استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

چگونه یک ست لباس کلاسیک تام‌بوی را کنار هم بگذاریم؟

 

آیا می‌خواهید بخش بیشتری از تام‌بوی را به کمد لباس فعلی خود اضافه کنید؟ دیگر دنبال آن نگردید، چون ما می‌خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه ست لباس تام‌بوی نهایی را کنار هم قرار دهید. تامبوی قانون شکنان هستند که قوانین عادی سبک‌های مد زنان را رها کرده‌اند و سبک منحصر به فرد لباس پوشیدن خود را ایجاد کرده‌اند.

مد تامبوی لباس‌های مردانه و تام‌بوی را با ویژگی‌ها و گرایش‌ها زنانه ترکیب می‌کند، به نظر ما بهترین دو دنیای مد را ایجاد می‌کند. تنها قوانینی که در سبک تام‌بوی وجود دارد این است که هیچ قانونی وجود ندارد، پس بیایید آماده شویم تا کمی خوش بگذرانیم.

بیشتر بخوانیم: یک راهنمای جامع برای داشتن استایل مد تامبوی عالی در سال ۲۰۲۱

مختصات رنگ

هماهنگ کردن رنگ‌ها ساده‌ترین راه برای داشتن لباسی است که به نظر می‌رسد با هم ترکیب شده‌باشد. شما می‌توانید در این عکس ببینید، کفش‌ها و پیراهن هر دو رنگ آبی یکسانی دارند. این باعث می‌شود که لباس یکپارچه به نظر برسد و توجه بیننده را به سمت رنگ جلب کند. شما می‌توانید با خرید بیشتر لباس‌های خود در چند رنگ عمدی، یک کمد لباس پر از لباس‌های تام‌بوی ایجاد کنید که رنگ‌بندی آن‌ها آسان باشد.

از خودتان بپرسید: رنگ مورد علاقه شما برای پوشیدن چیست؟ شاید شما در رنگ‌های نارنجی، زرد، آبی و یا سبز فوق‌العاده به نظر برسید. ممکن است در حال حاضر به کمد خود نگاه کنید و ببینید آیا می‌خواهید لباسی با یک رنگ خاص و یا با تاکید رنگ‌های خاص بخرید. (اگر تنها رنگ‌های خنثی می‌خرید، سعی کنید چند رنگ تاکیدی اضافه کنید).

  یک استایل تابستانی جذاب چه ویژگی هایی دارد ؟

اگر طرح‌های رنگ لباس خود را بدانید، می‌توانید لباس‌هایی بخرید که لباس‌هایی را که در حال حاضر دارید تکمیل کنند، به جای این که رنگ‌هایی را اضافه کنید که قادر به مطابقت با آن‌ها نخواهید بود. بیشتر اوقات، تطبیق کفش با تاکیدهای رنگی دیگر در لباس شما بهترین نتیجه را می‌دهد. همچنین می‌توانید یک کلاه به آن رنگ اضافه کنید تا انسجام بیشتری به ایده لباس خود اضافه کنید.

یک تیپ استریت انتخاب کنید

یکی از خسته‌کننده‌ترین بخش‌های سبک تام‌بوی این است که معمولا بدن «صاف‌تر» و یا لاغرتر به راحتی در لباس‌های مردانه قرار می‌گیرند. بدین ترتیب زنان با انحناهای بیشتر با گزینه‌های محدود در هنگام انتخاب لباس تام‌بوی باقی می‌مانند. اگر شما فردی با بدنی انحنادار هستید، پوشیدن لباس‌های گشاد و لباس‌های لایه‌ای به شما کمک خواهد کرد تا کم‌تر دارای انحنا به نظر برسید.

(این معمولا هدف هنگام ایجاد سبک تام‌بوی است، اما اگر انحناهای خود را دوست دارید، آن‌ها را نشان دهید!

با یک شلوار جین پاره‌شده، شلوار جین لاغر و یا شلوار راحتی که شل است شروع کنید و قوزک پای خود را نشان بدهید. این نوع شلوارها منحنی‌های پایین بدن شما را مانند شلوارهای سنتی زنان برجسته نمی‌کنند. سپس یک تی‌شرت گرافیکی به آن اضافه کنید (اگر دوست دارید می‌توانید کمک کنید سینه‌تان کوچک‌تر به نظر برسد) ، و یک ژاکت بر روی آن قرار دهید.

آن سرآستین‌ها را بالا بزنید:

به تازگی بالا زدن سرآستین و پاچه‌های شلوارها به دلایل خوبی شهرت یافته‌اند. ما یک سرآستین خوب را دوست داریم، به خصوص وقتی که سعی دارید دستاوردهای بالاتنه‌ی خود را نشان دهید. حتی اگر ماهیچه‌های دو سر بزرگ نداشته باشید، بالا زدن آستین‌هایتان باعث می‌شود که قسمت‌های بالایی بدن شما پهن‌تر به نظر برسد و باسن شما باریک به نظر برسد.

آستین‌های تی‌شرت و یا پیراهن خود را ببندید و بالا بزنید و نه تنها عالی به نظر خواهید رسید بلکه به دنیا نشان خواهید داد که بخشی از مافیای الفابت هستید. شلوار جین خود را بالا بزنید و جوراب‌های گرافیکی باحال‌تان را نشان دهید (اگر اهل این نوع موارد هستید)-یا فقط برای این که فضای بیشتری برای تاکید بر ضربه‌های شیک خود بدهید.

  بررسی 13 مدل کیف ترندی بهار و تابستان 2024

بیشتر بخوانیم: سبک لباس پسرانه برای زنان: اصول تامبوی

شما جذاب هستید و این را می‌دانید

اعتماد به نفس بخشی از لباس شما است. بهترین تام‌بوی‌ها خیلی خوب به نظر می‌رسند چون می‌دانند که خوب به نظر می‌رسند. شما تلاش زیادی کرده‌اید تا تام‌بوی نهایی را ایجاد کنید، بنابراین وقتی بیرون می‌روید با اعتمادی که شایسته داشتن آن هستید راه بروید. وقتی لباس‌های سبک تام‌بوی را می‌پوشید، باید به خودتان و سبک خود اعتماد داشته باشید چون لباس‌ها نشان می‌دهند که شما چه کسی هستید. همیشه به خاطر داشته باشید که اعتماد به نفس مهم است!

۷ نکته‌ی مد تام‌بوی ۲۰۲۱

چیزی که ما بیشتر از همه در مورد مد تام‌بوی دوست داریم این است که هیچ راه درستی برای بیان حس مد تام‌بوی شما وجود ندارد. مد تام‌بوی از کت و بوت چرمی گرفته تا هودی و کفش ورزشی، بسیار متنوع است و به اشکال مختلف ارائه می‌شود. سبک مد تام‌بوی فوق‌العاده است چون خط بین استایل مردانه و زنانه را نشان می‌دهد و به شما بهترین دو دنیای مد را ارائه می‌دهد.

ما عاشق مد تام‌بوی هستیم، اما حقیقت این است که تشخیص ظاهر و تمایز بین ظاهری که تازه از رختخواب بیرون آمده‌اید و یک دست لباس خوب به تن کرده‌اید، می‌تواند سخت باشد.

اگر به سختی می‌توانید بفهمید که مد تام‌بوی صحیح شما چیست، این راهنما برای شما مناسب است!

در اینجا چند نکته برای پیدا کردن مد تام‌بوی واقعیتان و احساس بهترین بودن در هر روز آورده شده‌است.

نکته مد تام‌بوی # ۱: از خودتان بپرسید در چه نوع لباس‌هایی اعتماد به نفس دارید

اعتماد به نفس زمانی که صحبت از مد تام‌بوی می‌شود، مهم است چون وقتی احساس می‌کنید که در بهترین حالت خود قرار دارید، اغلب به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسید. ما توصیه می‌کنیم چند سبک مختلف را امتحان کنید و ببینید کدام سبک باعث می‌شود احساس خفن بودن داشته باشید.  در لباس‌های آزادتر احساس بهتری دارید یا لباس‌های تنگ‌تر؟ کلاه یا بدون کلاه؟ لوکس‌تر یا معمولی؟ رنگ‌های خنثی مانند سیاه و سفید یا سایه رنگ؟ وقتی متوجه شدید که چه لباسی باعث می‌شود اعتماد به نفس بیشتری به دست آورید، کنار هم قرار دادن یک لباس تام‌بوی کار سختی نیست.

  راهنمای خرید مردان ایرانی

نکته مد تام‌بوی #۲: به دنبال الهام گرفتن از مد تام‌بوی باشید

حتی شیک‌ترین افراد نیز از ظاهر دیگران الهام می‌گیرند تا سبک منحصربه‌فرد خود را ایجاد کنند.

صفحات اینستاگرامی و صفحه پینترست مد تام‌بوی بسیار زیادی وجود دارند (ما به طور منظم عکس‌های خود را در پینترست خود به‌روزرسانی می‌کنیم!) این می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید کدام مد تام‌بوی بیش از همه برای شما جذاب است. یک صفحه پینترست ایجاد کنید و یا پست‌های اینستاگرام که شامل لباس‌هایی که دوست دارید هستند را ذخیره کنید. سپس سعی کنید این لباس را با تکه‌هایی از کمد خود تقلید کنید. همچنین، مصاحبه‌های مد تام‌بوی ما را با بسیاری از تام‌بوی‌های مختلف مد روز بررسی کنید تا بهترین نکات مد را به دست آورید.

نکته مد تام‌بوی # ۳: سعی کنید در مورد آنچه دیگران فکر می‌کنند نگران نباشید

این برای بیشتر ما مشکل است چون انسان‌ها به طور طبیعی می‌خواهند توسط افراد اطرافشان پذیرفته شوند. اگر صرفا برای سازگاری با دیگران و نه خودتان لباس بپوشید، هرگز واقعاً شبیه خودتان نخواهید بود. از خودتان بپرسید-اگر هیچ‌کس نمی‌توانست درباره شما قضاوت کند، چه می‌پوشیدید؟ زمانی که سبک واقعی خود را کشف کردید، ممکن است هنوز هم احساس اضطراب کنید که آن را در ملا عام بپوشید. اگر اینطور است، می‌توانید به آرامی این لباس‌ها را در زندگی روزمره خود جای دهید تا زمانی که احساس راحتی کامل کنید. اعتماد به نفس = کلمه عبور را به یاد داشته باشید.

نکته مد تام‌بوی # ۴: اکسسوری‌های مختلف را امتحان کنید

 اکسسوری‌ها اغلب بخشی از کمد هر تام‌بوی هستند که نادیده گرفته می‌شوند. نامزدم به طور مداوم به من می‌گوید که اکسسوری‌ها می‌توانند یک لباس را درست یا خراب کنند و همه اینها در جزئیات کوچک است (او از من شیک‌تر است).

زنجیرها، گردن‌بندها، گوشواره‌ها و حلقه‌ها واقعا می‌توانند تفاوت زیادی در ظاهر کلی شما ایجاد کنند. همچنین می‌توانید انواع مختلف کلاه، باندانا، و کیف را امتحان کنید تا سبک خود را تغییر دهید. من شخصا برای اکسسوری‌ها سفید ساده، سیاه، یا دیگر اکسسوری‌های خنثی باز می‌کنم.

  چگونه یک کت و شلوار ارزان قیمت و خوب پیدا کنیم؟

نکته مد تام‌بوی # ۵: رنگ‌های مختلف، مواد، و بافت‌ها را امتحان کنید

این هم یکی دیگر از عناصر لباس‌های سبک تام‌بوی است که تا همین اواخر واقعا به آن فکر نکرده بودم. مواد، بافت‌ها و رنگ‌های لباس شما می‌توانند ظاهر کلی لباس شما را کاملا تغییر دهند. از اضافه کردن کمی رنگ به لباس خود نترسید! به عنوان کسی که همیشه لباس سیاه می‌پوشد، متوجه شدم که می‌توانم کمی چاشنی به لباس خودم اضافه کنم با یک کلاه نئون، کفش‌های رنگارنگ، یا کمی زنجیر طلایی.

بیشتر بخوانیم: مبانی رنگ ها

نکته مد تام‌بوی # ۶: خالکوبی خود را نشان دهید

تتوها شبیه لباس‌هایی هستند که شما هرگز نمی‌توانید آن‌ها را درآورید. من شخصا وقتی تتوی جدیدی می‌زنم عاشق این هستم که آن‌ها را با لباس‌های خودم به نمایش بگذارم، احساس خفن بودن می‌کنم. تتوها می‌توانند معنادار، الهام‌بخش، و یا تنها بخشی از هنری باشند که واقعا دوست دارید. برای بسیاری از تام‌بوی‌ها، خالکوبی کمی بدجنسی اضافه می‌کند که واقعا ظاهر را کامل می‌کند.

اگر اهل خالکوبی نیستید، این هم جالب است!

آن‌ها قطعا برای همه نیستند و این خوب است.

نکته مد تام‌بوی # ۷: انرژی مردانه و زنانه را برای داشتن حال و هوای منحصربه‌فرد ترکیب کنید

یکی از چیزهایی که در مورد مد تام‌بوی بسیار جذاب است، ترکیب انرژی زنانه و مردانه است. بازی کردن با هر دوی اینها می‌تواند یک استایل واقعا عالی ایجاد کند. سعی کنید لباس‌های گشاد و تنگ را با هم ترکیب کنید، برخی از انحناها را نشان دهید، یا لباس‌های الهام‌گرفته از لباس مردانه را با آرایش ترکیب کنید تا در عین حال طرف مردانه و زنانه خود را نشان دهید.

در پایان روز، سبک شما برای شما منحصر به فرد است. هیچ جواب درست یا غلطی برای کنار هم قرار دادن یک لباس وجود ندارد. اینها تنها برخی ایده‌ها هستند که ممکن است به شما کمک کنند تا مد تام‌بوی واقعی خود را پیدا کنید و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به لباس خود داشته باشید. به یاد داشته باشید، به قلب خود گوش دهید و تا زمانی که احساس کنید درست است به تلاش خود ادامه دهید!

منابع:

سایت wearmnstrm

سایت wearmnstrm

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *