استایل آقایان, کیف و کفش مردانه, مد و استایل

آموزش ۷ استایل بی نظیر برای ست کردن کتونی مردانه

ست کردن کتونی مردانه

ست کردن کتونی مردانه | کتانی یکی از آیتم‌های بسیار کاربردی است که باید در کمد لباس هر فردی باشد. جالب است که کتانی‌ها برای تمامی گروه‌های سنی از نوزاد تا افراد مسن‌تر کاربرد دارد.

چه برای کوه نوردی، چه پیاده روی و حتی برای ست شدن با کت و شلوار روزمره نیز مورد استفاده هستند. در ادامه این مطلب به ست‌‌های بسیار جذاب با کتانی‌ها خواهیم پرداخت.

استایل کژوال با کتانی مردانه

هیچ چیزی بهتر از یک کتونی برای ایجاد استایل کژوال نیست! در استایل کژوال راحتی لباس‌ها اولویت بیشتری به نسبت بقیه موارد دارد. البته این موضوع به معنی پوشیدن لباس‌های خانگی و یا شلخته بودن نیست؛ یعنی لباس‌هایی که از لحاظ برش، دوخت و پارچه به طوری باشند که حس راحتی را القا کنند، جزو استایل کژوال محسوب می‌شوند.

کتونی مردانه در انواع بزرگ، کوچک و رنگ‌های متنوع می‌توانند برای استایل کژوال انتخاب شوند. یک ست کتونی مردانه با شلوار اسلش، تیشرت و عینک آفتابی برای روزهای گرم تابستانی مناسب است. اگر ماسل به پوشیدن شلوار اسلش نیستید، شلوارهای جین را جایگزین آن کنید.

پیراهن‌های اسپرت مانند پیراهن آستین کوتاه، پیراهن چهارخانه و پیراهن راه راه جایگاه خوبی در استایل کژوال دارند و با تیشرت مردانه و کتونی‌ها به خوبی ست می‌شوند.

  نکات مهم خرید انواع کت چرم به همراه پیشنهاد خرید

تمامی شلوارهای جین قابلیت ست شدن با کتونی را دارند و در استایل کژوال جای می‌گیرند، اما برخی از شلوارهای جین با کتونی مردانه شیک‌تر ست می‌شوند، که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

استایل تابستانی با کتانی مردانه

راحت و بهترین روش برای ست کردن کتونی در تابستان، استفاده از تیشرت و یا پولوشرت است. ست کردن کتانی مردانه با یک تیشرت یقه گرد ساده یا گرافیکی و طرح‌دار و شلوارهای تابستانی مانند لینن، کتان و نخ پنبه برای تابستان انتخاب‌های عالی خواهند بود.

ست کردن کتانی مردانه سفید، شلوار کتان سرمه‌ای و پلوشرت قرمز برای استفاده روزمره در یک روز تابستانی مناسب است.

استایل زمستانی با کتانی مردانه

استفاده از کتونی تنها به روزهای تابستانی خلاصه نمی‌شود. اگر بتوانید کتونی را با بالاپوش‌های مناسب‌اش ست کنید، بهترین استایل زمستانی را خواهید ساخت. تصور کنید یک کت جین، تیشرت و شلوار جین را با کتانی ست کرده اید، این ترکیب یک ست زمستانی و جذاب برای آقایان جوان است. حواستان باشد که برای انتخاب رنگ کت و شلوار جین، بهتر است طیف‌هایی از آبی را انتخاب کنید که اختلاف سایه کمتری دارند.

ست کردن کتونی مردانه با شلوار کتان، پیراهن چهارخانه پشمی و جلیقه مردانه نیز برای زمستان پیشنهاد می‌کنم. اگر به نحوه ست کردن جلیقه و شلوار علاقه مند هستید و دوست دارید استایل‌های متنوعی را آموزش ببینید، مقاله اصول کاربردی ست کردن جلیقه مردانه با شلوار را حتماً بخوانید.

  خصوصیات اندام زنانه مستطیلی‌ شکل

ست کردن کتونی مردانه با شلوار جین

شلوارهای جین مدل مام استایل، مام فیت، جذب اسکینی برای ست کردن با کتونی مردانه انتخابی عالی هستند. تنها کافی است بدانید که کدام شلوار جین مناسب اندام شماست. به طور مثال شلوار مام استایل و مام فیت به دلیل حالت خمره‌ای که دارند، پاها را توپر و کوتاه‌تر نشان می‌دهند. در نتیجه به مردانی که قد بلند و یا دارای پاهای لاغری هستند پیشنهاد می‌کنم. همچنین شلوار جذب اسکینی به دلیل حالت جذبی که دارد، تمامی خطوط پاها را نشان می‌دهد؛ پس اگر پاهای پرانتزی و یا بیش از حد توپری دارید،  از این گزینه صرف نظر کنید.

یک پیراهن صورتی، شلوار جین آبی تیره و کتونی سفید، یک ست شیک و در عین حال راحت خواهند بود.

پیراهن هاوایی سرمه‌ای و سفید، شلوار جین راسته مشکی و کتانی آلستار مشکی ترکیبی جذاب و پوشیدنی است.

ست پیشنهادی بعدی استفاده از تیشرت مونوکروم به رنگ‌های شاد مانند سرخابی، بنفش و یا زرد با شلوار جین مام فیت روشن و کتونی رنگی است. این ست رنگی را برای روزهای بهاری توصیه می‌کنم.

  استایل عجیب غریب اگزوتیک (Exotic)، را بشناسید.اگر جسور ،شجاع و پراز هیجان هستید اینگونه لباس بپوشید!

ست کردن کتونی مردانه با شلوار کتان

اگر قصد رفتن به محیط‌هایی را دارید که کمی بالاتر از کژوال و روزمره است، شلوارهای کتان را جایگزین شلوار کتان کنید. شلوار کتان به رنگ‌های خاکی، خنثی و تیره برای خرید انتخاب‌هایی بهتری هستند؛ چراکه قابلیت ست شدن با بسیاری از رنگ و جنس‌ها را دارند. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در مورد بهترین رنگ شلوار بدست آورید، مقاله ۸ رنگ شلواری که هر مردی باید در کمد لباس اش داشته باشد! را پیشنهاد می‌کنم مطالعه بفرمایید.

شلوار کتان سرمه‌ای، کتونی زرشکی، پیراهن سفید را با هم امتحان کنید. البته توصیه می‌کنم یک دستبند یا ساعت زرشکی نیز استفاده کنید تا با رنگ کتانی شما هماهنگی بیشتری داشته باشد.

اگر کوتاه قامت هستید، رنگ شلوار و کتونی را مشابه یکدیگر بردارید تا شکستی در ناحیه انتهای پای شما ایجاد نکند و باعث کوتاه نمایی نشود.

ست کردن کتونی مردانه با کت شلوار

شاید تصور کنید که با کت و شلوار تنها کفش‌های رسمی قابل پوشیدن هستند، اما باید بدانید که ست کردن کتانی مردانه با کت و شلوار اخیراً بسیار مرسوم شده و اگر به درستی انتخاب شود، استایلی منحصر به فرد را می‌سازد. مراقب باشید که کت شلوارهای رسمی را با کتانی نپوشید. کت شلوارهایی که فرمت اسپرت را دارند گزینه‌های مناسبی هستند. حال از کجا بدانیم که یک کت شلوار اسپرت است یا رسمی؟

  چگونه در زمستان لباس مجلسی انتخاب کنیم

کت و شلوار اسپرت عموماً طرح‌دار هستند و در رنگ بندی متفاوتی وجود دارند. علاوه بر این لوگو، فرم یقه، جیب می‌تواند طراحی شده باشد. به طور مثال کت‌های راه راه و یا کت لینن از جمله کت‌های اسپرتی هستند که برای ست کردن با کتانی مردانه عالی خواهند بود.

کت شلوار لینن کرم رنگ را با پیراهن و کفش سفید ست کنید. این ست برای روزهای بهاری و تابستانی مناسب است و می‌توانید برای رفتن به مهمانی، دورهمی و قرارهای دوستانه از آن استفاده کنید.

ست کردن کتونی مردانه با کت تک

کت‌های اسپرت را می‌توانید با انواع شلوار جین، کتان و پارچه‌ای به همراه کتانی‌ها ست کنید. برای بهتر شدن استایل‌تان پیشنهاد می‌کنم کت‌ها را با کتونی‌هایی ست کنید که لژ نداشته باشند و فرم کوچک‌تری داشته باشند. کفش کتونی‌ها و یا همان اسنیکرز‌ها نیز جایگزین خوبی برای کتونی‌ها هستند.

برای شناخت بیشتر از انواع کت به مقاله راهنمای کامل آشنایی با انواع کت مردانه شیک و لاکچری مراجعه بفرمائید.

نویسنده : مائده کاظمی

کتونی مردانه را می‌توان با کت و شلوار پوشید؟

بله، کتونی‌ها با کت و شلوار نیز ترکیب بسیار خوبی را دارند. تنها کافی است بدانید که چه کت‌هایی مناسب ست شدن با کتونی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *