آموزش دوخت کیف

آموزش دوخت کیف جاکارتی

آموزش دوخت جاکارتی

با این آموزش، می‌توانید به‌راحتی و با استفاده از تکه پارچه‌های اضافه لباس‌هایتان، یک جاکارتی خاص و منحصر به‌فرد، بدون نیاز به الگو و آموزشی خاص، بدوزید.

جاکارتی

در این آموزش، می‌خواهیم دوخت جاکارتی، به عرض ۷.۵ و طول ۹.۵ را به شما آموزش دهیم.

موارد مورد نیاز

۲ تکه پارچه، به ابعاد ۹.۵ در ۲۰ سانتی‌متر

۲ تکه پارچه، به ابعاد ۴۰ در ۱۱.۵ سانتی‌متر

۲ عدد لایی، به ابعاد ۷.۵ در ۱۸ سانتی‌متر

۲ عدد لایی، به ابعاد ۳۸ در ۹.۵ سانتی‌متر

یک‌طرف از دو لایی کوچکتر را نیم‌هلال کنید (زاویه‌های کار را کمی گرد کنید)، سپس آن را روی پارچه‌هایی، که متناسب با ابعادش است (روی پارچه با ابعاد ۹.۵ در ۲۰) بگذارید و اتو کنید.

حالا وسط طول پارچه‌‌ی بزرگتر را به وسط عرض پارچه‌ی کوچکتر منطبق کنید. سپس به اندازه‌ی ۱ سانت دوخت بزنید.

حال، پارچه‌های دوخته شده را از رو، به هم سنجاق بزنید و مجددا به اندازه‌ی ۱ سانت، دور کار را دوخت بزنید؛ به‌گونه‌ای که حدود ۵ سانت از پایین کار (پایین مستطیل بزرگ) باز باشد (تا بتوانید کار را به رو برگردانید).

حالا اضافه دوخت‌ها را ببرید و زاویه‌های کار را چرت بزنید. سپس پارچه را از همان ۵ سانتی که باز گذاشته بودید، به رو برگردانید و اتو کنید؛ کل کار را از رو دوخت بزنید و مستطیل بزرگ را تا کنید و به اندازه عرض کارت، روی آن علامت زده و دوخت بزنید. سپس کار را به رو برگردانید و لبه‌های کناری کار را دوخت بزنید.

  آموزش دوخت کیف زیپی شارژر

مرحله آخر، دوخت دکمه است، که باید محل دکمه و جادکمه را علامت بزنید و سپس به پارچه بدوزید.

جاکارتی

امروزه که همه ما دارای کارتهای متعدد مترو، اتوبوس، بانک و … هستیم نیازمند سازماندهی این کارتها هستیم. در میان آموزش های مختلفی که از انواع دوخت کیف ها داشتیم ، آموزش دوخت کیف جاکارتی را با هم در این ویدئو میبینیم.

آموزش دوخت کیف جاکارتی

آیا همواره به یادگیری مهارت‌های جدید علاقه‌مند هستید؟ آیا همیشه به دوخت لباس‌های خودتان علاقه داشته‌اید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، آموزش خیاطی با فیلم‌های ما مناسب برای شماست!

گردآوری هانیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *