استایل شناسی, خرید مانتو

مانتو کتی طرحدار را چگونه ست کنیم ؟

مانتو کتی

مشخصات کلی محصول

جنس : کرپ سوزنی

فرم: معمولی

قد: زیر زانو

مورد استفاده : روزمره و مجلسی

جزئیات : جلو مانتو دکمه مخفی دارد / یقه گرد / طرح رومی / آستین بلند

 

مانتو کتی مدلی محبوب و پر کاربرد :

مانتوی کتی از مدل هایی است که مدت زمان زیادی در مارکت ایرانی مورد توجه بوده و همچنان باقی خواهد ماند . تفاوت هوشمندانه ی این کار با سایر مانتو های کتی ساده، خطوطی است که با ترکیب پارچه روی این کار ایجاد شده و آن را از حالت معمول خارج کرده است. برش این کار به نحوی است که گودی کمر را بیشتر نشان می دهد در نتیجه اندام را به فرم ساعت شنی نزدیک تر می کند.

 جنس پارچه های استفاده شده در این مانتو کتی رسمی و با کیفیت هستند برای مثال کرپ، ژاکارد ، ساتن آمریکایی از نمونه های پر مصرف این مدل است. سیلوئت این مدل معمولا به گونه ایست که فرم اندام را به سمت ساعت شنی نزیدک کند. در این مدل از سرشانه  های افتاده و استایل های اور سایز خبری نیست.

مانتو کتی مناسب تمام سنین است به این صورت که سنین کمتر از مانتو کتی کوتاه و سنین بالاتر از مانتو کتی بلند تا زیر زانو استفاده می کنند. ولی مناسب خانم هایی است که به استایل های کلاسیک و خانمانه علاقمند هستند. تنها با استفاده از اکسسوری های مناسب سن وسال خود می توانید این کار را مناسب خود کنید. این کار برای اندام های سیبی شکل مناسب نیست ولی اندام مستطیلی را زیباتر نشان خواهد داد. فرم کلی مانتوی کتی به علت استفاده در لباس فرم ادارات و شرکت ، در عید نوروز و مناسب هایی مانند عقد محضری  و … مورد استفاده قرار می گیرد.

  مدل های متنوع مانتو ساده مجلسی

 

پالت رنگی مناسب  با این کار

در مانتو کتی طرح دار سعی می شود از ترکیب رنگ های به کار رفته در مانتو  برای ست کردن استفاده شود . یعنی در این کار پالت اولیه ی ما شامل مشکی، زرشکی و سفید است. بسته به میزان ریسک پذیری و سن ، افراد رنگ های متفاوتی را انتخاب می کنند. که البته اضافه کردن رنگ چهارم به این پالت زیبا نخواهد شد، پس پیشنهاد می کنیم سراغ آن نروید. چون از حس و حال کلاسیک بودن کار کاسته می شود.

احتمالا اگر ریسک پذیر باشید استفاده ی صحیح از هر سه رنگ برایتان جذاب باشد ولی عموما افراد به دو رنگ اکتفا می کنند.رنگ مشکی  این ست مناسب افراد جاه طلب و در عین حال حساس، هیجانی ، معتبر، قدرتمند و جدی است.

 

پرسش و پاسخ 

مانتو کتی را کجا بپوشیم ؟ مانتو کتی در لباس فرم ادارات و شرکت ، در عید نوروز و مناسب هایی مانند عقد محضری  و … مورد استفاده قرار می گیرد

جنس مانتو کتی باید از چه پارچه هایی باشد ؟ جنس پارچه های استفاده شده در این مدل ها رسمی و با کیفیت هستند برای مثال کرپ، ژاکارد ، ساتن آمریکایی از نمونه های پر مصرف این مدل است

  مانتو نارنجی خود را چگونه ست کنیم ؟

مانتو های طرح دار را چگونه ست کنیم ؟ در مانتو های طرح دار سعی می شود از ترکیب رنگ های به کار رفته در مانتو  برای ست کردن استفاده شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *