استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

یک استایل تینیجری جذاب مناسب نوجوانان چه ویژگی هایی دارد؟

استایل تینیجری

 

سن نوجوانی از ۱۲ سالگی شروع و تا ۱۸ سالگی ادامه پیدا می کندو ازپرچالش ترین دوره های زندگی است. در این سن افکار شروع به شکل گیری می کنند و فرد برای آینده ی خود تصمیم می گیرد. آن ها متوجه تفاوت های خود با دیگران شده و سعی در بروز آن دارند. به همین دلیل گاهی لباس های غیر متعارف می پوشند. درعین حال نوجوانان به سختی می توانند لباس موردعلاقه خود را پیدا کنند. یکی از دلایل آن هم کمبود برندهایی است که منحصر برای این رده سنی طراحی می کنند. ما دراین مقاله به شما می گوییم چگونه باتوجه به سلیقه ی خود استایلی جذاب و زیبا داشته باشید.

استایل تینیجری

سبک پوشش

نوجوانان علایق و سلیقه های متفاوتی دارند .آن ها معمولا می خواهندجسور و متفاوت به نظر برسند. به همین علت سبک پوششی متفاوت از بزرگسالان را انتخاب می کنند. همچنین در این سن  اغلب سعی می کنند به تنهایی در مورد انتخاب سبک زندگی خود تصمیم بگیرند. برخی از نوجوان ها به لباس های اسپرت و کژوال علاقه دارندو برخی دیگر به استایل های دخترانه و فانتزی. هیچ کدام ازآن ها نامناسب نیستند بلکه تنهایک انتخاب براساس روحیه و ویژگی های اخلاقی آن ها محسوب می شوند.

  چگونه در هر سنی شیک پوش باشیم؟

یشتر بخوانیم : چگونه یک استایل هنری زیبا داشته باشیم ؟

کژوال

این استایل احساس راحتی و آزادی زیادی به فرد می دهد و محبوبیت خیلی زیادی دارد. این سبک معمولا متشکل از کفش اسپرت، شلوار جین و یک مانتو یا پیراهن گشاد است. جنس پارچه ها اغلب سبک و مات است. اکسسوری استایل کژوال نیز معمولا بدون زرق و برق و دستساز هستند. این سبک پوشش برای موقعیت های مختلفی از جمله خرید،خیابان گردی و.. کاربرد زیادی دارد. به همین جهت بهترست از رنگ های خنثی در آن بیشتر استفاده شود.

کژوال

دخترانه

هیچ اشکالی ندارد اگر به لباس های پرچین و دخترانه علاقه دارید. در سال های اخیر بسیاری متوجه شده اند که زیباترین لباس ، لباسی است که به شما اعتمادبه نفس بدهد. در  استایل های دخترانه دامن یک جزء اصلی بشمار می رود. جنس پارجه معمولا تور، حریر،ساتن و سایر پارچه لخت است که گاهی با منجوق یا ملیله تزئین شده اند. رنگ های این استایل نیز پاستلی، سفید، صورتی و آبی هستند زیرا نمادی از آرامش، لطافت و امید را میرسانند.

دخترانه

گرانج

استایل گرانج یکی دیگر از سبک های موردعلاقه ی نوجوانان است. در این سبک پوشش جنسیت مطرح نیست و پسران ودختران اغلب از آیتم های مشابهی استفاده می کنند. رنگ غالب آن ترکیبی از مشکی و رنگ های تیره است. پیراهن های چهارخانه، تی شرت های گرافیکی و جین های پاره از پرتکرار ترین عناصر گرانج بشمار می روند.

  تحلیل راز جذابیت استایل کایلی جنر

استایل گرانج

تامبوی

در سبک تامبوی دختران دقیقا از اجزای استایل های پسرانه پیروی می کند. آن هادقیقا همان لباس ها را بدون هیچ تغییری می پوشند. شلوار های جین، پیراهن های مردانه، کت های اسپرت از جمله آیتم های آن هاست. این انتخاب، عقیده ی آن ها در برابری زن و مرد و دوری از کلیشه های جنسیتی رانشان می دهد.

تامبوی

بیشتر بخوانیم : استایل تام بوی را بیشتر بشناسید ! چگونه تام بوی بپوشیم؟

کیف و کفش

از آن جا که نوجوانان سرشار از انرژی و جنب و جوش هستند کفش های آن ها نیز باید راحت باشند. اولین پیشنهاد ما، کتانی و کفش های اسپرت است. امروزه در بساری از موقعیت ها مثل محل کار یا مهمانی نیز می توان از کتانی استفاده کرد. یک کتانی سفید دقیقا همان چیزی است که به آن احتیاج دارید. کفش های پاشنه دار و صندل ها نیز برای آن ها مناسب هستند. فقط باید دقت کرد طراحی آن ها زنانه نباشد. نوجوانان از کوله بیشتر از هر کیف دیگری استفاده می کنند . برای موقعیت های رسمی  نیز می توانید از کیف های ظریف و کوچک مجلسی استفاده کنید.

اکسسوری

از ترکیب کردن اکسسوری نترسید اما بهتراست از زیورآلات بسیار درشت و حجیم دوری کنید. آن ها سن شما را بالا برده و ظاهر شما نامناسب می کنند. اکسسوری های دست ساز یکی از جذاب ترین انتخاب های شما خواهند . اگر خودتان نیزآن ها را درست کنید، خلاقیت و سلیقه ی فوق العاده ی خود رابه دیگران نشان خواهید داد.

  هفت نکته برای انتخاب زیورآلات و اکسسوری که با لباس شما جور باشد!

میکاپ و آرایش مو

شما در این سن بهتر است بیشتر از محصولات مراقبت از پوست استفاده کنید. زیرا در سن بلوغ جوش و آسیب های پوستی زیادی بوجود می آید. مدل مو و میکاپ شما بهتر است طبیعی  و ساده باشد. آرایش های غلیظ طراوت جوانی شما را پنهان می کنند.

میکاپ و آرایش مو

 

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. به نظر شما استایل مناسب نوجوانان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ لطفا برامون بنویسید.

گرداوری عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *