استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

چگونه مطابق رنگ سال ۲۰۲۱ لباس بپوشیم ؟

رنگ سال

انتخاب رنگ سال یکی از  جالب ترین رویداد هایی است که هر سال توسط کمپانی پنتون  و قبل از ورود به سال میلادی جدید اطلاع رسانی می شود .این کمپانی که در صنعت رنگ سازی باعث ایجاد یکپارچگی  و هماهنگی زیادی شده است از بیست سال پیش ، هر سال یک یا دو رنگ را به به عنوان رنگ سال منتشر می کند که باعث می شود طیف وسیعی از تولید کنندگان ، طراحان ، هنرمندان با الهام  از آن محصولات جدید خود را ارائه بدهند .

انتخاب رنگ سال ۲۰۲۱

نحوه ی انتخاب رنگ سال  بیشتر  براساس احساس حاکم در جهان و روحیه مردم است که سبب می شود  تاثیر آن رنگ به همه منتقل شود و امید و محبت را منتقل کند . ما در این مقاله قصد داریم که با شما را با رنگ ۲۰۲۱ آشنا کنیم و به شما بگوییم چگونه با آن می توانید یک استایل زیبا داشته باشید تا مد روز  و شیک دیده شوید .

زرد روشن و خاکستری کامل دو رنگی هستند که پس از گذشتن یک سال پر از آشوب های سیاسی و اقتصادی  ، بیماری و کرونا و آشفتگی های زیاد توسط متخصصین رنگ شناسی انتخاب شده است که بهترین همخوانی را داشته باشد اما چرا این دو رنگ  ؟ این دو رنگ بطور عجیبی مفهوم های عمیق و البته متضادی را در خود دارند که کاملا با فضای حال جهان تطابق دارد .

  در هواپیما و فرودگاه چی بپوشیم؟
رنگ سال 2021

نماد

زرد رنگی است که بیماری و ضعف بدن را نشان می دهد اما در عین حال امید بخش ترین و نفوذ پذیر ترین در چرخه ی رنگ  است که با ما می گوید هر چقدر هم  کرونا جولان بدهد و  سایه بیماری بر جهان تسلط یابد انرژی و گرمای امید وجود دارد که مثل درخشش نور خورشید زندگی را روشن می کند و شادی را هدیه می دهد . خاکستری که از ترکیب سیاه و سفید ساخته شده است ، در عین آن که ما را به یاد صفحه های موبایل و کامپیوتر ، بی رنگی دوران قرنطینه و افسردگی های زیاد  می اندازد اما روی دیگر آن تفکر عمیق ، پایداری و  مقاومت در برابر مشکلات است . این رنگ خنثی است و به ما می گوید هر ترکیبی در کنار من زیبا می شود پس شاید آزاد هستید در سایه های سیاه و سفید زندگی ،  رنگ خاص خود ترکیب کنید و  بر روی سنگ های خاکستری دیوار های دنیای خود تزئینات و زیبایی خلق کنید.

استایل زمستانه

همانطور که  پانتون این دو رنگ را  در کنار هم  آورده است شما هم می توانید زرد و خاکستری با یکدیگر بپوشید یک ست زیبا بیافرینید .یکی از  ست های پیشنهادی ما پالتو زرد است که در در پاییز و زمستان حتی با نگاه کردن به آن احساس گرما و انرژی می کنید . در این ست می توانید شلوار ، بافت و حتی کلاه  خود را خاکستری انتخاب کنید.

  چگونه در هر سنی شیک پوش باشیم؟
استایل زمستانه

شما محدودیتی در استفاده از تونالیته های مختلف زرد و طوسی ندارید زیرا مهم احساس خوب و انرژی مثبت شماست . شما در کنار این استایل زمستانه می توانید از سفید و مشکی و حتی رنگ هایی مثل نارنجی  در کیف و کفش خود نیز استفاده کنید .

تونالیته های مختلف زرد و طوسی

ست خاص

اگر شما می خواهید جسارت و اعتماد به نفس خود را نشان دهید از شلوار زرد استفاده کنید این رنگ شاید برای شلوار کمی نامتعارف به نظر آید ولی ظاهری مدرن وشیک به شما می دهد . پالتو یا مانتویی خاکستری  با  یک شال یا روسری راه راه یا چهارخانه به  همین رنگ استایل شما را از یکنواختی در می آورد.

ست خاص

کجا بپوشیم ؟

یکی از نقاط مثبت این دو رنگ این است که برای هر موقعیت و سبکی مناسب هستند ؛ در یک مهمانی رسمی یک کت و شلوار خاکستری  با اکسسوری های طلایی فوق العاده می شود . برای دانشگاه و  یا  موقعیت های نیمه رسمی یا غیر رسمی  استفاده از کوله پشتی و پترن های جذاب ،  استایلی متفاوت و چشمگیر به شما می دهد .

کجا بپوشیم ؟

دوستان شیک پوش من ، نظر شما در مورد انتخاب این دو رنگ برای سال ۲۰۲۱ چیست ؟ شما چگونه آن ها را با هم ست می کنید ؟

  یکنواختی در استایل ساعد سهیلی
رنگ برای سال 2021

تهیه و تنظیم : عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *