استایل خانم‌ها, راهنمای خرید زنانه, مد و استایل

چند نکته‌ی کاربردی برای خرید روسری رنگی و روشن برای افرادی با پوست تیره و سبزه

خرید روسری رنگی | ممکن است بارها از خود پرسیده باشیدکه چگونه می‌توان بهترین استایل را داشت؟

Estimated reading time: ۱۵ دقیقه

یا چگونه برای خرید روسری رنگی مدلی را انتخاب کنیم که هم با پوست و هم سایرآیتم‌های استایل‌مان هماهنگ باشد؟ ما در این مقاله تلاش کرده‌ایم که راهنمای مناسبی برای خرید روسری رنگی برای پوست تیره ارائه دهیم.

 روسری یک آیتم پرکاربرد و زیبا در استایل بانوان است . این اکسسوری جذاب به روش‌های گوناگونی پوشیده و استفاده می‌شود. در جوامع مسلمان به دلیل عرف  و فرهنگ بیشتربرای پوشش سر و مو به کار می­رود؛ درحالی که می‌توان از آن به عنوان دستمال­ گردن، کمربند و حتی باندانا نیز استفاده کرد. بنابراین روسری فقط برای پوشش سر استفاده نمی‌شود، اما در کشور ما این اصلی‌ترین کاربرد محسوب می‌شود.

ظاهر ما با یکدیگر خیلی متفاوت است. هرکس می‌تواند با شناخت کامل نسبت به آن، استایل و میکاپی جذاب و مناسب خود داشته باشد.برای خرید روسری رنگی جذاب و شیک مناسب پوست سبزه می‌توانید به پیج‌های زیر سر بزنید.

ویژگی‌های پوست تیره یا سبزه

تشخیص حرارت رنگ پوست اولین گام برای انتخاب استایلی جذاب است. پوست‌های تیره یا سبزه به سه دسته تقسیم می‌شوند که هر کدام رنگدانه‌های متفاوتی دارند. پوست‌های گرم و تیره دارای رنگدانه زرد، سبز یا قهوه هستند. این رنگ پوست را می­توان درافراد مشهوری مثل کیم کارداشیان و بیانسه دید. پوست‌های سرد و تیره دارای رنگ‌دانه صورتی یا آبی هستن مثل مندی کالینگ و لوپیتا نیونگو . اگر رنگدانه‌ی پوست شما خاکستری بود یا نتوانستید آن را تشخیص دهید، پوستی خنثی دارید.

طیف وسیعی از رنگ‌های روشن مناسب پوست تیره است. ما به شما مدل‌های زیر را پیشنهاد می‌دهیم؛ زیرا چهره‌ی شما را زیبا و شاد نشان می‌دهند.

خرید روسری رنگی : چه رنگ‌های مناسب افرادی با پوست سبزه است؟

دومین موردی که باید برای انتخاب روسری به آن دقت کنید این است که هرگز رنگ‌های خیلی تیره نپوشید. برخلاف آن رنگ‌های شارپ،رنگی و روشن خیلی به شما می‌آیند. به طور مثال به جای قهوه‌ای تیره از طلایی یا خردلی و بجای سبز ارتشی از سبز پسته‌ای استفاده کنید. این در مورد طیف وسیعی از رنگ صدق می‌کند. شال و روسری­‌های تک رنگ یا رنگ غالب آن‌ها شامل این موضوع می‌شوند؛ اما وجود رنگ‌ها تیره در نقش به مقدار محدود هیچ مشکلی ندارد!

برای خرید روسری رنگی و شاد بر روی عکس‌های زیر کلیک کنید.

همانطور که گفته شد تن پوست افراد سبزه نیز با هم متفاوت است. اگر پوست گرمی­دارید رنگ­هایی خردلی، کرم و زرد و قرمز را بیشتر بپوشید. رنگ‌های سبزآبی، صورتی و رنگ شارپ و فسفری برای پوست‌های سبزه و سرد مناسب­تر است. در ادامه پیشنهادهایی برای خرید روسری رنگی که شما را فوق العاده‌تر نشان می‌دهند را خواهیم گفت.

سبزآبی روشن یکی از دلرباترین و زیباترین رمگ‌هایی است که می‌توانید آن را در مهمانی و دورهمیهای دوستانه بپوشید.  برای خرید روی عکس‌های زیر کلیک کنید.

۱.سفید به شما خیلی می‌آید!

شاید کمتر رنگی مثل سفید با پوست شما همخوانی داشته باشد. سفید رنگی خنثی است و در کنار سایر رنگ‌ها به طرز بی نظیری چشمگیر خواهد شد. این رنگ نمادی از صلح و آرامش است و معصومیت خاصی به چهره‌ی شما می‌بخشد. پاکی و صداقت از سایر ویژگی‌های آن است. اگر می‌خواهید استایلی شاد با یک روسری روشن داشته باشید، سفید بهترین گزینه است.

۲. خرید روسری رنگی : صورتی رومانتیک و دلرباست!

تقریبا هر طیف این رنگ به شما می‌آید. صورتی که از ترکیب قرمز و  سفید به دست آمده نمادی از احساس صمیمیت و دوستی را نشان می‌دهد. صورتی ملایم، ظریف و دخترانه است و زیبایی منحصر به فردی دارد. اگر قصد خرید روسری رنگی و شیکی دارید، صورتی را انتخاب کنید!

۳.قرمز پرشور و عاشق است!

قرمز و تونالیته‌های آن گرم و پر حرارت هستند و توجه‌ی زیادی را به خود جلب می‌کنند. اعتماد به نفس و شدت هبجانات از دیگر خصوصیات رنگ قرمز است. اگر قصد دارید که بعد از خرید یک روسری رنگی آن را به کسی هدیه دهید، قرمز انتخاب کنید؛ زیرا سرشار از عشق، علاقه و دوستی است. برای دیدن سایر مدل‌ها و رنگبندی به پیج‌های زیر سر بزنید.

  راهنمای خرید روسری تیره و خنثی

۴. خرید روسری رنگی : سبز سرزنده و صلح‌جو است!

سبز نمادی از طبیعت و تولد دوباره است. این رنگ بٌعدی معنوی نیز دارد و آرامش بخش است. رنگ سبز که در کنار رنگ‌های خنثی مثل سفید و مشکی بسیار چشم نواز می‌شود. علاوه بر این، با زرد، کرم، قرمز، قهوه‌ای و بنفش نیز هماهنگی زیادی دارد. جذابیت این رنگ حد و مرز ندارد پس هنگام تصمیم گیری برای خرید روسری رنگی این رنگ را در نظر بگیرید.

۵.آبی ابدی و آرامش بخش است!

آبی رنگی سرد، رسمی و آرام است؛ به همین علت افراد زیادی آن را برای مهمانی‌های رسمی و محل کار انتخاب می‌کنند. این رنگ برای افراد درون‌گرا مناسب است و آرامش دنیای درونی فرد را نشان می‌دهد. اگر قصد خرید روسری رنگی آبی را دارید، از طیف‌های روشن آن مثل آبی آسمانی و فیروزه‌ای بیشتر استفاده کنید؛ زیرا همخوانی زیادی با پوست سبزه و تیره دارند.

۶. بنفش اسرار آمیز و شگفت انگیز است!

بنفش از شور و هیجان قرمز و آرامش آبی ساخته شده است و به همین علت عمیق و پر رمز و راز دیده می‌شود. در گذشته بنفش رنگی سلطنتی بود و اشرافیت را نشان می‌داد. امروزه بنفش نمادی از اصالت و فردیت شخصی است که لستایل شما را شگفت انگیز می‌کند. برای خرید شال و روسری‌های جذاب دیگر به پیج‌های زیر سر بزنید.

هر روسری را کجا بپوشیم ؟

شاید از خود بپرسید که هر رنگ طرح روسری را کجا ‌می‌توان پوشید؟ در پاسخ بهترست بگوییم که علاوه بر رنگ، جنس روسری نیز اهمیت دارد. روسری نخی با طرح‌های گلدار و شلوغ برای استایل روزمره ایده‌آل است درحالی نمی‌توان آنها را در مراسم رسمی پوشید. روسری‌های گل‌دار و شیک زیر،  رسمی و فوق العاده جذاب هستند. شما می‌توانید آن‌ها را با مانتو یا پیراهن‌های مجلسی خود به راحتی ست کنید.

اگر قصد خرید روسری رنگی برای مراسم و مهمانی‌های رسمی را دارید، روسری‌های ساتن یا ابریشم کاملا مناسب هستند. این روسری‌ها معمولا دارای نقش‌هایی هستند که تامدت‌ها از مد نمی‌روند. شما تا مدت ها می‌توانید استایل‌های زیبایی با آن‌ها بسازید.

مینی اسکارف‌ها که امسال به شدت ترند شده‌اند. آن‌ها با توجه به رنگ و طرح خود می‌توانند هم کژوال و هم رسمی باشند.  خرید روسری رنگی کوچک یا مینی اسکارف شما را خاص و منحصر بفرد خواهد کرد.

نویسنده : عاطفه

به رنگ پوست تیره چه رنگ‌هایی می‌‌آید

سفید، آبی فیروزه‌ای ، سبز پسته‌ای و صورتی بیشترین هماهنگی را پوست شما دارند.

از کجا می‌توان روسری زیبا و شیک خرید؟

امروزه فروشگاه‌های آنلاین جای خود را در بین مردم باز کرده‌اند. شما می‌توانید با کلیک بر روی عکس‌های این مقاله به پیج‌های معتبر هدایت شوید و خریدی امن را تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *