مد و استایل, معرفی برندها

معرفی کامل برند ایرانی سله بن

برند ایرانی سله بن در سال ۱۳۸۹ توسط آقای شاهرخ جعفری تاسیس شد. نام سله بن از روستایی در اطراف بخش فیروزکوه گرفته شده است.

این برند محصولات متنوعی در زمینه پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه تولید می‌کند. محصولات سله بن در عین کیفیت بالا دارای قیمتی مناسب است؛ به طوری که این برند در بین مشتریان اش به برندی با کیفیت در جنس پارچه معروف است.

سبک و استایل برند ایرانی سله بن چیست؟

سبک طراحی محصولات برند ایرانی سله بن که شامل پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه است؛ را می‌توان در دسته سبک مینیمال قرار داد. چرا که لباس‌های این برند ایرانی دارای برش‌ و طراحی ساده و… است. با دیدن هر محصول از این برند به یاد” زیبایی در سادگی است” خواهید افتاد.اگر به استایل کژوال علاقه مند هستید یا اینکه در لباس پوشیدن اولویت برای شما راحتی، سبکی و آزادی لباس است، حتماً ازاین برند محبوب و باکیفیت ایرانی دیدن کنید.

سله بن چه محصولاتی تولید می‌کند؟

شما می‌توانید برای قرارها و استفاده روزمره خود یک ست کامل را از برند ایرانی سله بن تهیه کنید. محصولات برند سله بن شامل انواع شومیز، مانتو، پولوشرت، شال، شال گردن، کلاه، پیراهن، اکسسوری و… می‌باشد. به دلیل امکان خرید یک لوک کامل از این برند سله بن را با نام ” پوشاک خانواده ” می‌شناسند.

چشم انداز و اهداف سله بن چیست؟

 ماموریت سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک خانواده با بهترین کیفیت و حداقل قیمت ممکن برای تمام اقشار جامعه ایرانی می باشد. آنها چهارچوب های ارزشی سله بن را براساس ارزش های خانواده بنا نهاده اند، تا علاوه بر تکیه بر فرهنگ و هویت ایرانی ، تن پوشی با استانداردهای جهانی تولید کنند. چشم انداز برند ایرانی سله بن تولید حداقل نیاز پوشاک مردم ایران اعم از پوشاک مردانه ، پوشاک زنانه ، پوشاک بچگانه با حضور در مراکز تمام استان های کشور جهت دسترسی آسان تا سال ۱۴۰۵ می باشد.

چرا باید از سله بن خرید کنیم؟

برای هر خانم شیک پوشی، کیفیت و قیمت دو اصل اساسی و مهم برای خرید و انتخاب لباس است. برند ایرانی سله بن این دو اصل را به خوبی کنارخود دارد و شما می‌توانید به راحتی  لباس‌هایی با کیفیت مطلوب تهیه کنید و در عین حال هزینه کمی پرداخت کنید. هم چنین همان طور که بالاتر به آن اشاره کردیم، شما با انتخاب برند ایرانی سله بن می‌توانید با خیال راحت یک ست کامل را خریداری کنید.

  انواع رنگ پوست

امکان خرید حضوری در ۱۰ شهر و استان ایران وجود دارد. هم چنین در صورت تمایل به خرید آنلاین می‌توانید با بررسی و دیدن جزئیات محصول از طریق سایت سله بن اقدام به خرید کنید و اگر به هر دلیلی محصول خریداری شده، مورد پسند شما نبود تا ۷ روز امکان تعویض یا مرجوع را دارید.

چگونه از سله بن خرید کنیم؟

سله بن ۶ شعبه در تهران، ۵ شعبه درمازندارن و شهرهای مشهد، کرج، اصفهان، همدان، اهواز، گلستان، کرمان، رشت دارد.

اگر مایل به خرید اینترنتی و آنلاین هستید، از طریق سایت سله بن می‌توانید اقدام کنید.

نویسنده : مائده

اینستاگرام سله بن:

https://www.instagram.com/celebon89/

سایت سله بن:

https://www.celebon.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *