آموزش دوخت سارافون

آموزش دوخت سارافون | به منظور آموزش دوخت انواع مانتو، شیک و پیک اقدام به جمع آوری آموزش های تصویری در این حوزه نموده است. شیک و پیک همواره تلاش میکند تا بتواند ویدیو های آموزشی با کیفیتی در خصوص دوخت انواع سارافون تولید و جمع آوری نماید.

این سارافون مناسب برای فصل تابستان و پارچه­ های نخی است. این مدل سارافون بهترین گزینه دوخت برای افراد مبتدی در خیاطی می­باشد. الگویی بسیار ساده بدون دوخت­های پیچیده که به آسانی با انواع شلوارها و حتی پیراهن ست می­شود. و بهترین انتخاب برای فصل گرماست.

این لباس مدلی جذاب برای مهمانی­ های عصرانه می­باشد. برش عصایی پرنسسی مناسب برای افرادی با بالاتنه ظریف می­باشد. شنل بکاررفته بر روی لباس بدلیل پوشاندن بازوها مناسب برای افرادی با بازوهای درشت است. پارچه مناسب برای این لباس پارچه­ های ریزش­ دار است.

آموزش دوخت سارافون گره‌ای

این مدل سارافون بر الگوی پایه پارچه­های کشی طراحی می­شود. با توجه به قرار گرفتن گره کار بر روی سینه لذا این مدل مناسب برای افرادی با بالاتنه ظریف و متوسط می­باشد.این مدل برای افرادی با بازوهای بزرگ و بالاتنه درشت مناسب نمی­باشد. پارچه­های کشی و ریزش­دار بهترین گزینه برای این مدل می­باشند. این مدل مناسب برای مهمانی­ها می­باشد.

آموزش دوخت سارافون مدل رومی

این مدل سارافون برای پارچه­ های کشی مهیا شده است. الگوی مناسب این مدل الگوی مخصوص پارچه ­های کشی است. دوخت و الگویی ساده و راحت داشته و مناسب برای افرادی با اندام متوسط است. این سارافون در قسمت پایین­ تنه می­تواند مدل راسته یا ماهی داشته باشد.

آموزش دوخت سارافون فانتزی

سارافونی فانتزی مناسب برای دختران نوجوان می­باشد. این مدل سارافون بر روی الگوی پایه پارچه­های کشی طراحی می­شود. یقه دراپه مناسب برای افراد با اندام بالاتنه ظریف می­باشد. پارچه مناسب برای این مدل انواع پارچه­های کشی است که می­توان از ترکیب پارچه­ها براساس سلیقه خود انتخاب کنید.

آموزش دوخت سارافون بارداری

این مدل سارافون یکی از گزینه­های محبوب برای بانوان باردار است. پارچه­مناسب برای این لباس پارچه­های ریزش­دار و کشی می­باشد. پارچه­هایی که نرم و نخی پیشنهاد بهتری برای بانوان باردار است. مدلی ساده که نیاز به الگویی خاص نداشته و می­توان بر روی خود پارچه مستقیماً الگو را اجرا نمود. width=”1/3″][ width=”1/3″][vc_cta h2=”اموزش دوخت سارافون یا تونیک پهلو دراپه” txt_align=”center” color=”mulled-wine”]