استایل آقایان, استایل خانم‌ها, لباس مردانه, مد و استایل

۱۵پیشنهاد ست لباس زن و شوهری خلاقانه! +عکس

زوج‌های با سلیقه و خوش ذوق به لباس خود اهمیت می‌دهند و دوست دارند هنگام حضور در مجالس و مهمانی‌ها باهم ست کنند. شاید با شنیدن ست لباس مردانه و زنانه به یاد هماهنگ کردن رنگ لباس و یا چاپ لباس بیفتید، اما روش‌های جذاب دیگری وجود دارد تا ست لباس شما را خلاقانه‌تر نشان دهد.

اگر برای جشن عروسی، مراسم رسمی، عید دیدنی و مهمانی‌ها به دنبال ست کردن با پارتنر خود هستید، تا انتها این مطلب همراه ما باشید.

ست لباس مردانه زنانه رسمی

برای موقعیت‌های رسمی می‌توانید به صورت جزئی رنگ و یا پترن لباس‌تان را باهم ست کنید. مثلاً طرح خال خالی کراوات را با یک شومیز خال خالی ست کنید. حتی ست پوشت و روسری، بندهای ساعت، ست رنگ کفش‌ها می‌تواند هوشمندانه و خلاقانه به نظر برسد. همچنین می‌توانید از خیاط خود بخواهید یک پارچه با طرح خاص را به صورت جزئی در لباس شما و پارتنرتان استفاده کند.

  100 مدل جذاب برای ساخت زیورآلات و اکسسوری دست ساز

ست لباس مردانه زنانه مجلسی

در مراسم عروسی استفاده از رنگ‌های متضاد، ست کردن رنگ پیراهن آقا با اکسسوری خانم جذاب است. به طور مثال لاک و میکاپ خانم تم سبز داشته باشد و با پیراهن آقا ست شود.

مثال دیگر اینکه طرح و رنگ کیف و کفش خانم با پیراهن و پوشت آقا ست شود.

ست لباس مردانه زنانه اسپرت

اگر قصد رفتن به کوه، پیاده روی، کمپ و مسافرت را دارید و می‌خواهید ست لباس اسپرت و ورزشی داشته باشید، از هودی‌های مشابه، لباس ورزشی همرنگ و یا ترکیب رنگ‌های خنثی استفاده کنید. برای خلاق شدن استایل‌تان از کلاه‌هایی با تضاد رنگی تند می‌توانید استفاده کنید. رنگ‌های بنفش و زرد، نارنجی و سبز، بادمجونی و نارنجی، قرمز و سبز را به شما پیشنهاد می‌کنم.

ست کردن لباس بر اساس یک استایل خاص

اگر شما و پارتنرتان جزو زوج‌هایی هستید که سلیقه مشابه دارید، پیشنهاد می‌کنم یک استایل را انتخاب کنید و تم آن استایل را در لباس پوشیدنتان رعایت کنید. به طور مثال هر شخصی که استایل پانک را بشنود و جایی ببیند یاد شما بیفتد. برای استفاده از این تکنیک کافی است استایل انتخابی خود را به خوبی بشناسید و تم رنگ و طرح‌های آن را رعایت کنید.

مثلاً اگر به استایل بوهو علاقه مند هستید، از لباس‌های الیاف طبیعی، اکسسوری دستساز، صنایع دستی، گیوه و مکرومه استفاده کنید. همچنین تم رنگ خاکی، قهوه‌ای، شتری و در کل طبیعت را فراموش نکنید.

انتخاب یک طرح خاص و ماندگار

برای ماندگار شدن استایل دو نفره خود در ذهن مردم، می‌توانید یک طرح خاص را که مورد پسند هر دو شماست انتخاب کنید و در همه آیتم‌های لباس‌تان آن را بیاورید. به طور مثال طرح‌های هاوایی، گل گلی، پلنگی، خال خالی، چهارخانه و راه راه را برای کیف، کفش، شال، کمربند، جوراب و شالگردن انتخاب کنید و هر بار یک آیتم جزئی را باهم ست کنید.

  مدل لباس پرنسسی که هر دختری باید یکبار امتحان کند!

چاپ معنا دار و تکمیل کننده

احتمالاً  گردنبند و یا دستبندهایی را دیده‌اید که وقتی کنار هم هستند، کامل می‌شوند و دور از هم مانند نیمه گمشده هستند. برای انتخاب تیشرت و یک ست راحتی نیز پیشنهاد می‌کنم مانند گردنبند عمل کنید؛ از چاپ‌های کارتونی، انیمیشنی، حروف و اشکالی استفاده کنید که کنار هم معنی خاصی را بدهند.

رنگ‌های متضاد در ست لباس مردانه زنانه

شما می‌توانید هر لباسی که دوست دارید را بپوشید، اما برای ست کردن لباس خود و پارتنرتان از دو رنگ متضاد استفاده کنید. تصور کنید یک پیراهن سفید و شلوار کرم را آقا و مانتو سرخابی، شلوار کرم را خانم بپوشد. سفید و سرخابی کنار هم ترکیبی چشم نواز خواهد بود. همچنین رنگ‌های طوسی _ صورتی، سرخابی _آبی کاربنی، کله غازی _ نارنجی و سرمه‌ای _خردلی جزو رنگ‌هایی هستند که استایل دو نفره شما را خاص‌تر می‌کند.

یک آیتم مشابه انتخاب کنید

یکی دیگر از روش‌های ست لباس مردانه زنانه این است که یک آیتم مانند، کت و شلوار، بلیزر، ژاکت چرم، ژاکت جین و شکت را پوشیده و با هم ست کنید. برای داشتن یک ست زن و شوهری شیک پیشنهاد می‌کنم خانم از یک بلیزر یقه انگلیسی مشکی استفاده و رنگ یک بخش از یقه را متفاوت انتخاب کند و آقا نیز یک بلیزر یقه انگلیسی تمام مشکی بپوشد و رنگ پیراهن و یا کمربند را با یقه بلیزر خانم ست کند.

  معرفی کامل اکسسوری مردانه

در انتخاب آیتم مشابه می‌توانید رنگ‌ها را مشابه و یا غیر مشابه انتخاب کنید.

طرح مشابه

ست لباس مردانه زنانه اسپرت را می‌توانید با طرح مشابه اما رنگ متفاوت انتخاب کنید. تصور کنید طرح پلنگی برای آقا به رنگ قهوه‌ای و عسلی و برای خانم طرح پلنگی به رنگ صورتی و کرم باشد.

جنس مشابه در ست لباس مردانه زنانه

اگر خیاط خوب سراغ دارید، یک جنس پارچه که سلیقه هر دو شماست را انتخاب کنید و ست پیراهن و کت و شلوار جذاب برای خود بدوزید. شما می‌توانید برای مهمانی و مراسم‌ها ست زن و شوهری از پیراهن مردانه لی و پیراهن زنانه لی داشته باشید.

آیتم متفاوت و رنگ مشابه

ساده و مینیمال‌ترین حالت ست کردن لباس زن و شوهری می‌تواند انتخاب آیتم متفاوت و رنگ مشابه باشد. به طور مثال رنگ پیراهن و شلوار آقا می‌تواند با رنگ مانتو و شلوار خانم ست شود.

ست لباس مردانه زنانه تابستانی

در ست لباس مردانه زنانه تابستانی می‌توانید از رنگ‌های بهاری و پاستلی استفاده کنید. رنگ‌های پیشنهادی برای فصل بهار و تابستان عبارتند از : صورتی ملایم، آبی آسمانی، یاسی، سبز آدامسی، نارنجی و زرد.

ست لباس مردانه زنانه زمستانی

برای ست لباس زن و شوهری زمستانی از پالت رنگی پاییز و زمستان استفاده کنید. رنگ‌های پیشنهادی برای فصل پاییز و زمستان عبارتند از : شتری، زیتونی، زرد نارنجی، آجری، زرشکی، عنابی، قهوه‌ای سوخته، مشکی، طوسی و عسلی.

ست کردن شلوار

یکی دیگر از ست‌‎های هیجان انگیز زن و شوهری، ست کردن شلوار است. به طور مثال اگر بلند قامت هستید، هر دو از شلوار مام استایل یا بگی استفاده کنید. اگر پاهای خوش فرمی داریدف از ست شلوار اسکینی استفاده کنید.

ست کردن با طرح چهارخانه

چهارخانه به عنوان طرحی پر طرفدار چه برای خانم و چه برای آقایان شناخته می‌شود. این طرح را می‌توانید به طور متضاد استفاده کنید، یعنی خانم شلوار چهارخانه را با پالتو چهارخانه آقا ست کند. همین طور ست چهارخانه ریز و درشت نیز می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز به نظر برسد.

  استایل مینیمال چیست؟

نویسنده : مائده کاظمی

بهترین رنگ‌ها برای ست لباس مردانه زنانه چیست؟

رنگ‌های سرخابی _ آبی کاربنی، سرخابی _ کرم، بنفش _ زرد، نارنجی _ سبز، کله غازی _ نارنجی جذاب هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *