استایل آقایان, لباس مردانه, مد و استایل

آموزش تکنیک‌های فوق العاده برای ست کردن تیشرت و شلوار جین

ست تیشرت و شلوار جین  | یک تی شرت ساده را می توان به روش های بی پایانی استایل کرد. تیشرت‌ها با طرح و رنگ متفاوت با هر آیتمی سازگار می‌شوند و برای همه اندام‌ها مناسب هستند.

با ست تیشرت و شلوار جین می‌توان یک استایل کژوال و شیک داشت و با اضافه کردن یک پیراهن آن را نیمه رسمی و یا با اضافه کردن یک کت جین آن را مناسب روزهای سرد پاییزی کرد.

تیشرت تک رنگ ساده

یک تیشرت تک رنگ همه کاره است و با هر شلواری به خوبی ست می‌شود. اگر به علاقه مند به استایل مینیمال هستید، حتماً تیشرت ساده و شلوار جین را امتحان کنید. رنگی را برای تیشرت انتخاب کنید که با رنگ پوست شما سازگار باشد و شما را شاداب‌تر نشان بدهد. از مزایای یک تیشرت ساده این است که می‌تواند به راحتی لایه‌های دیگری را کنار خود بپذیرد. به عنوان مثال تیشرت قرمز ساده با جلیقه مردانه مشکی و شلوار جین ذغالی به خوبی ست می‌شود. هچنین می‌توان پیراهن چهارخانه را جایگزین جلیقه کرد و برای یک قرار دوستانه حاضر شد.

ست تیشرت سفید و شلوار جین

تیشرت سفید مانند شلوار جین در کمد لباس چه خانم و چه آقا حضور پر رنگی دارد. یک تیشرت سفید قابلیت این را دارد که با همه رنگ‌ها ست شود. هر رنگ شلوار جینی که دارید، از آبی یخی گرفته تا شلوار جین ذغالی با تیشرت سفید به خوبی استایل می‌شود. اگر سفید به تنهایی برایتان خیلی مینمیال و ساده به نظر می‌رسد، از تیشرت با چاپ لوگو یا طرح‌های گرافیکی استفاده کنید.

  15پیشنهاد ست لباس زن و شوهری خلاقانه! +عکس

تیشرت یقه گرد صورت را گردتر نشان می‌دهد و برای مردان با فرم صورت کشیده مناسب‌تر است. همچنین تیشرت یقه‌ هفت صورت را کشیده نشان می‌دهد و برای مردان با فرم صورت دایره‌ای و توپر مناسب‌تر خواهد بود. البته باید بدانید که یقه‌های گرد در اندازه‌های معمولی تاثیر خاصی بر صورت نخواهد داشت و همه آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند.

ست تیشرت مشکی و شلوار لی

تیشرت مشکی هر مردی را جذاب‌تر می‌کند. مشکی نیز با تمامی رنگ‌ها ست می‌شود و زیبایی رنگ‌هایی که کنارش قرار می‌گیرند را بیشتر نمایان می‌کند. اما شیک‌ترنی ست‌ها با تی شرت مشکی، استفاده از شلوار لی مشکی، ذغالی، دودی، آبی کلاسیک و سرمه‌ای است. همچنین برای اسمارت شدن استایل‌تان از کت طوسی، ژاکت کرم یا رنگ‌های خاکی کمک بگیرید.

ست تیشرت و شلوار جین با پیراهن

اگر به دنبال استایلی اسپرت و در عین حال شیک هستید، پیراهن را به ست تیشرت و شلوار جین‌تان اضافه کنید. فراموش نکنید که پیراهن باید فرمتی اسپرت داشته باشد تا با تیشرت و جین هخوانی داشته باشد. پس از پوشیدن پیراهن یقه دیپلمات و یا کلاسیک صرف نظر کنید. برای مینیمال نگه داشتن استایل‌تان از پیراهن ساده و تک رنگ استفاده کنید.

  استایل جواد عزتی ، مرد هزار چهره سینما ایران

همینطور همراه تیشرت از پیراهن چهارخانه نیز می‌توانید استفاده کنید، به طور مثال چهارخانه قرمز آبی را با تیشرت سفید و جین آبی ست کنید. پیراهن مردانه جین نیز گزینه‌ای بسیار عالی برای ست کردن با تیشرت‌ها هستند. برای ست پیراهن لی، تیشرت و شلوار جین این نکته را در نظر داشته باشید که رنگ جین و پیراهن در سایه‌های یکسان و نزدیک به هم باشند تا هارمونی و جذابیت بیشتری را به استایل‌تان بدهد.

ست تیشرت و شلوار جین زاپ دار

اگر به دنبال استایلی خیابانی و ساده هستید، شلوار جین زاپ دار را با تیشرت‌ها امتحان کنید. جین‌های زاپ دار با پارگی‌های مختلفی در بازار وجود دارند. پارگی در شلوار ترندی است که در سال‌های اخیر بین دختران و پسران جوان محبوب شده است. شما نیز از این ترند استقبال کنید و شلوار زاپ دار با تیشرت و اسنیکرز ست کنید. همچنین استفاده از ساعت و یا دستبند را برای بهتر شدن استایل‌تان فراموش نکنید.

ست تیشرت و شلوار جین تیره

همان طور که بالاتر نیز اشاره شد، تیشرت‌ها به راحتی با انواع جین‌ها ست می‌شوند. اگر به یک موقعیت نیمه رسمی می‌روید و یا محل کار، به دنبال کارهای روزمره خود هستید، جین تیره و ساده یعنی بدون زاپ گزینه بهتری به نسبت جین‌های روشن‌تر هستند. یک جین راسته یا مام فیت مردانه با تیشرت ساده و پیراهن استایل شما را یک درجه از کژوال بالاتر می‌برد.

  بررسی استایل پدرام شریفی بازیگر سینمای ایران

ست تیشرت و شلوار جین با ژاکت چرم

یک روز سرد زمستانی را تصور کنید که می‌خواهید برای ساعات طولانی بیرون از منزل باشید و قرارهای مختلفی نیز دارید، بهترین گزینه برای آن روز ست تیشرت و شلوار جین با ژاکت چرم است. ژاکت چرم همیشه کلاسیک بوده و هر استایلی را ارتقا می‌دهد. ترکیب تیشرت سفید با ژاکت و شلوار مشکی را امتحان کنید و از کنتراست این دو رنگ لذت ببرید. همچنین برای تکمیل شدن استایل از یک بوت یا چکمه و ساعت کمک بگیرید.

ست تیشرت و شلوار جین با کت

شاید فکر کنید که کت‌ها تنها با پیراهن رسمی جذاب هستند، اما شما می‌توانید استایلی اسمارت کژوال با تیشرت و کت تک داشته باشید. تیشرت‌ها به خوبی زیر کت‌ها ست می‌شوند و برای روزهای گرم تابستان و هوای بهاری مناسب هستند. حواستان باشد که تیشرت را ساده و بدون طرح بردارید. همچنین اگر رنگ شلوار جین تیره باشد، انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. به عنوان مثال ست کت سفید اسپرت با تیشرت سفید و شلوار لی آبی کلاسیک به خوبی کنار هم می‌نشینند.

ست تیشرت و شلوار لی با کت جین

یکی دیگر از ست‌های فوق العاده برای پاییز و زمستان، استفاده از تیشرت و شلوار لی به همراه کت جین است. کت یا ژاکت جین آیتمی جوان پسند است که استایل شما را امروزی و اسمارت نشان می‌دهد. همچنین ژکت جین جزو آیتم‌های همیشه مد است و اگر بتوانید به خوبی آن را نگه داری کنید، سال‌های زیاد شما را همراهی خواهند کرد.

ست تیشرت و شلوار جین با جلیقه

جلیقه‌ یا ژیله‌ها نیز با تیشرت و شلوار جین ست می‌شوند. این ترکیب‌ها بیشتر برای کسانی که به روحیه هنری دارند یا استایل کابوی را دوست دارند، مناسب است. یک جلیقه مشکی را با تیشرت سفید و شلوار جین دودی امتحان کنید. همچنین از اکسسوری‌ها غافل نشوید و گردنبند مهره دار، کلاه، شالگردن و دستنبد مهره‌ای با این لوک به خوبی هارمونی خواهد داشت.

نویسنده : مائده کاظمی

تیشرت و شلوار جین را با چه کفشی بپوشیم؟
  راهنمایی خرید مانتو ارزان

این ست با انواع کفش‌ها ست می‌شود. بنا به انتخاب رویه‌ای که برای تیشرت انتخاب می‌کنید، از چکمه، بوت، کتونی و اسنیکرزها استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *