استایل شناسی, خرید مانتو

مانتو چین دار فانتزی رو با چه چیز هایی ست کنیم ؟

مانتو چین دار

مشخصات کلی محصول

جنس  پلی استر

فرم: آزاد

قد: زیر زانو

پارچه طرح دار 

مورد استفاده : روزمره 

ست فانتزی با  مانتو چین دار

اگر انتخاب های شما از سبک های هنری و فانتزی است این استایل باب میل شما خواهد بود. انتخابی که با آن احساس سرزندگی و رهایی خواهید داشت .

این کار از مدل های ترند تابستان ۹۹ است که با استقبال بسیاری مواجه شد. در قسمت کمر به علت چین هایی که دارد پارچه پف دار می ایستد و به همین خاطر برای افرادی که پایین تنه ی درشتی دارند مناسب نخواهد بود و قد شما را کمی کوتاهتر نشان خواهد داد که البته راه های عمودی در پارچه کمی از این مورد را بر طرف خواهد کرد. این مدل برای افراد لاغر و افراد قد بلند بسیار مناسب است.

این مانتو چین دار از آن دسته مدل هایی است که به راحتی با اکسسوری های متفاوتی ست می شود و دست شما را برای انتخاب استایل مورد علاقه تان باز می گذارد.

استایلی که با این مانتو ساخته می شود کژوال است و مناسب استفاده ی روزمره است. این سبک لباس پوشیدن یعنی بدون زحمت زیاد طوری بپوشید که بتوانید روزمره مورد استفاده قرار دهید.  البته با استفاده از اکسسوری های رسمی تر مانند کفش های پاشنه سه سانت روباز و رنگی که  بسیار ترند شده اند و کیف های رو دوشی هم رنگ آنها، می توان این استایل را برای موقعیت های رسمی تر مانند قرار ملاقات ها و رستوران های کلاسیک و … نیز به کار کرد

  راه های نقاشی بر روی لباس و چند ایده فوق العاده

 

پالت رنگی جذاب و دلبر

رنگ سبز- آبی رنگ میانه ای است و ترکیبی از آبی و سبز است. از گذشته تا به حالا، نماد آرامش و رهایی بوده است و از لحاظ روانشناختی برای مصاحبه‌ها و جلسات بزرگ، بهترین انتخاب است زیرا حس اعتبار و اعتماد به نفس را به فرد القا می‌کند.

این رنگ سرد اگر در کنار رنگ‌های گرمی مثل زرد و نارنجی قرار بگیرد، ظاهری دل فریب و خاص را نمایان می‌کند.

ترکیب سفید، طوسی ،آبی کاربنی ، خردلی، سبز، نارنجی با رنگ سبز- آبی نیز از بهترین ها است و مشکی در کنار این رنگ کاربرد عمومی تری دارد.

 

پرسش و پاسخ

رنگ سبز آبی چه رنگی است ؟ رنگ سبز- آبی رنگ میانه ای است و ترکیبی از آبی و سبز است.

مانتو های چین دار مناسب چه افرادی هستند ؟. این مدل برای افراد لاغر و افراد قد بلند بسیار مناسب است.

رنگ سب آبی را با چه رنگی ست کنیم ؟ ترکیب سفید، طوسی، زرد، آبی کاربنی ، خردلی، سبز، نارنجی با رنگ سبز- آبی نیز از بهترین ها است و مشکی در کنار این رنگ کاربرد عمومی تری دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *