آموزش دوخت دامن, فیلم آموزش دوخت دامن

آموزش الگوی دامن لنگی پیلی دار

آموزش الگوی دامن لنگی پیلی دار | شیک و پیک

آموزش دوخت دامن | آموزش دوخت دامن لنگی

در این ویدئو میتوانید آموزش دوخت دامن لنگی را مشاهده نمایید.

این مدل دامن یکی از بهترین گزینه ها برای فصل تابستان می باشد. این دامن می تواند به همراه مانتویی نخی کاربردی بیرونی نیز داشته باشد. دامن لنگی مناسب برای تمام افراد است. اگر از پارچه ساده استفاده نمودید می توانید با نواری ظریف لایه رویی دامن را تزیین و مشخص کنید.

در این ویدئو میتوانید آموزش دوخت دامن لنگی که یکی از بهترین انتخابها برای فصل گرماست را مشاهده کنید. دامن لنگی یکی از راحت ترین الگوهای دامن برای دوختن و پوشیدن است. پارچه­ های ریزش ­دار و انواع پارچه­ های نخی مناسب این مدل دامن لنگی می ­باشد.

آموزش دوخت دامن | آموزش الگوی دامن لنگی پیلی دار

در این فیلم میتوانید آموزش الگوی دامن لنگی پیلی دار را مشاهده نمایید.

دامن لنگی یکی از انواع دامن برای استایل اسپرت و فانتری است. این مدل که در سبک کژوال قرار می گیرد با پارچه های طرحدار و گلدار نمایی تابستانی و زیبا به خود می گیرد. اما مدل لنگی پیلی دار را می توانید با پارچه های تک رنگ و کمی ایستا بدوزید و با قدی کوتاه و شومیزی مجلسی برای مهمانی ها ست کنید. این مدل دامن به دلیل داشتن چین یا همان پیلی در قسمت جلو و پهلوی کار مناسب برای افرادی با باسن و شکم برجسته نمی باشد.

  آموزش دوخت دامن جیب دار

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، به سادگی مهارت‌های جدید خیاطی را خواهید آموخت. این فیلم‌های آموزشی به شما روش‌های متنوع دوخت لباس‌ها را آموزش می‌دهند و بهترین بخش آن این است که شما قادر خواهید بود لباس‌هایی که همیشه می‌خواستید را به صورت خودتان بدوزید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *