استایل خانم‌ها, چی بپوشم؟, مد و استایل

چگونه یک ست مادر دختری یا ست مادر پسری جذاب داشته باشیم؟

ست مادر دختری

 

یکی از جذاب ترین استایل هایی که هر کس می تواند داشته باشد، ست کردن با دیگر اعضای خانواده است. این روز ها ست های خانوادگی طرفدار بسیار زیادی پیدا کرده اند. یک مادرخوش سلیقه تلاش می کندکه باانتخاب لباس صحیح برای فرزندانش، خانواده را نزدیک به هم و پایدار نشان دهد. حتی زن و شوهر های بدون فرزند نیز با پوشیدن لباس های مشابه، علاقه خودبه یکدیگر را نشان می دهند. این درحالی است که ست های مادران با کودکان خود جذابیت بیشتری دارد. ست لباس یک کودک معصوم و بازیگوش با مادر زیبا وخوش ذوق اش چشم هارا به خودخیره می کند.  اما برای داشتن یک یک ست جذاب مادر دختری و مادر پسری، بهترست چند نکته را بدانید. پس در ادامه مطلب همراه ما باشید.

ست مادر دختری

ست مادر دختری در مراسم های مجلسی

ست کردن لباس، برای یک مراسم خاص مثل عروسی بسیار ساده است . شما براحتی می توانید از گوشه ی پارچه ای که تهیه می کنید لباسی نیز برای دختر خود بدوزید. معمولا کودکان پارچه بسیار کمی برای لباس می خواهند. اما اگر مدل دلخواه شما پف دار و پر از چین است حتما  برای تهیه پارچه با یک خیاط مشورت کنید. دختر بچه ها معمولا پیراهن های عروسکی و پف دار را بیشتر دوست دارند. این مدل پیراهن ها برای سن آن ها نیز مناسب تر است. بر خلاف تصور عموم، یک خردسال با آرایش و شینیون و حتی پیراهنی بزرگانه اصلا زیبا نیست. بهترست متناسب با سن فرزند خود مدلی را انتخاب کنید حتی اگر با مدل لباس شما یکسان نباشد. در ست های مجلسی، فقط تشابه رنگ و جنس  پارچه کافی است.

  اگر می‏‌خواهید استایلی مردانه داشته باشید، بخوانید

ست مادر دختری در مراسم های مجلسی

ست مادر پسری در مراسم های مجلسی

پسر بچه ها در مراسم های رسمی معمولا کت و شلوار و یا پیراهن شلوار می پوشند . اگر شما نیز می خواهید تیپ اسپرتی داشته باشید، دقیقا مشابه پسرتان لباس بپوشید. اما در برخی موقعیت ها سبک اسپرت و کژوال اصلا مناسب نیست. به همین دلیل بهترست در دیگر آیتم های استایل این تشابه را ایجاد کنید. به طور مثال رنگ کراوات یا پیراهن  فرزندتان را با لباس خودتان هماهنگ کنید. در ایم مورد رنگ ها مکمل و هم خانواده بسیار کمک کننده هستند. بطور مثال رنگ های شیری، شکلاتی، قهوه ای و… در هرمدل لباسی چه زنانه  و چه مردانه جذاب می شوند. حتی گاهی با انتخاب کفش با رنگ و جنس مشابه نیز یک ست عالی ساخته می شود. پس بازی با رنگ ها را فراموش نکنید.

ست مادر پسری در مراسم های مجلسی

ست مادر دختری و ست مادر پسری در مهمانی ها

خانم ها ایرانی در اغلب مهمانی ها مانتو و روسری یا شال می پوشند. یکی از راه های ست کردن با فرزندتان دقت به جزئیات است . بدین صورت که خرج کار لباس تان می تواند با بالاتنه پیراهن دختر یا پسرتان یکسان باشد . همانطور که قبلا گفتیم رنگ بهترین گزینه برای یک ست مادر فرزندی است.

  6 روش برای خرید آسان لباس عید

ست مادر دختری و ست مادر پسری در مهمانی ها

ست مادر دختری و ست مادر پسری روزمره

اگر شما علاقه ی زیادی دارید که در بیرون رفتن های روزمره ی خود نیز با کودک تان ست کنید؛ این بخش را تا آخر بخوانید. استایل های کژوال روزانه دست شما را در انتخاب آیتم ها باز می گذارند. در این سبک محدودیت زیادی در جنس و نقش ندارید . به همین دلیل جذاب ترین ست ها را می توانید بسازید. در فصل زمستان کت ها ی چرمی، هودی و کاپشن ها برای هر سن و حتی جنسیتی مناسب هستند. در روزهای گرم نیز پیراهن چهارخانه پنبه ای، شلوار کتان یا جین و کفش اسپرت نیز هم برای کودکان و هم بزرگسالان انتخابی فوق العاده است. هم چنین زمان آن گذشته که هر رنگ را مخصوص سن یا جنسیتی خاص بدانند .پس از رنگ های روشن و شارپ استفاده کنید تا فرزندان نیز روحیه ای شاد و با انرژی خود را حفظ کند.

ست مادر دختری و ست مادر پسری روزمره

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . به نظر شما یک ست مادر دختری یا ست مادر پسری چه ویژگی هایی دارد ؟

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *