و از رازهای فروش بیشتر در پوشاک هم به حساب می آید، توجه به چیدمان و دکوراسیون داخلی فروشگاه است. در رازهای فروش بیشتر در پوشاک، توجه به این نکته اهمیت بالایی دارد و توصیه می شود چینش فروشگاه با دقت نظر کافی و اصول روانشناسی صحیح باشد. با یک دکوراسیون اصولی، مشتری به راحتی می تواند در فروشگاه قدم زده و مناسب ترین پوشاک را انتخاب کند. ابتکار و خلاقیت در این زمینه نیز بسیار مهم است و هر نوع خلاقیت مناسبی که بتواند نظر مشتری را به فروشگاه شما جلب کند امکان خرید را نیز بیشتر خواهد کرد.

شما به عنوان فروشنده لباس می بایست از سبک های توصیفی مناسب استفاده کنید. اگر تصور می کنید که خریدار تنها از توصیفات نوشته شده شما خرید می کند، می توانید توضیحات مناسب را با جزئیات توضیح دهید. در واقع مشتری می تواند با توضیحات دقیق و جزئی که در سایت و یا فروشگاه خود قرار داده اید بهترین انتخاب را داشته باشد.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

بیان جزئیات مهم برای جلب نظر مشتریان

بیان اندازه لباس با جزئیاتی شامل اندازه گیری های مربوط به سینه، کمر و طول لباس در فروش اینترنتی بسیار اهمیت دارد. در این موارد می توانید اقلام موجود را اندازه گیری کرده و توضیحات دقیقی راجع به این اندازه ها در اختیار مشتریان قرار بدهید. اندازه گیری برای لباس هایی از جنس پارچه های کشی و غیر کشی نیز بسیار مهم است و لازم است که با دقت بیان شوند.

یک مورد بسیار مهم که می تواند اعتماد خریداران را جلب کند قیمت گذاری واقعی است. از جمله رازهای فروش بیشتر لباس، قیمت مناسب برای اقلام ارائه شده همراه با کیفیت مطلوبی است که وجود دارد. البته قیمت گذاری خیلی پایین نیز گاهی ممکن است مشتری را به این فکر وادارد که جنس خریداری شده دارای ارزش خیلی بالایی نمی باشد. از این رو سعی کنید به صورت حرفه ای و واقعی قیمت گذاری را انجام دهید. البته در مواردی که عمده فروشی برای پوشاک انجام می شود طبیعتا قیمت ها متعادل و کمتر خواهند بود که این خود یک مورد خاص از فروش است.

بهتر است در مواردی که فروش به صورت اینترنتی است، لیست موجود بروز شود. در حقیقت با انجام این عمل، مشتریانِ دیگر هم می توانند پاسخ های شما را ببینید و سوالی را که در ذهن آنها به وجود آمده حل شود. در امر فروش پوشاک حتما توجه کنید که توضیحات موجود در اختیار افراد دیگر نیز قرار بگیرد. در مورد فروش حضوری نیز می توانید این اطلاعات ضروری را برای مشتریان توضیح دهید تا به یکی از رازهای فروش بیشتر در پوشاک دست یابید.

  چیدمان مغازه لباس فروشی و طراحی بوتیک های زنانه و مردانه

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

مشتری هایتان را به خاطر بسپارید

یکی از موارد قابل توجه در زمینه فروش البسه، به خاطر سپردان مشتری هاست. در واقع زمانی که مشتریان خود را می شناسید، می توانید از سلایق آنها نیز اطلاعات درستی کسب کرده و در جهت فروش بیشتر، آن ها را راهنمایی کنید. بدون شک در یک کسب و کار حرفه ای لازم است که مشتریان و دیدگاه های آنها را شناخته و بهترین ها را به آنها ارائه نمایید.

در فروش های اینترنتی یا حضوری توجه داشته باشید که بازخورد خوبی به مشتری نشان دهید. می توانید از مشتریان اینترنتی خود پیگیری کرده و از رضایت آنها مطلع شوید. برای فروش موفق حتما توجه داشته باشید که پیگیری نظرات مشتری می تواند یک امر مهم برای خریدهای بعدی باشد.

موارد مهمی را که از نظر شما و مشتریان اهمیت دارد تکرار کنید. در حقیقت مشتری های قبلی نیز ممکن است به اظهارات شما و موارد مهم ذکر شده در مورد انواع پوشاک علاقمند شوند. این مورد می تواند تکرار خرید را در بر داشته باشد و به همین ترتیب می توانید امیدوار باشید که مشتریان شما از جمله مشتریان وفادار خواهند بود. می توانید فروشگاه خود را برای عرضه انواع مدل های مختلف از پوشاک در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. پست هایی که در زمان های مناسب در این گونه شبکه ها قرار می دهید می توانند علاقمندان خاصی را جهت خرید به سوی خود جذب کنند.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597398868738{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column][vc_single_image image=”13272″ img_size=”full” alignment=”center” parallax_scroll=”no”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

نکاتی مهم برای فروشندگان لباس و پوشاک

۱- اطلاعات و دانش نسبت به پوشاکی که میفروشید:

اگر از لباسی که میفروشید اطلاعات و دانش کمی دارید ، توصیه می کنم کمی تغییر روش دهید. دانستن اطلاعات پایه مانند سایز و جنس و مدل برای یک فروشنده کافی نیست . باید کمی وارد جزییات شوید و در مورد حوضه ی فروشتان تحقیقات بیشتری انجام دهید.این اطلاعات و دانش در مرور زمان هم به فروش شما و هم به پیشرفت شما کمک می کند . شاید در نگاه اول دانستن خواص الیاف تشکیل دهنده و یا نحوه ی تولید یک پوشاک امری بیهوده باشد . ولی طبق تجربه افرادی که از فروشندگی توانسته اند کسب و کار حرفه ای راه اندازی کنند ، این یک امر ضروری می باشد و هر چه دانش شما فراتر می رود ، راه های بیشتری به روی شما گشوده می شود.

۲- تامین محصولاتتان را متفاوت تر کنید :

بسیاری از فروشندگان لباس ، محصولات خود را از بنک داری ها و عمده فروشان تامین می کنند. این کار مسلما درست و هیچ اشکالی در آن نیست ولی می توان تغییری در این کار ایجاد کرد و راه های دیگر را نیز آزمایش کرد. یکی از این راه ها ارتباط مستقیم با تولید کنندگان لباس است . عمده فروشان طبق سلیقه خود کالاهای تولید کنندگان را انتخاب کرده و با احتساب سود به فروش آن می پردازند. با کمی حوصله می توان تولید کنندگان را یافت و به طور مستقیم پوشاک فروشگاه را تامین کرد. این کار شاید کمی سختی داشته باشد ولی مزایای خوبی هم دارد. در این کار دست شما در انتخاب محصول بازتر می شود ، قیمت ها کمتر دسخوش تغییر میگردند ، با سیر تولید آشنا می شوید و مزایای بی شمار دیگر.

۳- سود کم فروش بیشتر تنها یک شعار نیست:

این سخن را زیاد شنیده اید : سود کمتر ، فروش بیشتر . ولی آیا روی آن تأمل کافی داشته اید؟ خیلی از فروشندگان سود ۱۵۰ درصد را سود کم می دانند و هزینه ها را بهانه می کنند سخنشان اینست که کمتر از این سود برایمان به صرفه نیست . البته در بعضی مواقع حق دارند. چون تامین اجاره بها و هزینه های جانبی امری مشکل است. اما تا جایی که به چشم دیده ام اکثر این فروشگاه ها به جایی نرسیده و یا با شکست مواجه شدند یا اینکه پیشرفتی در کارشان حاصل نشده. اما یک سود مناسب چگونه است؟ با مخارج چه باید کرد؟ زمانی به پاسخ این سوالات خواهید رسید که این این راه را مورد آزمایش قرار دهید. کمی زمان می برد ولی نتیجه ی آن حتمیست.

۴- کیفیت را فدای رقابت نکنید (جنس خوب روی زمین نمی ماند )

تقریبا همگی با این جمله معروف آشنا هستیم : (جنس خوب روی زمین نمی ماند ) به جرأت می توان گفت که از جمله های ناب در این کار است. این مثلی است که از قدیم تا به امروز کاربرد داشته و اگر کسی به آن جامع عمل بپوشاند خواهد دید که در رکود بازار نیز می تواند کاسبی مناسبی داشته باشد. کیفیت می تواند ضامنی برای یک فروشگاه و یک راه تبلیغ برای آن باشد.درست است که رقابت امری مهم برای یک فروشگاه است ولی کیفیت از اهمیت بیشتری برخوردار است. مرغوبیت یک لباس ، باعث می شود که نام فروشگاه بر سر زبان ها بیافتد و موقعیت مناسبی را برای فروشنده ایجاد نماید.

۵- مشتری را معذب نکنید:

برخی از فروشندگان خیال می کنند که با دوره کردن مشتری می توانند فروش خود را بالاببرند. البته شاید برخی از مشتری ها را که خجالتی هستند را راضی به خرید کنند ولی دیگر خبری از مشتری ثابت نیست و اکثر مشتری ها قبل از بازدید از تمامی کالاها پا به فرار می گذارند. البته اشتباه نکنید ، راهنمایی و ایجاد حس خوب با کلمات مناسب خیلی با این بحث فرق دارد. معذب کردن مشتری یعنی ایجاد الزام برای خرید و بیش از اندازه سخنوری کردن.

۶-چینش و ظاهر فروشگاهتان:

سعی کنید در چینش فروشگاهتان دقت کافی داشته باشید و از افراد با تجربه مشورت بگیرید. چینش یک فروشگاه از اولویت هایی است که تأثیر زیادی روی فروش می گذارد. استفاده از متد های روانشانسی می تواند کمک شایانی به این کار نماید. نکته زیر هم می تواند به شما در این امر کمک کند.

۷ خود را جای مشتری بگذارید:

اگر می خواهید فروشنده ی کاملی باشید ، کافیست خود را جای مشتری فرض کنید . زمانی که وارد یک فروشگاه می شوید چه مواردی نظر شما را جلب می کند ؟دوست دارید فروشنده چطور با شما رفتار کند ؟ چه نوع چینشی به شما در انتخابتان کمک می کند؟ البته پاسخ این سوالات در مردان و زنان همیشه مشترک نیست و توصیه می شود از جنس مخالفتان هم این سوالات را بپرسید .

۸- با خلاقیت ، چند قدم جلوتر باشید

شما نیز اگر به فروشگاهی مراجعه نمایید و ابتکار جالبی در فروشگاه مشاهده کنید ، شک نکنید نام فروشگاه در ذهن شما هک خواهد شد و در خرید بعدی ، اولین جایی که به ذهنتان برای خربد خطور کند ، همان فروشگاه می باشد. پس با خلاقیت دو هیچ جلو خواهید افتاد. کافیست با خود خلوت کرده و از هوش سرشار خود ایده های جدید را استخراج نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

چند خلاقیت و ایده برای فروشگاه لباس

تاثیر خلاقیت و ایده برای فروشگاه لباس

یک فروشگاه لباس و پوشاک برای کسب موفقیت در فروش و رونق اقتصادی خود ، نیازمند یک سری اصول و پارامتر هایی ویژه می باشد که از جمله ی آنها به کار گیری خلاقیت و ایده پردازی در ابعاد مختلف این فعالیت اقتصادیست . خلاقیت و ایده برای فروشگاه لباس همانند یک موتور قوی برای ترقی عمل کرده و برای فروشگاه می تواند بسیار مفید باشد .

  مسابقه تحلیل استایل بازیگران

-ایده خدمات چاپ برای فروشگاه

یکی از مزایای اغلب دستگاه های چاپ روی لباس ، امکان راه اندازی آنها در حداقل فضا و با صروصدای کم می باشد. که از این ویژگی می توان در یک فروشگاه پوشاک استفاده نمود و با راه اندازی خط چاپ تی شرت درون فروشگاه پوشاک و با طرح دلخواه مشتری ،نظر مخاطبان بیشتری را به خود جلب کرد .می توان برای این کار از پرینتر چاپ روی لباس یا پرس حرارتی استفاده کرد .

-ایده ی گلدوزی در فروشگاه

برخی از دستگاه های گلدوزی نیز همانند لوازم چاپ روی لباس ، دارای ابعاد و شرایط مناسب جهت استفاده در فروشگاه می باشند . مزیت گلدوزی نسبت به چاپ برای یک فروشگاه ، پوشش بیشتر انواع پوشاک است . به عنوان مثال کلاه ، کیف ، پیراهن و غیره از پوشاکی می باشد که شاید در فروشگاه قابلیت اجرای چاپ روی آنها نباشد ولی می توان روی آنها گلدوزی انجام داد.

-کارت های هدیه و ایده ی زیرکانه

در برخی از فروشگاه ها ، به تناسب خرید به مشتریان کارتی با عنوان کارت هدیه یا تخفیف ارائه می گردد که می توانند به میزان اعتبار این کارت ها در همان فروشگاه محصولاتی را خریداری نمایند . این کارت ها در اصل همان ارائه ی تخفیف ها در چک و چانه های میان فروشنده و مشتریست با این تفاوت که مدیریت شده و شکلی مجذوب کننده ای به خود گرفته است .

-خدمات اینترنتی برای فروشگاه پوشاک

نمایش محصولات تازه ، تخفیف خورده ، پرفروش و دیگر دسته بندی ها در یک وبسایت اینترنتی ، به صورتی که رنگ بندی ، سایز بندی و دیگر جزییات در آن لحاظ شده باشد ، کار مشتری را راحت تر کرده و می تواند بدون رجوع حضوری به فروشگاه ، آنها را بررسی نماید . این امر موجب جذب مشتریان قدیمی و جدید به فروشگاه می شود و فوائد بسیار دیگری در امر بازاریابی برای فروشگاه و مغازه لباس خواهد داشت.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

۶ ترفند افزایش فروش اینترنتی لباس

-تمرکز بر روی یک گروه خاص

برای شروع کار تمرکز خود را روی یک گروه هدف مشخص قرار دهید. مثلا فقط لباس کودک. فقط لباس سایز بزرگ. یا فقط لباس مجلسی. البته پس از مدتی که مشتریهای خود را پیدا کردید می‌توانید برای توسعه کسب و کارتان گروههای هدف جدیدتری را نیز انتخاب کنید. اما پیدا کردن مشتری ثابت با تمرکز بر روی یک گروه مشخص بسیار راحت تر است.

برای شروع کار، یک گروه خاصی از مشتریان را انتخاب کنید.

-مناسبتهای خاص خود را جشن بگیرید.

قرار نیست که همیشه فقط مناسبتهایی مثل عیدهای ملی و مذهبی را جشن بگیرید. اگر می‌خواهید در میان این همه فروشگاه آنلاین لباس به چشم بیایید، باید کمی خلاقیت به خرج دهید. ما تصمیم گرفتیم روز همبرگر را جشن بگیریم. هیچ ربطی بین لباس و همبرگر وجود ندارد. ولی شاید ۹۵ درصد مشتریان ما همبرگر دوست دارند و ما از این علاقه آنها برای جلب توجهشان به خودمان استفاده کردیم و مشتریان بسیار زیادی در روز همبرگر به سایت خود جذب کردیم.

-رابطه مستمر با مشتریان

خدمات مشتریان خوب یکی از رمزهای افزایش فروش لباس و در کل افزایش فروش آنلاین است. چون مشتریان به خصوص هنگام اولین خرید خود شک و تردید زیادی دارند که آیا باید به شما اعتماد بکنند یا خیر. تنها نقطه ای که آنها را به شما وصل می کند و می‌تواند باعث تسلی خاطرشان شود، خدمات مشتریان است.

حتماً حتماً حتماً برای این بخش از فروش آنلاین خود شماره تلفن ثابت اختصاصی تهیه کنید. قرار دادن شماره موبایل برای سفارش یا خدمات مشتریان اقدامی بسیار غیرحرفه ای است و درصد زیادی از مشتریان احتمالی را درست هنگام خرید از تصمیم خود پشیمان می‌کند.

حفظ ارتباط مستمر با مشتریان باعث می‌شود هم خودشان مشتری ثابت شما شوند و هم شما را به دیگران معرفی کنند.

-تهیه خط تلفن ثابت در ۵ دقیقه

خوشبختانه دیگر برای تهیه خط تلفن ثابت لازم نیست مانند گذشته دردسرهای زیادی کشید. اکنون می‌توانید تنها در ۵ دقیقه و به طور آنلاین خط تلفن دلخواه خود را تهیه کنید. برای تهیه خط تلفن ثابت دیگر حتی نیازی به یک مکان فیزیکی مثل دفتر کار یا مغازه هم ندارید.

-حضور در شبکه های اجتماعی

حتی اگر برای فروش اینترنتی سایت هم دارید، حضور فعالانه و سرزنده خود را در شبکه های اجتماعی گوناگون حفظ کنید. همین که مشتریان احتمالی پستهای جدید شما را هر روز می‌بینند، احساس می‌کنند که کسب و کار شما فعال و زنده است و نه یک فروشگاه خاک گرفته و تاریک. بله، فروشگاههای آنلاین هم می‌توانند خاک گرفته و دلگیر باشند، طوری که مشتری رغبت نمی‌کند از آنها حتی جنس با قیمت مناسب بخرد.

باید زنده بودن و نشاط خود کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی به مشتریانتان نشان دهید
بنابراین باید زنده بودن و نشاط خود کسب و کار خود را در شبکه های اجتماعی به مشتریانتان نشان دهید. حضور نداشتن در شبکه های اجتماعی و یا حضور کمرنگ و بی نظم در نظر مشتری مساوی است با یک کسب و کار مرده.

-رویداد برگزار کنید

به توصیه یک فروشگاه آنلاین لباس توجه کنید: بعضی از بهترین روزهای فروشگاه اینترنتی ما در بدترین دوره های فروش سال بوده‌اند. چه طور به چنین موفقیتی دست یافتیم؟ با مشارکت با یک خیریه و تبدیل آن به رویدادی برای فروشگاهمان. برای مثال، در ماه فوریه (که همیشه برای کسب و کار ما ماه مرده ای است) آخرهفته‌ها با مشارکت با خیریه ای که از کودکان بی خانمان حمایت می‌کند، در ازای هر کمک مالی به آن خیریه، ۲۰ درصد تخفیف بر روی محصولات خود به مشتریان دادیم.

-راه حل قدیمی اما موثر بساط کردن

روزهای آخر سال، سعی کنید بخشی از محصولات خود را به سطح شهر به معبرهای پر رفت و آمد ببرید. در واقع با اینکه یک فروشگاه اینترنتی هستید، باید همیشه همانجایی باشید که مشتریانتان هستند.

پس اگر شب عید مشتریانتان ترجیح می‌دهند در خیابانها باشند و از شلوغی و هیاهوی مختص این شبها لذت ببرند، پس شما باید به میان آنها بیایید. با این کار هم می توانید به موازات فروش اینترنتی، فروش حضوری هم داشته باشید و از تب و تاب مردم در سطح شهر استفاده کنید، و هم با تبلیغات چاپی، افراد بیشتری را با فروشگاه اینترنتی خود آشنا کنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1603315891406{background-image: url(https://shikupik.com/wp-content/uploads/2020/08/Baner.png?id=9458) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: contain !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column width=”1/6″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][/vc_column][vc_column width=”2/6″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_btn title=”زیبایی پوست” style=”gradient-custom” gradient_custom_color_1=”#00285c” gradient_custom_color_2=”#00285c” size=”sm” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:https%3A%2F%2Fshikupik.com%2Fskin%2F|target:_blank” css=”.vc_custom_1602781157922{padding-top: 20px !important;}”][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][vc_column width=”3/6″ offset=”vc_hidden-sm vc_hidden-xs” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

به صفحه ی مقالات پوست و مطالب مربوط به

 رسیدگی و زیبایی های پوست هم سری بزنید

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1597347306365{background-image: url(https://shikupik.com/wp-content/uploads/2020/08/Baner.png?id=9458) !important;background-position: center !important;background-repeat: no-repeat !important;background-size: cover !important;}” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_gradient_switch=”no” row_reverse_mobile=”0″ row_reverse_tablet=”0″ woodmart_disable_overflow=”0″][vc_column offset=”vc_hidden-lg vc_hidden-md” mobile_bg_img_hidden=”no” tablet_bg_img_hidden=”no” woodmart_parallax=”0″ woodmart_sticky_column=”false” parallax_scroll=”no” mobile_reset_margin=”no” tablet_reset_margin=”no”][vc_column_text text_larger=”no”]

 مقالات پوست و زیبایی های پوست

[/vc_column_text][vc_btn title=”زیبایی پوست” style=”gradient-custom” gradient_custom_color_1=”#00285c” gradient_custom_color_2=”#00285c” size=”sm” align=”center” css_animation=”bounceIn” link=”url:https%3A%2F%2Fshikupik.com%2Fskin%2F|target:_blank” css=”.vc_custom_1602781157922{padding-top: 20px !important;}”][vc_empty_space woodmart_hide_large=”0″ woodmart_hide_medium=”0″ woodmart_hide_small=”0″ woodmart_hide_extra_small=”0″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]منبع سایت دناکو[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *