استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

آموزش ست های منحصر به فرد با کفش طوسی مردانه!

کفش طوسی مردانه

ست کردن کفش طوسی مردانه | یکی از آیتم‌های محبوب و پرطرفدار در دنیای مد، کفش‌های طوسی مردانه هستند. طوسی یک رنگ خنثی است و به همین خاطر بسیاری از افراد آن را رنگی خسته کننده می‌دانند.

در صورتی که این رنگ به راحتی می‌تواند با طیف وسیعی از رنگ‌ها ست شود و استایل خاص و متفاوتی بسازد.در این مقاله راهکارهایی حرفه‌ای برای ست کردن کفش طوسی مردانه به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ست کردن کفش طوسی مردانه با شلوار

برای ساختن یک استایل کژوال با کفش طوسی اسپرت، شلوار جین بهترین گزینه است. شما می‌توانید برای ست کردن کفش طوسی مردانه با شلوار جین از همه‌ی طیف‌های رنگ آبی، از تیره تا روشن استفاده کنید.

برای اطلاع از نحوه ست کردن شلوار اسکینی مقاله راهنمای جامع و کامل نحوه ست کردن شلوار اسکینی مخصوص آقایان را حتما مطالعه فرمایید.

 

 

ست کردن کفش طوسی مردانه با شلوار سفید

شلوار سفید از جنس جین یا کتان جزو بهترین انتخاب‌های مد‌ روز برای پوشیدن با کفش طوسی هستند. این ست وقتی جذاب‌تر می‌شود که در فصل‌های سرد سال با یک ژاکت یا هودی مردانه پوشیده شود.

شلوار مشکی 

ست کردن کفش طوسی مردانه با شلوار مشکی یک استایل کمیاب بین مردان است. هر چند پوشیدن شلوار طوسی با کفش مشکی بسیار رایج است اما در انتخاب کفش طوسی با شلوار مشکی باید دقت بیشتری به ‌خرج داد. شما می‎توانید از رنگ طوسی تیره برای ست کردن کفش با شلوار مشکی استفاده کنید.

  جنجالی ترین لباس های بازیگران زن سینمای ایران

 

 

شلوار طوسی 

همانطور که گفتیم طوسی یک رنگ خنثی است و هنگامی که با که با خودش و رنگ‎های خنثی دیگر ترکیب می‌شود استایلی شیک و جوان پسند ایجاد می‌کند. اگر تصمیم گرفتید کفش طوسی را با شلوار طوسی بپوشید حتما به این نکته توجه کنید که رنگ کفش شما از رنگ شلوار شما تیره تر باشد.

شما همچنین می‌توانید مقاله ترفند های فوق العاده برای ست کردن شلوار پارچه ای با کفش را در اینجا مطالعه کنید.

 

 

سرمه ای

آبی سرمه‌ای در کنار طوسی ترکیبی زیبا از رنگ‌هاست. از آنجایی که طوسی یک رنگ خنثی است، به آبی سرمه‌ای اجازه می‌دهد به معنای واقعی به چشم بیاید. ست کردن کفش طوسی مردانه با شلوار سرمه‌ای می‌تواند در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی مختلف استفاده شود.

 

 

چگونه کفش طوسی را با پیراهن های مختلف ست کنیم ؟

پیراهن سفید

انتخاب یک پیراهن سفید در کنار کفش‌ طوسی عالی بنظر می‌رسد. مخصوصا زمانی که پیراهن ما دارای جزییات خوبی باشد. پیراهن دکمه دار از جنس پنبه یا کتان برای ست کردن با کفش طوسی مردانه استایل مناسبی برای موقعیت‌های کاری و مراسم خاصی مثل شرکت در جشن عروسی می‌باشد.

 

 

ست کردن کفش طوسی مردانه با پیراهن زرد

رنگ زرد و طوسی در کنار یکدیگر هارمونی خوبی را ایجاد می‌کنند. با اینکه طوسی رنگی خنثی است، اما قرار گرفتن رنگ زرد در کنار آن باعث می‌شود استایل پرجنب و جوشی به وجود بیاید و توجه زیادی را به خود جلب کند. 

  چگونه رنگ های خنثی را در پوشش ست کنیم؟

 

 

پیراهن سبز

رنگ سبز نماد طراوت و تازگی است و طوسی را از حالت خنثی و روزمرگی بیرون می‌آورد. برای ساختن یک استایل جذاب با ترکیب این دو رنگ بهتر است به این نکته توجه کنیم که اگر یکی از رنگ‌ها را روشن انتخاب کردیم رنگ دیگری تیره باشد. برای مثال اگر کفش طوسی روشن را می‌پوشید، بهتر است برای پیراهن از رنگی مانند سبز لجنی استفاده کند.

 

 

پیراهن صورتی

رنگ‌های طوسی و صورتی در کنار یکدیگر از ترکیب رنگ‌های معروف هستند. هر دو آن‌ها حس آرامش و بی‌طرفی را القا می‌کنند. پوشیدن پیراهن صورتی با کفش طوسی ظاهری کاملا دوستانه برای موقعیت‌های غیررسمی و بخصوص عاشقانه را فراهم می‌کند.

 

 

پیراهن آبی

یکی از مناسب ترین پیراهن‌ها برای ست کردن با کفش و لباس‌های طوسی، پیراهن‌های آبی رنگ هستند. انواع طیف‌های رنگ آبی از تیره تا روشن به راحتی با کفش طوسی ست می‌شوند. این ترکیب رنگ برای هر مناسبتی از رسمی تا غیررسمی و پوشیدن در موقعیت‌های روزمره مناسب می‌باشد.

 

 

ست کردن رنگ طوسی با تیشرت و هودی مردانه 

هودی یا سویشرت قرمز

رنگ قرمز نماد شور و هیجان و سرزندگی می‌باشد. این رنگ در کنار ویژگی خنثی بودن طوسی باعث به‌وجود آمدن یک استایل کلاسیک می‌شود و به آن روحی تازه می‌بخشد. هر چند ترکیب این دو رنگ در چشم ما نا آشنا به نظر می‌رسد اما وقتی از ست کردن رنگ طوسی حرف می‌زنیم، قرمز یک پیشنهاد ثابت است.

  بررسی استایل بهاره رهنما

 

 

تیشرت سفید

تیشرت سفید را با هر رنگ کتانی مردانه می‌توان ست کرد. طوسی هم از این قانون جدا نیست و به راحتی در کنار سفید قرار می‌گیرد. ترکیب این دو رنگ خنثی استایل واقعا شیکی را به ‌وجود می‌آورد. به همین دلیل می‌توانید هم آن را به همین صورت حفظ کنید و هم برای جان دادن به آن بقیه آیتم‌های استایل خود را رنگی انتخاب کنید.

 

 

هودی یا سویشرت طوسی

برای ساختن یک استایل مونوکروم جوان پسند، کژوال و جذاب مردانه در پاییز امسال حتما از یک هودی یا سویشرت طوسی استفاده کنید. ست‌های سرتا پا طوسی در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید برای انتخاب شلوار مناسب این استایل سراغ شلوارهای اسپرت طوسی،جین آبی و سفید بروید.

 

 

تیشرت نارنجی

استفاده از رنگ‌های پرانرژی در کنار طوسی زیبایی زیادی را ایجاد می‌کند. نارنجی هم یکی دیگر از این رنگ‌ها محسوب می‌شود. رنگ نارنجی ذهن ما را به سمت غروب خورشید و شعله‌های آتش می‌برد. نارنجی ترکیبی از رنگ‌های زرد و قرمز است و رنگی گرم می‌باشد.

برای پوشیدن کفش طوسی با تیشرت نارنجی به این نکته توجه کنید که هنگام ست کردن نارنجی و طوسی هر دو رنگ باید در یک طیف باشند.  برای مثال، اگر کفش شما طوسی روشن است، تیشرت شما هم باید یک نارنجی ملایم باشد و بالعکس.

 

 

ست کردن کفش طوسی مردانه با تیشرت بنفش

بنفش از ترکیب رنگ‌های آبی و قرمز تشکیل شده است، رنگی سرشار از آرامش آبی و شور و هیجان رنگ قرمز. این رنگ در گذشته نماد ثروت و مقام بالای اجتماعی بوده است. این رنگ یادآور ویژگی‌های جسارت و بی پروایی نیز می‌باشد. اگر رنگ سبز را نماد بهار و سرسبزی بدانیم بدون شک بنفش نمادی از فصل پاییز است.

  بهترین راهنمای خرید شال تیره مناسب پوست سبزه و گندمی

رنگ بنفش با انواع طیف رنگ طوسی از تیره تا روشن به راحتی ست می‌شود.

 

 

ست کردن کفش طوسی با رنگ کمربند

در اکثر استایل‌ها رنگ کفش و کمربند باید از یک خانواده باشند. اما رنگ‌های استثنایی هم وجود دارند که می‌توانند با رنگ‌های مکمل خود نیز ست شوند. کفش طوسی جزو استثناهایی است که می‌توانید با آن از رنگ کمربند مکمل استفاده کنید. کمربندهای مناسب این استایل عبارتند از: قهوه‌ای سوخته، مشکی و طوسی.

 

 

ست کردن کیف مردانه با کفش طوسی

با اینکه آقایان کمتر از خانم‌ها از کیف استفاده می‌کنند، اما هماهنگی رنگ کیف و کفش می‌تواند ایده جالب و مورد توجهی باشد. برای این امر توجه به استایل شخصی شما و موقعیتی که قرار است در آن باشید ضروری است. اگر قرار است کیف خود را با کفش هایتان ست کنید، حتما از رنگ‎ و طرح یکسان پیروی کنید. اما توجه داشته باشید که با رنگ دیگر لباس‌هایتان یکسان نباشند.

اگر می‌خواهید یک کفش طوسی بپوشید بهترین انتخاب رنگ کیف برای شما طوسی می‌باشد.

نویسنده : بهاره

چرا خرید یک جفت کفش طوسی را به هر مردی پیشنهاد می‌دهیم ؟

علاوه بر کفش‌های مشکی و سرمه‌ای، کفش طوسی از کفش‌های مورد نیاز یک استایل شیک و مد روز مردانه است. یکی از علت‌های این امر خنثی بودن این رنگ است که باعث می‌شود به راحتی با لباس‌های دیگر ست شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *