استایل خانم‌ها, اکسسوری زنانه, مد و استایل

۵ روش برای پوشیدن گردن بند مرواریدی شیک

تعداد کمی از جواهرات دارای تنوع مروارید هستند. چه شما همگی طرفدار احساسات کلاسیک، چه جذابیت مدرن، بوهو، شیک و تجاری باشید، جواهر دریا در هر مجموعه‌ای می‌درخشد. واقعیت این است که اکثر دوستداران جواهرات موافقند که مروارید بسیار فراتر از یک سبک کلاسیک است. گردنبندهای با مروارید با جذابیت جاودانه، درخشش پیچیده و زیبایی طبیعی، بی‌نظیر، می‌توانند هر نوع ظاهری را بی‌نظیر جلوه دهند – از لباسی که در روزهای یکشنبه در بازار کشاورزان می‌پوشید و کت و شلوار تجاری که در اتاق جلسه می‌درخشد تا لباس شب شیک. شما برای موارد خاص پس‌انداز می‌کنید.

گردنبندهای statement چیست؟

به زبان ساده، گردنبندهای بی‌عیار، جواهراتی هستند که برای ایجاد یک استایل طراحی شده‌اند. اغلب اوقات، گردنبندهای بزرگ‌تر و مجلل ” statement” تلقی می‌شوند – اما بزرگ‌تر همیشه به معنی بهتر نیست. ایجاد تأثیر و “ساختن” لباس – اغلب نتیجه قطعات جواهرات با دقت انتخاب شده است که با در نظر گرفتن یک موضوع یا مفهوم طراحی شده است. این که آیا statement برای شما مروارید منفرد و با ارزش است یا زنجیر و طناب‌هایی که دارای گوهرهای رنگین کمانی از دریا هستند، انتخاب شما است.

در ادامه متن، ما ۵ روش برای پوشیدن گردنبندهای مرواریدی شیک را بررسی می‌کنیم. در مینیمالیسم، رنگ، ترکیبات التقاطی، درخشش مسحورکننده یا ظرافت کلاسیک هر کجا که هستید، به یک سبک ظاهر شوید.

یونیفرم شهری: مینیمالیسم کژوال

۵ روش برای پوشیدن گردبند مرواریدی شیک-43Asset 6

گردنبند: گردنبند تک مروارید / آویز مروارید

مناسبت: روز / در حرکت

سبک: هوشمند-روزانه و کژوال

وقتی عملکرد، تطبیق‌پذیری و راحتی در اولویت است، انتخاب یک لباس شهری متشکل از شلوار جین، یک تی شرت و یک کت هوشمند مناسب یک راه‌حل عالی برای زنان در طول روز است. هنگام ایجاد یک لباس شیک شهری، شامل سفید و سفید، سفید و طوسی، بژ و جین – با سایه تیره قهوه‌ای یا مشکی در ترکیب از یک پالت خنثی استفاده کنید. برای داشتن ظاهری که ادغام کاملی بین لباس‌های معمولی و شیک است – از کفش‌های پاشنه بلند (کفش پاشنه بلند، کفش لژدار و چکمه‌های تا مچ پا) استفاده کنید – این استایلی ایده‌آل برای فعالیت‌های روز است.

  رازهای شیک پوشی با مانتو صورتی + پیشنهاد خرید

مهم‌تر از همه، هنگام ایجاد یک لباس روزانه که می‌توانید به تکرار آن را بپوشید، ترکیبی از بالا و پایین را هدف قرار دهید. از طرف دیگر، برای شیک‌تر شدن ظاهر مشابه، شستشوی تیره‌تر را انتخاب کنید. برترین‌ها: یک کیف شیک، یک ژاکت ساختار یافته و راحت جیر و یک جفت کفش با پاشنه مناسب.

برای بالا بردن زیبایی ظاهر، این مجموعه همه کاره با زیبایی مینیمالیستی آن را با گردنبند مروارید تکی جفت کنید. بیشتر اوقات، گردنبندهای بزرگ هستند. با این حال، در این مورد، یک گردنبند مروارید منفرد با مروارید دریای جنوبی (ارزشمندترین و نادرترین نوع موجود در بازار) بدون زحمت نشان‌دهنده ظرافت به شکلی ظریف و زیبا است.

ایجاد لباس مینیمالیسم کژوال:

X Karla The Crew Tee

Sam Edelman Walden چکمه

کت جیر جرارد دارل گاتانا ، بژ

Joe’s Jeans The Scout Raw-Edge Slim Boyfriend Jeans

آویز مروارید دریای سفید جنوبی و الماس

کیف بزرگ Margaux

 

استایل مناسب کسب‌و‌کار: سیاه و سفید کلاسیک

۵ روش برای پوشیدن گردبند مرواریدی شیک-43Asset 8

گردنبند: گردنبند مروارید سفید کلاسیک

مناسبت: دفتر

سبک: کاری و تجاری

هنگام انتخاب کمد لباس اداری، ترکیب رنگ‌ها اغلب یک چالش است. بنابراین، بسیاری از ترکیب کلاسیک سیاه و سفید را رعایت می‌کنند – جفتی که هرگز شکست نمی‌خورد. برای داشتن ظاهری آماده برای کسب‌و‌کار که به سادگی نمی‌تواند اشتباه کند و ظاهری بی‌انتها دارد، این ترکیب رنگ نهایی را انتخاب کنید. در حالی که کت و شلوار مشکی خود را به رنگ مشکی تغییر می‌دهید، با یک دکمه سفید واضح و پایین، شیک به اتاق جلسه بروید. علاوه بر این، برای جلوگیری از پیش‌‌بینی پذیری، یک کت و شلوار شیک را انتخاب کنید که در عین زیبایی

کلاسیک، برجسته است – از طریق جزئیات جالب، عدم تقارن یا برش. هر سبکی را که انتخاب می‌کنید، ظاهر همیشه موفق خواهد بود تا زمانی که لباس شلوار شما متناسب و با کمال باشد.

برای تکمیل ظاهر آماده کسب‌و‌کار، روی لوازم جانبی حساب کنید: یک ساعت طلایی براق، یک کیف دستی اداری همه کاره و یک جفت کفش پاشنه‌دار که برازندگی و قدرت را فریاد می‌زند. از مرواریدهای نسبتا بزرگ استفاده کنید. برای قدرت نهایی (که توسط بیشتر زنان در سیاست استفاده می‌شود)، یک گردنبند مروارید سفید کلاسیک را انتخاب کنید. در عرصه کسب‌و‌کار، اندازه مروارید اهمیت دارد، به همین دلیل گردنبندهای بیضی با مرواریدهای بزرگ دریای سفید جنوبی مطابقت کاملی دارند. ست‌های مروارید همیشه یک گزینه مناسب برای گردن و گوش‌های شما هستند.

  بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر سینمای ایران

حتما بخوانید :انتخاب اکسسوری با ۱۱ توصیه از متخصصان مد + ۶ ایده جذاب برای خانم‌ها

ایجاد یک لباس کلاسیک سیاه و سفید:

کت و شلوار مشکی بلیزر بوتیک Topshop

شلوار بلوز دکمه‌ای سیاه

Saint Laurent Black Lexi Slingback 90 پاشنه

گردنبند مروارید دریای سفید ۱۰-۱۲ میلی متری

کیف چرم بافت بافت کوچک Saint Laurent Uptown

ساعت مچی Marc Jacobs The Cushion 36 میلی متر

گوشواره های ۱۰ میلی متری مروارید دریای جنوبی- کیفیت خود را انتخاب کنید

شیک در روز: پاستل‌های پرپیچ و خم

۵ روش برای پوشیدن گردبند مرواریدی شیک-43Asset 8

گردنبند: گردنبند مروارید آب شیرین صورتی

مناسبت: روز

سبک: Preppy

شیک و مناسب با یک پیچ و تاب مدرن، یک جفت مناسب برای گردنبند مروارید صورتی است. گردنبند مروارید صورتی کلاسیک و در عین حال غیرقابل پیش‌بینی یکی از محبوب‌ترین گردنبندهای بی‌نظیر است. در حالی که دارای هاله‌ای زیبا از مروارید است، سایه شگفت‌انگیز یک لمس دلپذیر است، مناسب برای یک لباس جوان و در عین حال درجه یک که “لباس” را با “روز” ترکیب می‌کند.

ظاهر خود را با یک پالت رنگی دقیق انتخاب کنید. برای inspo، ما پاستل را در رنگ‌های رژگونه ملایم انتخاب کردیم. استایل پریپی با توئید شروع و پایان می‌یابد – و یک ژاکت مناسب فرم همراه مناسب آن است. علاوه بر این، یک لمس ابریشمی به معادله اضافه کنید و پاشنه‌هایی را که ممکن است شبانه به نظر برسند، اما برای فعالیت‌های شیک‌تر در روز مناسب هستند، قرار دهید..

متناوبا، می‌توانید با چسباندن به یک پالت رنگی با رنگ‌های مشکی، سفید و چهارخانه (همراه با مرواریدهای سفید خوش رنگ) برای تفسیر سنتی‌تر از این سبک، ظاهری شیک و به همان اندازه شاداب ایجاد کنید.

  10 استایل فوق‌العاده جذاب با بوت و نیم بوت مردانه

ایجاد لباس پاستلی Preppy:

کیف صلیبی Astoewiel

صندل‌های صورتی بلوک پارادوکس هیرا رژگونه تزئین شده

چاپ روسری ابریشمی حیوانات ترکیبی

گردنبند مروارید آب شیرین ۱۰-۱۱ میلی‌متری

ژاکت آستین پفی En Saison

مینی دامن گلدوزی شده

آخر هفته آماده: Boho-Chic Vibes سبک بوهو

۵ روش برای پوشیدن گردبند مرواریدی شیک-43Asset 6

 

گردنبند: گردنبند مروارید چند رنگ Tincup

مناسبت: آخر هفته

سبک: Boho-Chic

اگر استایل شما در جهت بوهمی است، رنگ و الگو را به طور کامل با یک لباس چاپی هندسی در رنگ‌های برجسته و همراه با صندل‌های کشویی راحت بپوشید. این ایده ایده‌آل برای سفرهای آخر هفته یا صرف صبحانه است، همه چیز درباره یک مخلوط التقاطی است که شادی را منتقل می‌کند و اوقات خوب آینده را پیش‌بینی می‌کند. برای داشتن ظاهری تابستانی و متکی به رنگ و طرح، افزودن بافتی با کیف چوبی حصیری انتخاب ایده‌آل است.

مجموعه بوه-شیک را با ترکیبی از گردنبند ترکیب کنید – با گردنبندی شیک با جواهرات رنگارنگ شامل سنگ‌های قیمتی بنفش و صورتی پاستلی و مرواریدهای زیبا شروع کنید. قطعات بیشتری را در طول‌های مختلف برای ظاهر گردنبند لایه‌ای اضافه کنید که به برق و جلوه بصری می‌افزاید. برای داشتن ظاهری آرام‌تر به سبک بوهم، زیبایی ساحلی را به طور کامل بپذیرید و قطعات جواهرات مرواریدهای سنگ قیمتی یا tincup را برای جواهرات مروارید چرمی تغییر دهید. این که آیا شما همگی طرفدار احساسات موج سواری هستید و آماده ضربه زدن به امواج هستید یا به دنبال راهی برای لایه‌بندی بدون زحمت گردنبند هستید، یک گردنبند چوکر مروارید چرمی یک قطعه عالی برای ست کردن با مایو و پوشش ساحل شما است.

لباس Boho-Chic Vibes را ایجاد کنید:

گردنبند گل میخ تامی هیلفیگر با رنگ رزگلد

گردنبند آلانا مروارید آب شیرین ۱۴K Gold Drop-Shape White

لباس تونیک گلدوزی شده

کیف چوبی حصیری کراس بادی

صندل اسلاید Nu Pieds

زنجیر‌ها و طناب‌های عصرانه: رنگین کمانی خیره کننده

۵ روش برای پوشیدن گردبند مرواریدی شیک-43Asset 8

گردنبند: زنجیر مرواریدهای سیاه تاهیتی

مناسبت: عصر

سبک: رسمی / مناسبتی خاص

روش عصرانه پوشیدن مروارید محدودیتی ندارد. در حالی که در مناسبت‌های روز معمولاً قطعاتی به طول چوکر یا پرنسس، گردنبند لایه لایه boho یا گردنبند مروارید یکنفره زیبا نیاز است، یک لباس رسمی با زنجیر مروارید استقبال می‌کند. با لایه‌بندی چند گردنبند بلند مروارید، همراه با گوشواره های منطبق، به معنای ناب کلمه بیانیه‌ای ارائه دهید. مرواریدهای انتخابی ما برای داشتن ظاهری شب رنگ: مرواریدهای سیاه تاهیتی که از طاووس گرفته تا نقره‌ای، مسی و سبز رنگ می‌آیند.

  اصول ست کردن با مانتو کرم

مناسب برای مرواریدهای تاهیتی – لباس‌های مجلسی با رنگ‌های جواهر که بوم مناسبی را برای گردنبندهای بی‌رنگ در رنگ‌های کروک فراهم می‌کند. چه لباس سبز زمردی یا آبی یاقوتی انتخاب کنید، رنگ‌های آبی و سبز مرواریدهای تاهیتی به سادگی درخشش شما را از هر زاویه‌ای بالا می‌برد. برای استفاده از گردبندهای مروارید، لباسی را انتخاب کنید که یقه باز دارد. برش‌های بدون بند، بدون شانه یا پرنسسی را انتخاب کنید.

ایجاد لباس شب:

گلسی کریستال مینودیر تزئینی

گوشواره مروارید دریایی جنوبی تاهیتی و گرد الماس

گردنبند مروارید باروک دریای جنوبی ۱۰-۱۲ میلی متر اپرا طول تاهیتی

لباس مجلسی Chiara Boni La Petite Robe Parvati

چرم فلزی نیکلاس کرکوود S و صندل های پی وی سی

گردنبندهای Statement مروارید: همه کاره بودن و درخواست جاودانه

آنها می‌درخشند – اما ظریف هستند. آنها کلاسیک هستند، اما مدرن نیز هستند – و قطعاً بی‌انتها هستند.

چه گردنبند مروارید، قطعه‌ای با نگین‌های فوق‌العاده بزرگ، چه سایه منحصر به فرد و چه گردنبند لایه‌ای را انتخاب کنید، گردنبندهای بی‌عیب و نقص راهی عالی برای جلوه دادن به هر ظاهر در کمد لباس شما هستند. از شلوار جین گرفته تا سارافون و از لباس مجلسی تا کت و شلوارهای مجلسی، هیچ چیز شبیه مرواریدهای بی‌نقص برای درخشندگی شما ضروری نیست.

منبع مقاله

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

تخفیف ۲۰ درصدی محصولات با ارسال رایگان و ضمانت بازگشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *