استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, خرید مانتو, مد و استایل

پنج نکته ضروری که برای ست کردن مانتو با روسری و شال باید بدانید !

ست مانتو با شال و روسری

۹ راهکار مهم برای ست کردن روسری و شال + پیشنهاد خرید

بهار و تابستان فصل سرزندگی طبیعت و رنگ های گرم و روشن است . احساس گرمای گل های بهاری و میوه های تابستانی می تواند به ما هم انرژی ببخشد. یکی از راه های دست یابی به طراوت و شادابی، انتخاب لباس هایی الهام گرفته از طبیعت است. شما می توانید به پوشش تان رنگ و بویی بهاری و شاد ببخشید .

برای این کار بهترست از اصلی ترین آیتم های استایل تان یعنی مانتو و روسری یا شال شروع کنید. طبق نظر سنجی های این دو اهمیت بیشتری نسبت به سایر بخش ها ی پوشش تان دارند. در این مقاله شما را با نحوه ست کردن مانتو با روسری و شال بیشتر آشنا می کنیم.

شال نخی بهاره

جهت خرید و مشاهده محصولات بیشتر وارد صفحه اینستاگرام aseman_scarffset  شوید.

 

۱.برای ست کردن مانتو با روسری و شال  از چه رنگ هایی استفاده کنیم ؟

برای ست کردن مانتو با روسری و شال در بهار و تابستان بهترست از رنگ های روشن استفاده کنید. بهترین انتخاب در روز های گرم رنگ های پاستلی است . هر چه آن ها به سفید نزدیک تر شده باشند گرما را کمترجذب کی کنند و خنک تر هستند. سعی کنید به سمت رنگ های تیره مثل قهوه ای ، سرمه ای و مشکی نروید.

زیرا  علاوه برگرم بودن با ماهیت بهار و تابستان همخوانی ندارند . بجای آن از تونالیته های روشن و شارپ رنگ مورد علاقه تان استفاده کنید. از آن جا که روسری در مجاورت مستقیم با پوست قرار دارد؛ رنگ آن را با توجه به تن پوست تان انتخاب کنید. بدین صورت که اگر پوستی گرم دارید، رنگ های قرمز، نارنجی، خردلی و ارغوانی مناسب شماست. پوست های سرد نیز بهترست از فیروزه ای ، آبی آسمانی و سبز ها بیشتر استفاده کنیم.

  استایل زمستانی آقایان

روسری بهاره

جهت تهیه شال و روسری های بهاری و خاص وارد لینک barva_scarf  شوید.

 

۲.از چه جنس پارچه هایی استفاده کنیم ؟

نکته ی مهمِ یک ست اصولی و زیبا توجه به جنس پارچه های آن هاست . بطور مثال روسری حریر با مانتو کشی اسپرت یا شال پشمی با مانتو نخی، اصلا هماهنگی ندارند. در بهار و تابستان شما اغلب از پارچه نخی ، لخت و سبک استفاده می کنید . پس بهترست جنس روسری یا شال خود را نیز متناسب با آن انتخاب کنید.

جنس های نخی و پنبه ای بسیار مناسب و پرکاربرد هستند . آن ها  رطوبت را به سرعت جذب می کنند و باعث احساس خنکی می شوند. طرح و رنگ های متنوع آن ها نیز تقریبا با هر سلیقه ای همخوانی پیدا می کند.

شال بنفش نخی

جهت خرید این شال زیبا بر روی تصویر کلیک کنید.

۳.چگونه در مهمانی های تابستانی و بهاری ست کنیم؟

در مهمانی ها و مراسم های رسمی روسری حریر یا ابریشمی  را جایگزین ساتن کنید. زیرا آن ها علاوه بر سبکی و خنکی بسیار شیک و رسمی محسوب می شوند. پیشنهاد ما این است که برای ست کردن مانتو با روسری و شال های ابریشمی ، مانتو هایی از قبیل گیپور، تور و دانتل را انتخاب کنید.

روسری و شال نخی نیز اغلب برای بیرون رفتن و استفاده روزمره گزینه ی بهتری است. همچنین استفاده از رنگ های لطیف، شاد و طرح های گلدارظاهر شما را چشم نواز و زیبا می کند.

  بهترین انتخاب رنگ لباس برای موهای قهوه ای چیست؟

شال رنگی بهاره

 

۴.ست کردن مانتو با روسری و شال در استایل رسمی یا کژوال چگونه است ؟

همانطور که می دانید رازجذابیت و خوش تیپی این است که متناسب با هر موقعیت و مکان لباس بپوشید. به همین دلیل هرگز پوشش محل کار و مهمانی تان یکسان نیست . برای ست کردن مانتو های رسمی و کلاسیک محل کار بهترست از روسری بجای شال استفاده کنید. طرح آن ترجیحا ساده یا حداکثر دارای یک حاشیه باشد.

رنگ آن نیز باید با مانتو هماهنگ باشد و متضاد یا مکمل نباشد. رنگ های خنثی مثل تونالیته خاکستری یا نود بهترین انتخاب هستند. مانتو های غیر رسمی را می توانید با انواع شال و روسری ست کنید . حتی طرح های فانتزی، نقش های عجیب و ترکیب رنگی های اغراق شده، استایل شمارا خاص تر می کند. در سبک کژوال علاقه و احساس راحتی شما اولویت است . پس بدون آن که نگران قوانین مد باشید ، خلاقیت و ذوق خود را نشان دهید.

استایل رسمی یا کژوال

۵.ست کردن شال و روسری با کفش

شاید ساده ترین راه برای ست کردن انتخاب شال و کفش باشد. اما تصور کنید یک مانتوی رنگ خنثی در کنار یک شال یا کفش هم رنگ چقدر می‌تواند چشم نواز باشد و اگر در ترکیب رنگ و طرح دقت شود می‌تواند چشم را از بالا تا پایین لوک به حرکت در بیاورد.

ست شال و کفش طوسی

ست شال و کفش طوسی در کنار یک مانتوی مزونی با طراحی زیبا، این مانتو را از پیج gynura_fashion_design  تهیه کنید.

  با شلوارهای مام جین چه بپوشیم

۶.ست کردن شال و روسری با کیف

اگر یک کیف طرحدار دارید می‌توانید یکی از رنگ های کیفتان را بردارید و دقیقا با همان رنگ یک شال یا روسری ست بزنید و در حالت دیگر نیز می‌توانید اگر کیف ساده و تک رنگی دارید از یک شال با طرح زیاد و رنگی استفاده کنید که ترجیحاً کمترین رنگ آن، رنگ کیفتان باشد.

شال مخصوص چادر

در اینجا ست کیف و روسری در یک طیف رنگی و طرح می‌بینید، این سبک ست کردن ها طرفداران خودش را دارد و خصوصاً برای افراد محجبه انتخابی شاد و چشم نواز است. برند وستای به صورت تخصصی در زمینه ست های کیف، کفش، شال و روسری فعالیت می‌کند.vestay.design  

۷.ست کردن شال و روسری با زیور آلات

یکی دیگر از ست ها که بسیار چشم نواز و متفاوت می‌تواند باشد،  ست کردن شال و زیور آلات است. مثلاٌ هر رنگی که برای  شال انتخاب می‌کنید می‌تواند مکمل یا هم جوار آن را در انگشتر، دستبند، گوشواره و گردنبند ست کنید.

۸.ست کردن شال و روسری با مانتو

یک اصل کلی در مورد ست کردن مانتو با روسری و شال وجود دارد؛ اگر روسری‌تان طرحدار است مانتو را ساده و با مانتو طرحدار، روسری ساده انتخاب کنید. شاید این موضوع درستی باشد اما گاهی استایل فرد را یکنواخت و بدون جذابیت می کند. شما می توانید برخی پترن ها را با هم بپوشید. مثلا مانتو های چهارخانه را با روسری نقش هندسی ست کنید یا شال خال خالی را با مانتو راه راه.

  جذابیت استایل مهدی پاک دل ، ساده اما شیک

ست مانتو و شال سفید

در اینجا به صورت کاملاً هوشمندانه از رنگ نوار های داخل مانتو گرفته شده و با آن شال استایل شده است. این مانتوی خامه دوزی جذاب را برای عید امسال از بوتیک درسا تهیه کنید. dorsa__boutique

  • یک استایل مونوکروم همیشه جذاب است. انتخاب شال از تنالیته هم رنگ مانتو انتخابی ساده و در عین حال شیک است. اما به این نکته توجه کنید که اختلاف بین طیف رنگی شال و مانتوی شما بهتر است زیاد نباشد به طور مثال انتخاب رنگ سرمه ای و آبی آسمانی بیشتر ما را به یاد لباس فرم بانک می‌اندازد .

ست مانتو و شال بنفش

یک ترکیب مونوکروم و دلنشین را می‌بینید. این شال زیبا و با کیفیت را در پیج hanza.collection  ببینید.

  • استفاده از مکمل رنگ مانتو برای شال

شال و مانتو سنتی

ترکیب سبز و قرمز در کنار هم mehrdokht_gallery   

  • استفاده از رنگ های شاد در کنار مانتو با رنگ پاستلی

مانتو پاستلی

پیج bahar.rahnamaaa  پر از مانتو و ست های خوشگل است.

  • اگر یک کت یا مانتو چهارخونه دارید ، برای انتخاب شال یا روسری به سراغ خطوط ریز چهارخونه بروید و حالا می شود از همان رنگ برای شال یا مکمل آن نیز استفاده کرد . شما با این کار باعث میشوید خطوط چهارخونه مانتو یا کت شما بیشتر از قبل دیده شود و جلوه این درخشان به مخاطب هدیه دهد.

شال نارنجی بهاره

اینجا بسیار هوشمندانه از کمترین رنگ در مانتو که نارنجی است استفاده شده و با آن شال استایل شده و به چشم نوازترین ترکیب شده است . از پیج elimo_design  دیدن کنید.

 امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید . لطفا نظر و پیشنهاد هاتون رو برامون بنویسید.

گردآوری : مائده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *