استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

۵ لباس تام‌بوی زیبا که دوست داریم.

ایجاد یک لباس تام‌بوی جذاب و در عین حال زیبا می‌تواند کار دلهره‌آوری باشد. با وجود گزینه‌های بسیار زیاد، انتخاب این که چه تکه‌هایی از لباس موجود در کمد شما بدون عیب و نقص باهم ست می‌شوند و ایجاد وایب خفنی که همه ما عاشق آن هستیم می‌تواند سخت باشد. مد تام‌بوی به تازگی توسط آیکن‌هایی مانند Cara Delevingne و دیگران محبوب شده‌است، و لباس‌های مردانه را به یکی از بسیاری از روش‌های مد اخیر تبدیل کرده‌است.

ما با برجسته کردن پنج لباس تام‌بوی جذاب که کلاسیک هستند و همیشه خوب به نظر می‌رسند و هرگز از مد خارج نمی‌شوند، این کار را برای شما آسان کردیم. برای ما زنان ماسک‌دار، ما به راحتی می‌توانیم این لباس‌های تام‌بوی را با گیره در کمد خود بازسازی کنیم و آن‌ها را از صبح تا شب بپوشیم.

بیشتر بخوانیم: سبک لباس پسرانه برای زنان: اصول تامبوی

ویژگی لباس #۱: فلانل (لباس پشمی و ورزشی)

فلانل مدت زیادی است که در کمد لباس تام‌بوی یکی از لوازم اصلی به حساب می‌آید. فلانل می‌تواند شوکه‌کننده و غافلگیرکننده باشد، اما اگر این نکات را دنبال کنید، می‌توانید لباس سبک تام‌بوی فلانل را ایجاد کنید.

اول، با هر شلوار مشکی شروع کنید. در این عکس، ما یک جفت جالب از شلوارهای چندجیب را می‌بینیم، که مقداری جذابیت به لباس می‌بخشند. هر شلوار سیاهی که در کمد شما باشد، مانند شلوار جین زاپ‌دار و یا شلوار جاگر (ورزشی)، کارساز خواهد بود.

سپس یک تی‌شرت پایه به آن اضافه کنید. یک پیراهن سفید یا سیاه ساده انتخاب خوبی است. به راحتی می‌توانید برخی از ویژگی‌های گرافیکی یا لوگوهای تی‌شرت را نیز امتحان کنید، تا زمانی که خیلی شلوغ نباشد و با فلانل در بالا مغایرت ایجاد نمی‌کند.

سپس یک فلانلی که دوست دارید را بردارید. اینجاست که می‌توانید خلاق باشید و رنگ یا الگوی مورد علاقه خود را نشان دهید. برای به پایان رساندن لباس فلانل نهایی، یک جفت کفش خوب انتخاب کنید که با طرح رنگ لباس شما مطابقت داشته باشد. در اینجا می‌توانید فلانل، کفش‌ها، و کلاه را ببینید که همگی یک پالت رنگ مشابه دارند.

  سبک لباس پسرانه برای زنان: اصول تامبوی

ویژگی لباس #۲: شلوار چهارخانه (پیچازی)

شلوار گرمکن راحتی خود را در قسمت پایین با این شلوارهای چهارخانه عوض کنید و فورا لباس تام‌بوی خود را به سطح کاملا جدیدی ارتقا دهید. من عاشق این لباس هستم چون جمع کردن آن بسیار راحت و آسان است.

با یک شلوار شطرنجی شروع کنید. یک تی‌شرت تک‌رنگ و یا تی‌شرت لوگودار که با شلوارتان هماهنگ است بردارید. کفش‌ها را با پیراهن خود هماهنگ کنید، و الان آماده اید! اکسسوری‌ها به شما کمک خواهند کرد تا این لباس تام‌بوی را تکمیل کنید، بنابراین کمی حلقه، زنجیر و یا گوشواره بردارید.

 ویژگی لباس # ۳: پیراهن مردانه یقه‌دار دکمه باز

من عاشق این پیراهن‌ها هستم چون شما می‌توانید آن‌ها را برای یک ظاهر زیبا و جذاب و یا برای سبک عادی روزمره بپوشید.

اول، یک پیراهن دکمه‌دار یقه‌دار بردارید. گزینه‌های بسیار زیادی برای پیراهن‌های یقه‌دار با الگوهای سرگرم‌کننده وجود دارد، بنابراین شما واقعا می‌توانید از این نوع لباس‌ها برای نشان دادن خودتان استفاده کنید. در زیر من دوست دارم یک تی‌شرت یا رکابی تک‌رنگ بپوشم، نه اینکه با الگوی پیراهن یقه‌دار مغایرت داشته باشم.

 شلوار جین بوی‌فرند زاپ‌دار یا شلوار جین جذب برای این لباس جذاب تام‌بوی خوب عمل می‌کند، اما شما می‌توانید آن را با یک شلوار جاگر (گرمکن ورزشی) بپوشید. سعی کنید کفش‌های خود را با یک المان دیگر از لباس (معمولا با پیراهن رویی و یا تی‌شرت زیر آن) هماهنگ کنید تا رنگ‌بندی خود را ثابت نگه دارید.

بیشتر بخوانیم: آشنایی با انواع پیراهن مردانه

 ویژگی لباس # ۴: کت چرمی

هیچ چیز به خفنی چرم نیست. این کت چرمی که با بسیاری از سبک‌های مد و الهام گرفتن از ایده‌های بی‌شماری همراه شده‌است، برای یک شب بیرون از شهر و یا حتی زمانی که به یک ایونت می‌روید، عالی است.

چرم به شما اجازه می‌دهد بدون زحمت برای تحت تأثیر قرار دادن لباس بپوشید.

بسته به آب و هوا، کت چرمی خود را با یک تی‌شرت یا هودی در زیر آن بپوشید. با شلوار جین مشکی و کفش یا بوت انتخابی خود ست کنید. ما عاشق این ظاهر با ونس‌های سیاه کلاسیک با یک نوار سفید یا یک جفت چکمه رزمی هستیم.

  چگونه یک ست لباس کلاسیک تام‌بوی را کنار هم بگذاریم؟

اگر می‌خواهید جسور باشید، می‌توانید یک لباس مردانه با یک کت چرمی و یک جفت کفش پاشنه بلند را ست کنید.

 ویژگی لباس #۵: همه آیتم‌ها مشکی و به همراه یک کمربند باشند

این آخرین لباس تام‌بوی پسرعمو، پر از جزئیات تمیز، مدرن و شیک است و تنها به اندازه کافی لبه دارد که آن را خفن کند. این ظاهر برای زمانی مناسب است که می‌خواهید با حداقل تلاش به نظر برسید. یک شلوار جین مشکی، یک تی‌شرت مشکی، بوت‌های مشکی و یک کمربند بردارید و در حال حاضر آماده هستید!

لباس‌های تام‌بوی و سبک لباس تام‌بوی تماما در مورد خلاقیت است، بنابراین از این مثال‌ها به عنوان راهنمایی برای ایجاد سبک‌های منحصر به فرد تام‌بوی خود استفاده کنید. هرچه بیشتر آزمایش کنید، بیشتر با سبک خود و اینکه چه لباسی به شما می‌آید، یاد می‌گیرید. و این فقط ما نیستیم! حتی برندهایی مانند کوکو شنل نیز در مبارزات انتخاباتی خود، مد تام‌بوی را به تصویر کشیده‌اند. لباس‌های تام‌بوی ممکن است تبدیل به مد اصلی شوند، اما شما هرگز سبک منحصر به فرد خود را از دست نخواهید داد.

وقتی به کمد خود نگاه می‌کنید، چه می‌بینید؟ آیا کمد شما پر از تی‌شرت و بلوز است؟ کت و کلاه؟ شلوار جین و گرمکن راحتی؟ همه ما به لباس‌های مختلف تمایل داریم (من شخصا هودی‌های زیادی دارم)، اما برای کمد کاملی از تام‌بوی، شما به طیف متنوعی از انواع لباس نیاز دارید (مگر اینکه فقط بخواهید همیشه هودی بپوشید، که از نظر من هم خوب است). قبل از این که این مقاله را بخوانید، نگاهی به کمد خود بیاندازید و فهرستی از آنچه دارید تهیه کنید. سپس، از این راهنما برای پر کردن فواصل استفاده کنید، و یا لباس‌های مدل جدید تام‌بوی را امتحان کنید که ممکن است در مورد آن‌ها فکر نکرده باشید.

برای اینکه کمد لباس کامل تام‌بوی را آماده کنید، می‌توانید از شر لباس‌هایی که تا به حال نپوشیده‌اید خلاص شوید. (من می‌دانم که خلاص شدن از آن تی‌شرت‌هایی که در آن کنسرت در کلاس ششم دریافت کردید سخت است) ما معتقدیم که مینیمالیسم بهترین روش است، به خصوص زمانی که به کمد شما می‌رسد. شما می‌خواهید که دسترسی به تمام لباس‌هایتان بدون این که از میان انبوهی از لباس‌هایی که هرگز نمی‌پوشید و یا مناسب نیستند، آسان باشد.

  اصول ست کردن رنگ سبز

سبک تام‌بوی برای برخی به راحتی پیش می‌آید، برخی دیگر که با سبک خود مبارزه می‌کنند، می‌توانند یاد بگیرند که چطور تنها با کمی تمرین، سبک نهایی تام‌بوی را خلق کنند. مهم‌ترین بخش پیدا کردن سبک واقعی تام‌بوی، داشتن  طیف وسیعی از لباس‌های مخصوص تام‌بوی و لباس‌های شیک برای استفاده در کمد لباس شما است. لباس‌های تام‌بوی می‌توانند از فروشگاه‌های مختلف، از فروشگاه‌های دست‌دوم گرفته تا بخش مردانه هر فروشگاه بزرگ دیگری، تهیه شوند. در اینجا به چند مورد از لباس‌های استایل تام‌بوی که در کمد خود به آن‌ها نیاز دارد، اشاره می‌کنیم.

 لباس سبک تام‌بوی ۱: جین پاره و زاپ دار

شلوار جین پاره و زاپ‌دار نوعی استایل خفن به آن اضافه می‌کند که می‌تواند لباس تام‌بوی شما را زیبا کند. هر رنگی جواب می‌دهد، پس خلاق باشید و یک شلوار جین پاره‌ انتخاب کنید که به شما احساس فوق‌العاده خوشایند و راحتی دهد.

شلوار جین پاره با شلوار جین تنگ‌تر و گشادتر عرضه می‌شود، بنابراین آزمایش کنید و ببینید در کدام یک احساس بهتری می‌کنید (یا هر دو را انتخاب کنید!)

شلوار جین زاپ‌دار را می‌توان با طیف وسیعی از از تاپ‌ها، از تی‌شرت گرفته تا بلوز، تا لباس‌های فلانل (ورزشی) برای لباس نهایی تام‌بوی پوشید.

 لباس سبک تام‌بوی ۲: شلوارچندجیب

یک شلوار چندجیب با رنگ خنثی برای یک لباس راحت و اسکیت باز مناسب است.

با یک تیپ تنگ، شلوار چندجیب شما را خنک و جمع‌وجور نشان می‌دهد. من همیشه سیاه هستم، اما رنگ‌های دیگر نیز می‌توانند عالی به نظر برسند (حتی می توانید لباس خود را با چاپ کامو جذابیت ببخشید). شلوارهای چندجیب می‌توانند با انواع تاپ‌ها همراه باشند، یک تی‌شرت را برای یک لباس ساده بپوشید، یا یک ژاکت فلانل و یا بمبر بر روی آن بپوشید.

 لباس سبک تامبوی ۳:  ژاکت جین

کت‌ها بخش مهمی از هر کمد لباس تام‌بوی هستند. کت‌ها به هر لباسی که می‌خواهید، یک مقدار جیب اضافه می‌کنند و همچنین می‌توانند کمک کنند که بدن شما کمتر خمیده به نظر برسد. یک ژاکت جین را بر روی یک تی‌شرت یا سویشرت بیندازید تا استایلی سریع داشته باشید و یا کت جین خود را بر روی یک دکمه زیبا بپوشید تا ظاهری جذاب‌تر به خود بگیرید. از پاییز تا تابستان، لباس‌های جین در تمام طول سال در استایل خود باقی می‌مانند، بنابراین آن‌ها قطعا یک سرمایه‌گذاری ارزشمند هستند.

  معرفی جذاب ترین و جدیدترین استایل دانشجویی بهاره 1403

بیشتر بخوانیم: چطور تیپ جین بزنیم؟

 لباس سبک تامبوی ۴: تی‌شرت گرافیک

تی‌شرت گرافیکی یکی از موارد مورد علاقه ما در کمد سبک تام‌بوی است. پیام‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید با یک تی‌شرت گرافیکی ارسال کنید. از احیای برند مورد علاقه خود تا نشان دادن تیم ورزشی مورد علاقه خود، تی‌شرت‌های گرافیکی می‌توانند بسیار شخصی شوند. در MNSTRM، ما تی‌شرت‌های گرافیکی را با طراحی خیابانی می‌سازیم که عشق ما را به جامعه ال‌جی‌بی‌تی‌کیو نشان می‌دهد. صفحه محصولات ما را بررسی کنید تا تی‌شرت‌های الهام‌گرفته ما از WLW را ببینید!

 لباس سبک تامبوی ۵: کلاه‌ها

کلاه‌ها لوازم جانبی خوبی هستند که می‌توانند یک ظاهر کلی را کنار هم قرار دهند. هنگام ایجاد یک لباس، مهم است که یک طرح رنگ در نظر بگیرید که باعث شود لباس شما منسجم به نظر برسد. با هماهنگ کردن کلاه خود با کفش، پیراهن، یا شلوار، می‌توانید سبک خود را ارتقا دهید و ظاهری منسجم ایجاد کنید. علاوه بر این، بسته به کلاه، کلاه‌ها می‌توانند ظاهر ظریف و مناسبی ایجاد کنند. یک کلاه یا کلاه پشمی(عرقچین) برای پدر ناراحت انتخاب کنید.

 لباس سبک تامبوی ۶: کت بمب‌افکن

کت‌ها یکی از لباس‌های مورد علاقه من هستند چون شما می‌توانید دقیقا همان لباس را با یک کت متفاوت بپوشید و ظاهر کاملا متفاوتی ایجاد کنید. کت‌های بمب‌افکن می‌توانند به راحتی باعث شوند که هر کسی خیلی خوب به نظر برسد و قطعا در کمد لباس هر سبک تام‌بویی ضروری است.

صفحه محصولات ما را بررسی کنید تا برخی از لباس‌های جالب، تی‌شرت‌ها، گرمکن‌ها، و موارد ضروری دیگر که توسط طراحان زن ال‌جی‌بی‌تی‌کیو با عشق ساخته شده‌اند را ببینید.

منابع:

سایت wearmnstrm 

سایت wearmnstrm

ترجمه شده توسط تیم شیک و پیک

“این مقاله ترجمه ای از مقاله ی خارجی است  و صرفا جهت انتقال اطلاعات و آموزش می باشد.”

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *