اکسسوری

مدل‌های جدید و زیبای اکسسوری مو برای آرایش موهای شما

مدل‌های جدید و زیبای اکسسوری مو برای آرایش موهای شما-min

 

داشتن موهای مرتب و زیبا بدون استفاده از اکسسوری مو دوام زیادی ندارد و اگر شما می‌خواهید موهای مرتبی داشته باشید که روی صورتتان نریزد و از زیر مقنعه و روسری خارج نشود باید از اکسسوری‌هایی مثل کش سر و سنجاق و گیره و … استفاده کنید. اما اکسسوری مو تنها از نظر کاربردی مطرح نیست و این ابزارهای کوچک و دوست داشتنی می‌توانند مدل موی شما را زیباتر و جذاب‌تر کنند.

 اکسسوری‌های مو مدل‌های متنوعی دارند که انتخاب کرن از بین آن‌ها کار ساده‌ای نیست و شما باید در این انتخاب عوامل متعددی مثل جنس و بافت مو و میزان بلندی آن را دخالت دهید. اما ترندها هم در انتخاب اکسسوری مو نقش مهمی دارند و چیزی که مدل جدید باشد قطعا جذابیت بیشتری خواهد داشت.

 در این مقاله اختصاصی از مجله قرمز شما با مدل‌های جدید و زیبای اکسسوری مو آشنا خواهید شد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید آرایش موهای خود را زیباتر و کامل‌تر انجام دهید.

مدل‌های جدید اکسسوری مو

اگر مدل‌های جدید لباس و اکسسوری را دنبال کرده باشید احتمالا می‌دانید که ترندهای دهه ۹۰ میلادی در حال بازگشت هستند و نمونه آن را می‌توان در شلوارهای جین گشاد و بلوزهای کوتاه مشاهده کرد که با در نظر گرفتن چرخه سی ساله مد و لباس این بازگشت، کاملا منطقی و قابل پیش بینی به نظر می‌رسد. اما در این  میان اکسسوری‌های مو هم از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و این اکسسوری‌های جالب و مفید هم ترندهای خاص خود را داشته‌اند.

  دستمال گردن های مردانه

اگر نگاهی به نمایش‌های مد فصل‌های اخیر و اکسسوری‌هایی که از آن‌ها برای آرایش موی مدل‌ها استفاده شده است نگاهی بیندازید خواهید دید که اکسسوری‌های مدل دهه ۹۰ سبک غالب را در این زمینه شکل داده‌اند. پس اگر می‌خواهید هم حس نوستالژیک اکسسوری‌های مو در دوران کودکی خود را زنده کنید و هم از ترندهای فصل عقب نمانید از این مدل‌های جدید و زیبای اکسسوری مو برای آرایش موهای خود استفاده کنید.

شانه و هد کشی برای جمع کردن موها

احتمالا شما هم شانه‌های کشی را از دهه‌های قبل به خاطر دارید. این هدها موها را به خوبی به سمت عقب جمع می‌کردند و بسیاری از ما برای جمع کردن چتری و موهای کوتاه جلوی سر خود زیر مقنعه و روسری از آن‌ها استفاده می‌کردیم. اگر دلتان برای این اکسسوری‌های زیبا و مفید تنگ شده است خبر خوبی برای شما داریم، شانه‌های کشی مجددا مد روز شده‌اند و شما می‌توانید از آن‌ها برای جمع کردن موهای خود استفاده کنید. مدل جدید این هدها نسبت به گذشته تفاوت چندانی نکرده است و این هد بهترین راه برای جمع کردن موهای کوتاه اطراف پیشانی و کنار گوش است که همیشه باعث دردسر در آرایش موها هستند.

کلیپس بزرگ یک مدل جذاب اکسسوری مو

کلیپس‌های پنجه‌ای برای بسیاری از خانم‌ها یک ابزار کاملا ضروری به شمار می‌رود چون تنها با این اکسسوری است که آن‌ها می‌توانند موهای حجیم و بلند خود را مهار کنند. این اکسسوری‌ها از دهه ۹۰ میلادی باب شدند و هنوز هم به عنوان یک اکسسوری مهم و پرکاربرد در اشکال و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. کلیپس‌های بزرگ بهترین جایگزین برای کش سر هستند و زمانی که به کش سر دسترسی ندارید و یا نمی‌توانید از آن استفاده کنید این اکسسوری مو بهترین گزینه است. د حال حاضر مدل‌های ساده و مینیمال از این کلیپس‌ها مد روز است، مدل‌هایی که قابلیت جمع کردن موهای حجیم و بلند را دارد و برای خانم‌های کم حوصله بهترین گزینه است.

  معرفی انواع کلاه مردانه

 

هدبندهای بزرگ از مدل‌های جدید اکسسوری مو

وقتی صحبت از هدبند می‌شود همه ما به دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی فکر می‌کنیم، زمانی که این اکسسوری‌ها پدیدار شدند و محبوبیت بسیاری پیدا کردند. این اکسسوری‌ها با مدل‌های موی حجیم و فری که در آن زمان مد روز بود بسیار هماهنگ بودند اما تام فورد در نمایش مد اخیر خود با استفاده کردن از این اکسسوری‌ها برای آرایش موی مدل‌ها، نشان داد که هدبندهای بزرگ مجددا به دنیای مد بازگشته‌اند و شما می‌توانید برای جمع کردن موهای خود از آن‌ها استفاده کنید.

این هدبندها انواع مختلف دارند و در رنگ‌ها و طرح‌ها و از جنس‌های مختلفی تهیه می‌شوند مثلا مدلی که تام فورد برای نمایش خود استفاده کرد هدبند بزرگ چرمی مشکی رنگ بود.

اکسسوری‌های پاپیونی مخمل و ساتن برای تزئین موها

همان طور که می‌دانید پارچه مخمل در حال حاضر از محبوب‌ترین پارچه‌ها در دنیای مد و فشن به شمار می‌رود و این روزها این پارچه در همه لباس‌ها و اکسسوری‌های زنانه حتی کیف و کفش هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و بالطبع اکسسوری‌های مو نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌اند و از این پارچه ظریف، زیبا و بادوام برای تهیه اکسسوری‌های تزئینی مختلف برای آرایش مو استفاده می‌شود.

  تاریخچه چتر

اکسسوری‌های پاپیونی مخمل و ساتن برای تزئین موها

مزیت مهم پارچه‌های مخملی تنوع رنگ و بافت و انعکاس نور خاصی است که روی خود دارند، اکسسوری‌های مخملی هم این ویژگی‌ها را در خود دارند و همین مزیت جذابیت آن‌ها را چندین برابر کرده است. فرم پاپیون هم از فرم‌های کلاسیک در تزئین مو به شمار می‌رود که در کنار پارچه مخملی زیبایی آن چندین برابر می‌شود. حال اگر به دنبال یک اکسسوری زیبا و بادوام و مدل جدید برای تزئین موهای خود هستید پاپیون مخملی را در فرم‌های زیر به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پاپیون مخمل چین دار برای دم اسبی کردن مو: پارچه مخمل به خودی خود دارای بافت است اما بافت‌های اضافی دیگری هم می‌تواند روی خود داشته باشد مثل مخمل کبریتی و مخمل چین خورده که هر یک زیبایی و جذابیت خاصی دارند. یک پاپیون رنگی از جنس مخمل چین خورده که به یک کش نازک متصل است دقیقا همان چیزی است که شما برای دم اسبی کردن موهای خود نیاز دارید.

 

روبان مخمل پاپیونی بزرگ برای جمع کردن مو:

اگر به دم اسبی کردن موهای خود با یک کش ساده عادت دارید می‌توانید با یک روبان مخمل به شکل پاپیون زیبایی دم اسبی ساده خود را چندین برابر کنید. این روبان را دور پایه دم اسبی خود ببندید و گره بزنید تا مدل موی شما مد روز و جذاب شود و کش ساده شما از زیر آن مشخص نباشد.

  پرطرفدارترین ادکلن های مردانه

روبان مخمل پاپیونی بزرگ برای جمع کردن مو:

روبان موی مخمل یک اکسسوری مو برای تزئین موها:

در کنار کش و روبان و کلیپسی که برای جمع کردن مو به کار می‌رود گیره مو هم می‌تواند نقش نگهدارنده و هم نقش تزئینی داشته باشد. اما اگر شما این گیره را از یک جنس مناسب و رنگ زیبا انتخاب کنید جذابیت آن چندین برابر خواهد شد. فراموش نکنید که در انتخاب اکسسوری برای تزئین مو، رنگ اکسسوری اهمیت زیادی دارد و حتما باید هماهنگ با رنگ موی شما انتخاب شود مثلا رنگ یاسی رنگی است که به هر رنگ مویی می‌آید و هم مومشکی‌ها و هم موبورها می‌توانند از آن استفاده کنند.

روبان موی مخمل یک اکسسوری مو برای تزئین موها:

سنجاق سر پاپیونی یک سنجاق زیبا و مدل جدید:

 اگر گیره سر را در مقیاسی کوچک‌تر در نظر بگیرید به سنجاق سر خواهید رسید. سنجاق سر هم می‌تواند نقش تزئینی در آرایش مو داشته باشد و یک مدل موی ساده را به مدلی رمانتیک و جذاب تبدیل کند به شرطی که رنگ و طرح مناسبی داشته باشد. یک سنجاق تزئین شده با یک پاپیون رنگی از جنس ساتن همه این شرایط را دارد و زیبایی موهای شما را چندین برابر خواهد کرد.

سنجاق سر پاپیونی یک سنجاق زیبا و مدل جدید:

 

منبع سایت مجله قرمز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *