استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

۱۰ قانون مهم و اساسی برای انتخاب اکسسوری ها که همه باید بدانند

10 قانون مهم و اساسی برای انتخاب اکسسوری ها که همه باید بدانند

اکسسوری ها یکی از جذاب ترین آیتم های هر استایل محسوب می شوند که زیبایی شما را دو چندان می­کنند. آن ها قیمت نسبتا مناسبی دارند و با توجه به ترند روز بسیار سریع تغییر می‌کنند. اما قوانین ست کردن و هماهنگ کردن آن ها به ندرت عوض می شود. اگر شما از اصول ست­کردن و انتخاب اکسسوری ها مطلع باشید با کمترین هزینه، شیک‌­ترین استایل را خواهید داشت. درادامه به اصلی­‌ترین نکات خوش­تیپی با انواع اکسسوری اشاره می­‌کنیم که در عین سادگی، در استایل شما بسیار تاثیرگذار هستند.

-بیشتر از ۳ تا ۴ اکسسوری بزرگ نپوشید.

اکسسوری های بزرگ توجه زیادی را بسمت خود جلب می کنند . به همین علت اگر آن­ها را به تعداد زیاد استفاده کنید ممکن است ظاهر شما شلوغ و بی ­نظم دیده شود. بهترین راه حل این است که یک اکسسوری خاص و بزرگ استفاده و دیگر آیتم ها را ساده تر انتخاب کنید. توجه به مدل، رنگ و  جنس مشابه می تواند در ایجاد تناسبی زیبا در استایل­تان  به شما کمک بسیاری کند.

-یقه بزرگ را با روسری های بزرگ نپوشید.

کت ها اغلب دارای یقه های بزرگ هستند. به همین علت پوشیدن یک روسری یا شال بزرگ با آن اصلا جالب نیست. همچنین برای مهمانی و مجالس توربان یا بستن روسری بصورت جمع بهترین گزینه است.

  آقایان چگونه با لباس پوشیدنشان خانم ها را جذب کنند؟

-در استفاده از زیورآلات افراط نکنید.

برخی افراد تصور می­کنند پوشیدن همزمان یک ست کامل مثل گردنبند، گوشواره، دستبند زیبا به نظر می­رسد. اگر به دنبال استایلی شیک و مدرن هستید این ایده اصلا مناسب نیست. البته که شما در انتخاب اکسسوری های ظریف و کوچک محدودیت کمتری دارید. اما مراقب باشید که در استفاده از آن ها افراط نکنید.

-ست بودن کامل کیف و کفش را فراموش کنید.

این دیگر یک قانون نقض شده است اما همچنان در استایل رسمی کاربرد و جذابیت ویژه ای دارد. در ست های روزمره ست کردن کیف با کفش هیچ الزامی ندارد. اما بهترست آن ها از یک سبک یا جنس باشند. همچنین میتوانید با ترکیب رنگ ­های مشابه یا متضاد خیره­ کننده دیده شوید.

-الویت های خود را مشخص کنید: لباس های درخشان یا اکسسوری های چشم گیر؟

هنگام انتخاب سبک پوشش خود باید مشخص کنید که تمرکز اصلی استایل ما در کدام قسمت است.  شما می توانید لباس، آرایش و یا اکسسوری های خود را بسیار منحصر بفرد و زیبا انتخاب کنید.  اما این کار باعث می­شود زیبایی هرکدام تحت تاثیر دیگری قرار گیرد.. مثلا ترکیب یک پیراهن یقه بزرگ چین­ دار و پف­ دار با گوشواره­ های بزرگ نگین­ دار، ظاهرشما را بیش از اندازه شلوغ می‌کند. و در واقع هیچ کدام در کنار دیگری ظاهر زیبایی نخواهند داشت.

  بهترین و کامل ترین روش تشخیص فرم بدن

-استفاده از ساعت به همراه لباس شب را فراموش کنید.

 ساعت مچی برای تیپ های روزمره، ورزشی و یا محیط های کاری مناسب است. با این حال، استفاده از یک ساعت به همراه یک لباس شب پرزرق و برق غیر ممکن است.

-به یاد داشته باشید که حلقه ها و انگشترهای بزرگ برای همه مناسب نیستند.

حلقه ها و انگشتر های بزرگ برای انگشتان کوتاه اصلا مناسب نیستند. حلقه­ های باریک و نازک می­توانند طول انگشتان کوتاه را از لحاظ بصری کشیده ­تر و لاغر­تر نشان دهند. حلقه های پهن نیز می­توانند کمی از لاغری انگشتان و کشیدگی آن­ها کم کنند و ظاهری زیبا به آن­ها ببخشند.

-دستکش ها باید هم رنگ با یکی دیگر از رنگ های لباس شما باشد

یک راه سریع برای انتخاب دستکش ­های رنگی اینست که به رنگ کفش، کمربند و یا رژ لب خود نگاه کنید. به عنوان یک قاعده همیشگی این را به یاد داشته باشید؛ دستکش های شما باید حداقل با یکی از رنگ های لباس تان ست شود.

-هنگام پوشیدن رنگ های پاستلی، از کفش های سیاه استفاده نکنید.

بهترین رنگ کفش به همراه لباس­های پاستلی، استفاده از کفش ­های با رنگ ملایم و روشن می­باشد. استفاده از کفش های تیره و مشکی  واقعا در این ست به کار نمی آیند.

  استایل و لباس مناسب دورهمی چیست؟

-اکسسوری های خاص فرهنگی (سنتی) را فقط با لباس های رنگی خنثی ترکیب و ست کنید.

انتخاب اکسسوری­ های سنتی که با مهره ­های فراوان و رنگ­ های متنوع و شکل­ های متفاوت و خاص ساخته شده ­اند بسیار جذاب است. بهترست با پوشیدن لباس های با رنگ خنثی جلوه ­ی آن­ها را بیشتر نشان دهید.

بازنویسی عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *