آرایشی

آرایش چشم های با فاصله چگونه است؟

یکی از اصلی ترین اجزا آرایش که تاثیر بسزایی در چهره دارد آرایش چشم ها است، در نظر داشته باشید که برای داشتن یک آرایش چشم زیبا، شناخت و تشخیص مدل چشم، اهمیت بسیاری دارد. پیش از پرداختن به آرایش انواع چشم، با راه‌های تشخیص مدل چشم های با فاصله آشنا خواهیم شد.

در ابتدا با محدوده و قسمت های کلی چشم آشنا شویم. به‌طورکلی، چشم به سه بخشِ روی پلک، خط چین یا کریس (crease) و استخوان پلک تقسیم می‌شود. گوشه‌ای‌ترین نقطه چشم، نزدیک به استخوان بینی، را گوشه داخلی چشم می‌گویند و بیرونی‌ترین گوشه چشم نیز، درراستای شقیقه، گوشه خارجی چشم است.

برای تشخیص مدل چشم، اولین سوالی که باید از خودتان بپرسید، این است که وقتی در آینه به چشم‌هایتان نگاه می‌کنید، بین پلک و زیر ابرو، خط چین (crease) دارید؟ اگر جوابتان بله است، باید به سراغ مراحل بعدی بروید.

اگرخط چین (crease) مشخصی دارید و زمانیکه در آینه به رو‌به‌رو و مستقیم نگاه میکنید، عنبیه چشم‌ها به گوشه‌های خارجی، نزدیک ‌تر باشد در این حالت، چشم‌های شما چشم های با فاصله (wide set eye)  است.

 

آرایش انواع چشم با فاصله

دو گروه چشم های با فاصله و چشم های نزدیک به هم به علت فاصله بین چشم ها تاثیر بسیار زیادی در آرایش صورتشان دارد.

  ترفندهای کشیدن یک خط چشم زیبا

به طور معمول در چشم های فاصله دار معمولا فاصله بین چشم ها به اندازه یک چشم است و بر خلاف انتظار آرایش این مدل چشم ها بسیار ساده و راحت است.

بیشتر بخوانیم: نکات آرایشی برای چشم های نزدیک بهم

کشیدن ابروها

برای اینکه چشم ها را به هم نزدیک تر نشان دهیم قسمت مرکزی ابروها را کمی تیره تر کنید، فقط دقت کنید خیلی پررنگ و غیرطبیعی نشود.

کانتور

از کانتور برای تعادل اجزای صورت و جذابیت بیشتر چشم ها استفاده کنید.

آرایش چشم های با فاصله

از یک رنگ خنثی که به رنگ پوست نزدیک تر است به کل پلک بزنید، از رنگ‌های تیره برای گوشه داخلی چشم‌ها یا روی قسمت مرکزی پلک استفاده کنید. گوشه‌های خارجی چشم را هایلایت کنید و از رنگ‌های روشن برای گوشه‌های خارجی چشم استفاده کنید و کاملا رنگ‌ها را محو کنید. حتما از خط چشم برای پلک بالا و پایین استفاده کنید؛ از خطوط پهن‌تر برای خط داخلی چشم استفاده کنید. این کار باعث نزدیک نشان دادن چشم‌ها می‌شود. توجه کنید که دنباله خط چشم، کوتاه باشد.

ریمل بزنید

اول مژه ها را با فرمژه اندکی فر کنید بعد از ریمل مژه ها را پر ، حالت دار و بلند نمایید.

  آموزش پارافین تراپی

توجه داشته باشید که چشم هر فرد، می‌تواند ترکیبی از دو تا سه مورد از موارد نام برده در متن بالا باشد. باتوجه به توضیحات آرایش انواع چشم در هر دسته، چنانچه چشم شما ترکیبی از چند مدل است، تمامی نکات مطرح شده برای هر چند مدل را رعایت کرده و به‌کار بگیرید. مهم‌ترین نکته در آرایش انواع چشم، استفاده از پرایمر یا مرطوب‌کننده، به‌عنوان زیرساز و در مرحله بعد استفاده از کانسیلر یا بیس سایه است.

ویدیوی آرایش چشم با فاصله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *