استایل آقایان, اکسسوری, اکسسوری مردانه, مد و استایل

پرطرفدارترین ادکلن های مردانه

پرطرفدارترین ادکلن های مردانه

هر شخصیت مردانه نیاز به عطری منحصربفرد دارد. عطری که با شخصیت او و موقعیتی که حاضر می­شود، همخوانی داشته باشد. قطعا عطر مناسب برای یک مکان رسمی با مهمانی­های دوستانه متفاوت خواهد بود. به طور کلی هر مرد باید ۳ ادکلن مردانه در کمد خود داشته باشد. در ادامه پرطرفدارترین ادکلن های مردانه دنیا را بررسی می­کنیم.

پرطرفدارترین ادکلن های مردانه دنیا

۱- عطر گوچی گیلتی بلک (Gucci Guilty Black)

از برند گوچی (by Gucci)

ادکلن گوچی گلتی بلک از جمله محبوب­ترین ادکلن­هاست. این ادکلن مخصوص مردانی است که جسور هستند و کلیشه­ها را دنبال نمی­کنند. طراحی این ادکلن همزمان با نسخه زنانه آن در سال ۲۰۱۰ انجام شد.

گوچی می گوید: «این عطر شما را به عمیق‌ترین خواسته‌هایتان می‌رساند». ادکلن مردانه گوچی گیلتی جز پرطرفدارترین ادکلن­هاست.

  • سبک: تحریک برانگیز، جسور، جادویی
  • فصل ها: تمام فصول

عطر گوچی گیلتی بلک ۲عطر ادکلن مردانه ورساچه من او فرش (Versace Man Eau Fraiche)

از برند جیانی ورساچه (by Gianni Versace)

عطر ادکلن مردانه ورساچه من او فرشاز ظاهر آبی بطری می­توان تشخیص داد که این ادکلن محبوب، تابستانی است. تفاوت آن با نسخه­های قبلی در رایحه­ی خنک و میزان بیشتر ادویه جات است. همچنین رنگ­ آن به نسبت پررنگ­تر می­باشد. این عطر موجب جلب توجه و اعتماد به نفس می­شود. رایحه­ی آن پیچیده و دلفریب است و برای استایل و موقیت­های غیررسمی مناسب می­باشد.

۳عطر مردانه ادکلن آکوا دی جیو Acqua Di Gio

از برند جورجیو آرمانی( By Giorgio Armani)

عطر مردانه ادکلن آکوا دی جیوعطر آکوا دی جیو از پرطرفدارترین ادکلن­های مردانه است. این ادکلن رایحه­ای همه­پسند دارد. رایحه مردانه آن نه تند و تیز است و نه ادویه‌ای و اعتماد به نفس بیشتری را نشان می­دهد.

سبک: غیر رسمی

  • فصل: کل سال

۴– عطر ادکلن مردانه بلو د شنل Bleu De Chanel

از برند شنل (by chanel)

عطر ادکلن مردانه بلو د شنلاین عطر کلاسیک چوبی زنان را ناخودآگاه جذب می­کند. رایحه-ی ان برجسته نیست اما شما را دلفریب می­کند. ماندگاری و پخش بوی آن زیاد است. مردان با هر سن و سال می­توانند از آن استفاده کنند. اما جوان­ها به آن علاقه زیادی دارند به همین دلیل زمانی که به بازار عرضه شده است در لیست پرطرفدارترین عطرهای مردان جوان قرار گرفت. توجه کنید که شما قادر نخواهید بود بوی آن روی کاغذ حس کنید و باید روی نبض اسپری کنید.

  • سبک: غیر رسمی، رسمی، رمانتیک
  • فصل: تمام فصل ها
  لباس خانم ها در محیط کار

۵عطر ادکلن یک میلیون پاکا رابان(۱ Million By Paco Rabanne)

عطر ادکلن یک میلیون پاکا رابانعطر مردانه ی ۱ میلیون که جز ۲۳ عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار می باشد. این عطر مناسب مردانی است که می­خواهند زنان را جذب خود کنند. ظاهر خاص آن هم یادآور همین موضوع است که به شکل یک شمش طلاست. این عطر وسوسه انگیز اصلا برای موقعیت­های رسمی مناسب نیست.

  • سبک: هوس برانگیز، رمانتیک
  • فصل: زمستان، پاییز

ادو تویلت پاکورابان ۱Million

 ۶عطر ادکلن آریستان جان وارواتوس(Artisan by John Varvatos)

عطر ادکلن آریستان جان وارواتوس

رایحه غالب این ادکلن مشک طبیعی است و زنان را مجذوب می­کند. این ادکلن جز پرطرفدارترین ادکلن­های مردانه در جهان است و برای استایل رسمی مناسب نیست.

سبک: هوس برانگیز، منحصربه فرد

  • فصل: زمستان

۷عطر ادکلن مردانه ی گس سداکتیو(Guess Seductive Men EDT Spray)

عطر ادکلن مردانه ی گس سداکتیواز بهترین و محبوب­ترین ادکلن مردانه برای محدوده سنی حدود ۲۰-۲۵ ساله  این ادکلن است. این ادکلن به شما اعتماد به نفس می­دهد و خیلی مناسب شبها و قرارهای عاشقانه است. این ادکلن را بزنید تا جذابیت مردانه­تان بیشتر شود.

  • سبک: هوس برانگیز
  • فصل: مناسب موقعیت های خاص در تمام طول سال

۸عطر ادکلن لیز کلایبرن کرو(Liz Claiborne Curve)

عطر ادکلن لیز کلایبرن کرو

عطر کرو با رایحه­ای کمی مصنوعی مورد پسند زنان است به همین علت جز پرطرفدارترین­ها در میان مردان است.  زنانی که این عطر را می­بویند اظهار می­کنند که این بو آن ها را یاد خاطرات اولین تجربه ی عشقی­شان می­اندازد. همانطور که مشاهده می­کنید بطری این ادکلن بسیار ساده است به همین دلیل شما هزینه­ای بابت طراحی بطری پرداخت نمی­کنید. این یک عطر نسبتا ارزان، پالوده ولی جذاب است.

  • سبک: غیر رسمی
  • فصل: تمام فصول
  بررسی مدل لباس بازیگران سریال فرندز

۹عطر ادکلن مردانه ی میشل کورس(Michael Kors For Men)

عطر ادکلن مردانه ی میشل کورسنظر عموم مردم این است که این عطر، عطری ارزشمند، آسمانی، زلال و لطیف است. رایحه ی عطر میشل کورس قدرت ماندگاری و پخش بوی بالایی دارد. این ادکلن مردانه بویی شبیه دو جفت عطر مردانه ی وری ایرسسیتیبل ژیوانسی(Givenchy Very Irresistible) تولید شده در ۲۰۰۵ دارد. رایحه ی گل آن کمی شدید است اما آزاردهنده نیست.

  • سبک: هوس برانگیز
  • فصل: پاییز، زمستان

۱۰عطر ادکلن هوگو باس باس نو شش(Hugo Boss Boss no-6)

عطر ادکلن هوگو باس باس نو ششعطر «باس نو ۶» ترکیبی از بوی مشک، نعناع هندی و نت های سبز است. اگرچه هوگوباس عطرهای برتر مردانه ی زیادی در کلکسیون عطرهایش دارد، این عطر در بین آن ها جایگاه ویژه ای دارد. مردان از بوی این عطر لذت می برند و زنان هم بوی آن را می پسندند و استفاده می کنند. این برای قرارهای عاشقانه یا حتی اولین ملاقات عاشقانه بسیار ایده آل است. به نظر صاحب نظران بهتر است هر مرد خوش پوشی حداقل یک بطری عطر باس نو ۶ در کمد خود داشته باشد.

  • سبک: رمانتیک، غیر رسمی
  • فصل: آخر پاییز تا آخر زمستان

۱۱عطر مردانه ی فیرس ابیرکرومبی اند فیتش(Fierce Abercrombie & Fitch)

عطر مردانه ی فیرس ابیرکرومبی اند فیتشدر روابط اجتماعی اولین اثر مثبت را با این عطر بگذارید. نت های چوبی عطر فیرس برای همه خوشایند نیست . اما در میان عطرهای چوبی بهترین است. رایحه ی آن شامل دارچین، خزه ی درخت بلوط، پرتقال، اقاقیای برزیلی و مشک بوده و عطر فیرس جز پرطرفدارترین ادکلن­های مردانه می باشد.

  • سبک: هوس برانگیز، جسور
  • فصل: بهار، تابستان، پاییز
  روسری طرح دار طوسی-طلایی

۱۲عطر ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویت(Yves Saint Laurent La Nuit)

عطر ادکلن مردانه ی ایو سن لورن لانویتاگر شما به شدت دنبال عطری هستید که با آن معشوقه ی خود را جذب کنید و یک قرار ملاقات عاشقانه ی طولانی داشته باشید، این رایحه ای است که خواسته ی شما را برآورده می کند. عطر ایو سن لورن لانویست بوی خیلی شیرینی ندارد، اما بوی  لطیفی دارد و آنقدر شیرین هست که بتواند توجه زنان را به خود جلب کند. این عطر سیلاژ مناسب، ماندگاری عالی و پخش بوی متوسط به بالا دارد. رایحه ی آن در فصول سرد و برای تمام شب های سال مناسب است.

  • سبک: اغواگر
  • فصل: زمستان، پاییز، بهار

۱۳عطر ادکلن له مل ژان پل گوتیه(Jean Paul Gaultier  Le Male)

عطر ادکلن له مل ژان پل گوتیهعطر مردانه ی له مل که جز ۲۳ عطر و ادکلن مردانه پرطرفدار می باشد اولین عطر مردانه ی برند ژان پل گوتیه است. رایحه ی آن ترکیبی از تضادهاست مثل رایحه ی شیرین و تیز نعناع، رایحه ی گرم وانیل و رایحه ی تلخ گریپ فروت و بوی تند فلفل قرمز. این عطر مکمل شخصیت هر مردی است. بوی شدید این عطر مناسب شب های گرم و پرهیاهوست.

  • سبک: هوس برانگیز
  • فصل: پاییز، زمستان و شب های تابستان

۱۴عطر مردانه ی اترنیتی کالوین کلاین(Calvin Klein – Eternity)

عطر مردانه ی اترنیتی کالوین کلایناگر شما شخصی هستید که به دنبال چیزی اصیل که هیچ گاه از رده ی مد و فشن خارج نشود می گردید عطر اترنیتی کالوین کلاین انتخاب مناسبی برای شماست. این عطر با ترکیبی از بوی شیرین و مردانه تشکیل شده است. این عطر لطیف و غیر معمول هیچ گاه در مجذوب کردن اشخاص مخصوصا خانم ها شکست نمی خورد. بالاتر از همه، این عطر به عنوان ادای احترام به ازدواج شخص کالوین کلاین طراحی شده است. به همین دلیل است که عطر اترنیتی حدود دو دهه است که در لیست برترین عطرهای مردانه جاخوش کرده است.

  • سبک: رمانتیک و جذاب
  • فصل: بهار، تابستان
  7 راه برای خلاصی از چروک های لباس بدون استفاده از اتو

۱۵-عطر ادکلن کرید اونتوس کرید(Creed Aventus By Creed)

عطر ادکلن کرید اونتوس کریدعطر کرید اونتوس بوی متمایزی برای مردان ارائه می کند. رایحه ی این عطر ترکبی از آناناس اسموکی و چوب های جنگل است. هنگامی که این عطر را استفاده می کنید مطمئن باشید با تعریف و تمجید بوی آن از طرف نزدیکان و اطرافیان تان مواجه خواهید شد. این عطر در سال ۲۰۱۰ تولید شد و مورد علاقه ی بسیاری از خانواده های سلطنتی آمریکایی قرار گرفته است. این عطر برای مناسب های غیررسمی مناسب است.

  • سبک: همه ی مناسب ها، غیررسمی
  • فصل: تمام فصول

کروم برند آزارو

عطر کروم برند آزارو یکی از عطرهایی است که مردم اغلب در مورد آن در فروم ها و انجمن ها صحبت می کنند. بوی چوبی-مرکبات این عطر هم برای مناسبات رسمی مناسب است و هم برای ملاقات های صمیمی و عاشقانه ی ضیافت های شبانه. از آن جایی که بوی آن خیلی شدید نیست می توانید آن را سر کار هم استفاده کنید. با این حال قدرت رایحه اش آن قدر هست که موقعی که در اداره ی خود راه می روید بوی شما همچون ردپایی از شما به جا خواهد ماند.

  • سبک: غیر رسمی، محل کار
  • فصل: تمام فصول

کروم برند آزاروتهیه و تنظیم : زهرا 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *