آموزش دوخت پیراهن

آموزش دوخت پیراهن دخترانه ( آستین اشکی)

آموزش دوخت پیراهن دخترانه ( آستین اشکی) | شیک و پیک

رسم الگوی پیراهن دخترانه ( آستین اشکی)

الگو اساس را آماده بکنید و از خط پهلو به اندازه ۵ سانتی متر اوازمان بدهید و به زیر بغل صفر بکنید. از سرشانه به اندازه ۱.۵ الی ۲ سانتی متر داخل بشوید. از خط مرکزی نیز به اندازه ۴ سانتی متر به پایین علامت بزنید. و یقه جدید را رسم بکنید.همین کار را برای الگوی پشت نیز انجام بدهید.

آستین اشکی پیراهن

قد آستین را نصف بکنید و علامت بزنید و قسمت بالای آن را نیز نصف بکنید. به اندازه ۳الی ۶ سانتی متر هلالی رسم بکنید. داخل اشک را تمیز دوزی بکنید. و مانند آستین های معمولی به بالاتنه متصل بکنید.

بیشتر بخوانید : آموزش دوخت پیراهن دخترانه بالاتنه بلند

آموزش دوخت پیراهن دخترانه ( آستین اشکی)

پیراهنی فانتزی که بر روی الگویی ساده و پنس های نرمال ایجاد شده است. فانتزی بودن این پیراهن بخاطر آستین اشکی شکل آن است که بر روی آستینی ساده طرح اشک خالی شده و تمیز دوی می­ شود این آستین به سلیقه خود فرد کوتاه یا بلند انتخاب می ­شود.

ویدیوی  آموزش دوخت پیراهن دخترانه ( آستین اشکی)

با تماشای فیلم‌های آموزش خیاطی، مهارت خیاطی خود را به طور دقیق و راحت بهبود خواهید بخشید. این فیلم‌ها جزئیات مراحل مختلف خیاطی را از طراحی الگو و برش قطعات تا دوخت و تزئینات به شما آموزش می‌دهند. با تماشای این فیلم‌ها، قادر خواهید بود پروژه‌های خیاطی خود را با کیفیت بالاتری انجام داده و نکات مهمی را در مورد انتخاب پارچه، استفاده از ابزارهای خیاطی و فنون تزئینی فرا خواهید گرفت.

  آموزش دوخت پیراهن تابستانی یقه هفت حلزونی

گردآوری : هانیه

دوخت روسری مربع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *