آرایشی

چگونه همیشه خوشبو باشیم ؟

خوشبو کننده های بدن

ممکن است شما هم مشکلات زیادی با بوی بد بدن خود داشته باشید در حالی که به طور مرتب دوش می گیرید و به تمیزی لباس هایتان بسیار اهمیت می دهید ،  اما باز هم  به خاطر تعریق زیاد مجبور هستید که حتی تا روزی چندبار نیز استحمام  کنید؛ این اتفاق در گرمای تابستان و  بعد از ورزش ، بیشتر اتفاق می افتد ولی  گاهی دسترسی به حمام و شست و شوی بدن وجود ندارد و باید سراغ روش های دیگری برای رهایی از ایجاد بوی نامطبوع بدن بروید .

خوشبو کننده های بدن مثل مام ،
اسپری بدن ، بادی اسپلش و … از ترکیب اسانس ، الکل و روغن های خوشبو کننده  ساخته شده اند که معمولا دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز هستند و باعث جلوگیری از بوی بد عرق می شوند .هم چنین انواع لوسیون یا روغن های خوشبو کننده ، بدن را در طول روز با طراوت و خوش عطر نگه می دارند و رطوبت و آبرسانی مورد نیاز پوست را تامین می کنند. ما در این مقاله آن ها را به طور جداگانه بررسی می کنیم تا بتوانید به راحتی هرکدام را که برایتان مناسب تر است ،  را انتخاب کنید.

خوشبو کننده های بدن

بادی اسپری

بادی اسپری ها که با نام ادوتویلت نیز شناخته می شوند  از ۵ الی ۱۵ درصد اسانس روغنی معطر تشکیل شده اند و  مدت ماندگاری آن ها تقریبا ۴ الی ۵ ساعت است. آن ها به راحتی قابل حمل هستند و از نظر قیمت از سایر محصولات خوشبو کننده به صرفه تر اند به همین دلیل افراد زیادی برای استفاده ی روزمره ،  آن را جایگزین عطر و ادکلن می کنند رایحه های متنوع سرد و گرم آنها باعث شده است هم در میان خانم ها و هم آقایان پرطرفدار شوند.

  آموزش تکنیک های ساده کانتور صورت

بادی اسپلش

بادی اسپلش ها نوعی اسپری بدن هستند که از نظر ترکیبات اسانس ، الکل و مواد خوشبو کننده با سایر محصولات فرق می کنند . بادی اسپلش بوی بسیار ملایم و ماندگاری کمی دارد به همین دلیل بهترست بعد از حمام و درحالی که پوست تان مرطوب است از آن استفاده کنید تا رایحه آن مدت طولانی تری باقی بماند . این اسپری برای پوست های حساس و خشک بسیار مناسب است .

بادی اسپری

مام های ضد تعریق

مام های ضد تعریق اغلب داری نمک آلمینیوم هستند و به پروتئین ها ی موجود در مجرا های غدد عرقی می چسبند و میزان عرق را کاهش می دهند .برای استفاده ، همیشه آنها  را روی پوست خشک و تمیز بزنید زیرا هنگامی که بدن عرق کرده باشند دیگر تاثیری نخواهند داشت. مام ها به دو دسته تقسیم می شوند رولی و صابونی ، تفاوت آن دو در این است که رول های های ضد تعریق مایع باعث رطوبت می شوند ولی استیک های ضد عرق  حالت جامد دارند ، دیر تر تمام می شوند و به صرفه ترند . خلاف تصور رایج زمان استفاده از مام بجای صبح ، شب ها قبل از خواب است زیرا مجرا های تعریق فعالیت کمتری دارند و رطوبت بدن کمتر است.

  تکنیک های ظریف و مهم برای آرایش پلک افتاده

لوسیون و روغن های خوشبو کننده

لوسیون و روغن های خوشبو کننده گزینه ای ایده آل برای افرادی با پوست خشک  است  زیرادر  تمام طول روز باعث آبرسانی می شود . شما می توانید با توجه به نوع پوست خود لوسیون مناسب خود را استفاده کنید ؛ اگر پوست  شما معمولی است از کرم های حاوی ویتامین c   استفاده کنید زیرا رادیکال های  آزاد را کاهش می دهد . افرادی با  پوست خشک بهترست  لوسیون هایی با روغن های طبیعی انتخاب کنند و از ژل های آرایشی حاوی الکل دوری کنند هم چنین اگر  پوست چربی دارید لوسیون هایی با پایه آب را ستفاده کنید زیرا بسیار سبک هستند و زودتر جذب می شوند.

لوسیون و روغن های خوشبو کننده

دوستان جذاب من ، شما از چه روش هایی برای خوشبو ماندن خود استفاده می کنید ؟ برای ماندگاری عطر و ادکلن بر روی پوست خود از چه راهکار هایی استفاده می کنید؟

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *