اخبار مد

مسن ترین زوج خوش تیپ جهان را بشناسید

زوج خوشتیپ

 

مسن ترین زوج خوش تیپ جهان

شیک پوشی و خوش تیپی سن و سال ندارد در هر زمانی میتوانید از ذوق و سلیقه خود استفاده کنید تا یک استایل جذاب و زیبا داشته باشید . من مطمئنم هیچ قانونی وجود ندارد  تا شما را برای استفاده از رنگ ها ی شاد محدود کند. شوق و انگیزه کافی ست تا با سبک پوشش  حس درونی تان را به دیگران منتقل کنید.

در این مقاله میخواهم یک زوج خوشتیپ را به شما معرفی کنم که سن را فقط یک عدد می داند و با همسرش تلاش می کنند این پیام را به بقیه برسانند که جوانی و پیری یا زن و مرد بودن نمی تواند مانعی برای  یک زندکی شاد و رنگی باشد.

آقای گانتر یک مرد ۷۵ ساله است که توانسته  روحیه ی جوانی خود را حفظ کند و همراه همسر خود خانم بریت کانجا ی ۷۰ ساله در دنیای مد بدرخشند و  توجه همه را جلب کنند . این زوج خوشتیپ آلمانی با استایل های منحصر بفرد و جذابی که دارند خود را تبدیل به یکی ستاره های حوزه ی فشن کرده اند.

او هیچ پیش زمینه ای شغلی مرتبط با مد ندارد و یک آشپز است ولی علاقه او باعث شده است لباس های خاص و منحصر بفرد خود را بپوشد و با همسرش در مکان های عمومی حاضر شود و  سن را بهانه ای برای افسردگی و خانه نشینی نداند.

  لباس هایی که بعد پنج هزار سال هنوز آن را می پوشیم !

به آقای گانتر لقب ( هیپستر (  داده اند یعنی کسی که سبک زندگی و استایل متفاوتی از جامعه دارند و مطابق معیار های شخصی خود رفتار می کنند . او سبک پوشش خود را کاملا نرمال و بازتابی از درون می داند و  در هنگام ورزش یا محل کار آن را حفظ می کند این موضوع باعث شده است که به افراد زیادی مشاوره ی استایل بدهد تا بتوانند با توجه به شخصیت خود لباس بپوشند.

ست های رنگی این زوج خوشتیپ دوست داشتنی نشان میدهد که آن ها علم رنگ شناسی را بلدند و میخواهند با انتخاب رنگ های روشن کلیشه های را کنار  زده و  شادابی و سرزندگی را نشان دهند.

پیراهن های سفید نمادی از لطافت ، امید و دوستی اند  و زوج گانتر  میددانند که چگونه از این رنگ را استفاده کنند تا نشاط و روحیه ی بالا خود را به دیگران انتقال دهند.

 

زوج گانتر

زرد یکی از محبوب ترین استایل های خانم بریت کانجا است که بسیار به رنگ پوستش می آید  و اغلب آن را به صورت مونو کروم می پوشد و زمانی که با کت و شلوار آبی آقای گانتر  کنار هم قرار می گیرد جذابیت آن چند برابر می شود.

استایل های خانم بریت

 

ترکیب نارنجی و قرمز  یک استایل پر جنب وجوش ساخته است که با اکسسوری های نامعمول  مثل کلاه های بزرگ یا سربند های خلاقانه  تکمیل می شود و جسارت و اعتماد به نفس را نشان می دهد.

  ترندهای 2021 و بهترین مدل های امسال را بشناسید

 

ترکیب نارنجی و قرمز

سبز آرامش و سکوت طبیعت را به همراه دارد و برای یک مراسم رسمی گزینه ای عالی است. شما هم میتوانید از این زوج خوشتیپ  ایده بگیرید و برای ست های دونفره ترکیب سبز و طوسی را بپوشید.

 

سبز آرامش و سکوت طبیعت

دوستان خوش ذوق من ، شما هم افرادی را می شناسید که حتی با سن بالا خوش سلیقه و جذاب لباس می پوشند ؟ لطفا برامون بنویسید تا ما هم آن ها بشناسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *