استایل خانم‌ها, کیف و کفش زنانه, مد و استایل

خرید کیف سفید مد روز

کیف های سفید

خرید کیف سفید | رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای همیشه بی‌انقضاترین و کاربردی‌ترین رنگ‌های کیف‌دستی هستند اما کیف‌های سفید پریستین در حال ترند شدن هستند.  افراد معروف به تازگی به استفاده از کیف‌های رنگ سفید روی آورده‌اند.

کیف‌های سفید پریستین

برای حمل یک کیف سفید، بی‌پروایی (و بی‌خیالی) نیاز است. مانند پوشیدن شلوار جین روشن، حمل کردن یک کیف سفید نیز می‌تواند دردسرهای خودش را داشته باشد: تمیز نگه داشتن آن سخت است و عمر مفید آن به ناچار کوتاه‌تر است (مگر اینکه به یک متخصص برای تعمیر کالاهای مورد علاقه خود مراجعه کنید). اما برای برخی، مزایا بیشتر از معایب است. کیف‌های سفید می‌توانند هر استایلی را ارتقا بدهند و یک عنصر جالب توجه و مدرن برای ظاهر هستند.

بیشتر بخوانیم: ۷تکنیک ست کردن کیف

حمل کیف سفید

خرید کیف سفید  | هیلی بیبر همیشه از کیف‌های کیسه‌ای بوتگا استفاده می‌کرد، اما به تازگی به ترند کیف سفید روی آورده است. در سفر اخیر او به لاس وگاس، کیف دستی سفید سنت لوران و یک کیف دستی هوبو همواره همراهش بود، در حالی که سبک‌های گچی از آدوین، پرادا و جی دبلیو پی در کمد لباس هیلی به صورت مداوم در حال چرخش هستند.

کیف دوشی چرمی براق پرادا که رنگ سفید دارد، در میان اینفلوئنسرها، از جمله کندال جنر و امراتا، یکی از محبوب‌ترین‌ها بوده‌ است. کلئو(The Cleo) شبیه به «پرادا» (Prada) هم‌دوره خود، «ری-نایلن» (Re-Nylon)- یک کیف‌ایت «It-bag» مطلوب که بازتولید شده است- به نظر می‌رسد، اما چرم برس‌زده بیرونی آن برتری به آن می‌بخشد. این برند این طراحی را به عنوان «ترکیب کلاسیسیسم و آینده گرایی» توصیف کرد که در نمایشگاه بهار / تابستان ۲۰۲۱ در سال گذشته آغاز شد.

  10 نکته در ست کردن رنگ لباس‌ها

مجموعه کیف‌های برجسته ریحانا شامل کیف‌های کیسه‌ای و دستی سفید: یک کیف دستی کیسه‌ای بوتگا و یک کیف بولینگ پرادا / آدیداس (Prada x Aadias) هر دو جزو مهمات او هستند. دومی یک سبک بسیار مطلوب از یک هم‌کاری در سال ۲۰۱۹ است، که شاهد همکاری پرادا و آدیداس برای طراحی تولید کیف دستی بودیم که از بهار ۲۰۰۰ تولید شد. این اقلام در یک تعداد محدود از ۷۰۰ مجموعه عرضه شدند که آنها را بسیار نایاب می‌کرد.

کلکسیون زیورآلات رزی هانتینگتون-ویتلی

در جای دیگر، کلکسیون زیورآلات رزی هانتینگتون-ویتلی شامل چندین کیف سفید است که بیشتر آن‌ها از بوتگا دنیل لی (Daniel Lee)هستند. کیف دوشی قلاب‌بافی شده BV، کیف دستی مونت جدید، کیف کیسه‌ای و کاست(Cassette) در هم بافته شده، که همگی در سلفی‌های آینه‌ای روزانه او نمایان هستند. کیف بالشت‌مانند برند راو یکی دیگر از موارد محبوب اخیر است.

بیشتر بخوانیم : ۴ مدل کیف زنانه که هر خانمی باید داشته باشد

رزالیا

در انتها، ایرینا شایک یک کیف سفید پر زرق و برق هرمس بیرکین استفاده می‌کند، در حالی که رزالیا و بیانسه از کیف سفید تلفار استقبال کرده‌اند.

اگر خرید کیف سفید چیزی است که نیاز دارید لباستان را با آن ست کنید، وقت آن است که روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

کیف سفید کندال جنر

منبع سایت vogue

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *