استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

ست کردن لباس با سبز تیره

سبز تیره و قهوه ای

سبز تیره و انواع قهوه‌ای

لباس سبز تیره  | مهم نیست که چه نوع استایلی دارید، قهوه‌ای که رنگی خنثی محسوب می‌شوند، در همه حال می‌تواند بدون هیچ ریسکی به استایلتان روح ببخشد؛ از قهوه‌ای سوخته گرفته تا بژ و کرم با سبز تیره ست می‌شوند. می‌توانید زیر یک اورکت قهوه‌ای یک ماکسی سبز بپوشید و یا با پالتوی سبز بوت و کیفی شکلاتی ست کنید. هیچ محدودیتی وجود ندارد.

سبز تیره و آبی نفتی

آبی نفتی کاملا قابل ست شدن با انواع سبز است. این دو رنگ در چرخه رنگ نزدیک هم قرار دارند و برای داشتن استایل کالرفول هارمونیک عالی هستند. می‌توانید شلوار گشاد سبزرنگی را با بافت آبی نفتی بپوشید و یا بالعکس. هرچه بیشتر در استایلتان به سلیقه خودتان ابتکار به خرج دهید بهتر است.

سبز تیره و صورتی کمرنگ

حالا بهتر است کم کم به سراغ ترکیب‌های خاص برویم. وقتی از خود می‌پرسید سبز تیره با چه ست می‌شود، ترکیب صورتی کمرنگ با سبز تیره در ابتدا زیاد جالب به نظر نمی‌رسد. اما اگر آیتم‌های درستی را پیدا کنید، می‌تواند یکی از بهترین و زیباترین ترکیب‌ها باشد. برای مثال می‌توانید زیر پالتو یا مانتوی سبزتان، شومیزی به رنگ صورتی کمرنگ بپوشید و یا همراه با لباس‌های سبزتان از اکسسوری‌های صورتی کمرنگ استفاده کنید.

سبز تیره و زرد

تضاد موجود در این ترکیب به استایلتان سرزندگی خاصی می‌بخشد که شما را به یاد طبیعت می‌اندازد. زرد روشن و جیغ در کنار سبز تیره، تعادل را در استایلتان بر قرار می‌کند. می‌توانید در کنار شلوار سبز از بافت زرد استفاده کنید یا با اورکت سبز، شال گردن زرد بپوشید.

سبز تیره و قرمز

برای ترکیب این دو رنگ، بهتر از بخش اعظم استایل سبز باشد و لایه‌های زیرین لباس و یا اکسسوری‌ها  قرمز باشند. اگر نمی‌خواهید در استفاده از رنگ سبز زیاده‌روی کنید می‌توانید همراه این دو رنگ از جین و رنگ‌های خنثی نیز استفاده کنید. مثلا کیف و کفش سفید و شلوار جین را با اورکت سبز و شومیز قرمز بپوشید.

سبز تیره و نارنجی

این ترکیب یکی از ترکیبات مورد علاقه من است که افراد کمی از آن استفاده می‌کنند؛ اما به شما قول می‌دهم که با انتخاب‌های درست می‌توانید استایلی عالی داشته باشید. من علاقه خاصی به استفاده از رنگ نارنجی در اکسسوری‌هایم هستم. مثلا هودی سبز را به همراه کلاه بافتنی نارنجی و کفش کتانی نارنجی می‌پوشم. اما این ترکیب حتی برای استایل‌های کژوال غیراسپرت دیگر نیز قابل استفاده است.

  همه چیز درباره ی استایل لئوپارد Leopard یا لباس پلنگی

سبز تیره و آبی روشن

برای استفاده از این ترکیب رنگ بهتر است همیشه رنگ سومی در استایلتان وجود داشته باشد و چه بهتر که این رنگ، رنگی خنثی مثل طوسی یا خاکستری روشن باشد. همانطور که در عکس می‌بینید، این خانم یک بافت آبی روشن را با شلوار سبز و اورکت طوسی ست کرده است که ترکیب بسیار خلاقانه و زیباییست.

دیگر رنگ‌های خنثی

البته بدیهی است که هر رنگ خنثی و نیوترالی با رنگ سبز تیره ست می‌شود. حتما لازم نیست استایلتان رنگی رنگی باشد. می‌توانید فقط از رنگ‌های مشکی و سفید در کنار سبز استفاده کنید. حتی می‌توانید فقط از تون‌های مختلف رنگ سبز در استایلتان استفاده کنید. این مطلب فقط جهت ایده دادن به ذهن خلاق شما تهیه شده است.

منبع: سایت Feediran

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *