استایل خانم‌ها, لباس زنانه, مد و استایل

۹ آیتم ضروری و پرکاربرد کمد لباس هر خانم شیک پوشی

9 آیتم ضروری و پرکاربرد کمد لباس هر خانم شیک پوشی

شما هم وقتی درب  کمد لباس تان را باز می کنید با انبوهی از لباس ها مواجه می شوید که یا فقط یک بار در موقعیت خاصی آن ها را پوشیده اید یا دیگر از مد رفته اند و قابل استفاده نیستند ؟ فکر می کنید چطور می توانید در خرید لباس صرفه جویی کنید و   آن ها را  حتی بعداز  گذشتن  چند سال بپوشید؟ اگر  می خواهید پاسخ اش را بدانید ادامه ی مقاله را از دست ندهید.

شما لازم نیست هزینه ی بسیار زیادی برای لباس های متنوع بپردازید بلکه با انتخاب چند مدل کلاسیک و ثابت علاوه بر شیک پوشی تا مدت ها نیز می توانید از آن ها استفاده کنید و ست های متفاوتی را بسازید. ما در اینجا ۹ مدل  پوشاک و اکسسوری را معرفی می کنیم  که از آیتم های ضروری کمد هر خانم خوش پوشی است.

تی شرت سفید

تی شرت  سفید بسیار پرکاربرد است و به راحتی با هر نوع  شلواری از  جین تا پارچه ای ست می شود . اگر یک مانتوی جلو باز بر روی آن بپوشید یک استایل خیابانی جذاب خواهید داشت ، یک تی شرت سفید گشاد برای دورهمی های دوستانه  با کفش کتونی ،  یک تیپ راحت و کژوال را به شما   می دهد .

پیراهن مشکی

شما با داشتن یک پیراهن مشکی در کمد لباس تان دیگر  نگران ست کردن اکسسوری ها نخواهید بود و در هر مجلس و مراسمی با استفاده از آیتم های متفاوت مثل کمربند ، گردنبند ، تزئیینات ، کفش و کیف ، دستمال گردن و .. دیگر کسی متوجه تکرارای بودن لباس تان نمی شود .بهترست قد دامن و نوع پیراهن را با توجه به فرم اندام تان انتخاب کنید.

  ساخت استایل های حرفه ای با 6 مدل کفش رسمی مردانه !

بیشتر بخوانیم : چگونه روسری مشکی طرح دار را ست کنیم

کیف دستی مشکی

یک کیف دستی کوچک هم  در موقعیت های رسمی بسیار  مناسب باشد و هم در استایل های کژوال و خیابانی . هم چنین رنگ مشکی آن  برخلاف سایر کیف های رنگی به هر لباسی می آید و دیگر دغدغه ی ست کردن آن را نخواهید داشت.

کت زنانه

جنس کت های زنانه بسیار متنو ع است و  و شما با توجه با سلیقه تان می توانید یکی از آن ها را در کمد لباس تان داشته باشید. بهترست رنگ آن را خنثی مثل طوسی ، سفید ، مشکی و یا قهوه ای و  نود انتخاب کنید تا براحتی با سایر آیتم های لباس تان هماهنگ شود .

 کت زنانه برای یک استایل های کلاسیک و رسمی ، با یک شلوار پارچه و کفش پاشنه بلند عالی خواهد شد ، و با شلوار جین و کفش کتونی یک ست نیمه رسمی شیک خواهید داشت.

کتونی سفید

کفش های کتونی برای خرید و موقعیت های روزمره کاملا مناسب است و باعث می شوند که حتی اگر مدت زیادی داخل کفش است آسیب نبیند و احساس راحتی کند. کتونی های سفید به سادگی با دیگر لباس هایتان ست می شود و استایل شما را مدرن  و جذاب می کند.

شلوار جین

شلوار جین ، کت جین ، دامن جین و .. هرگز از مد نمی روند و در هر زمانی به راحتی می توانید آن ها را بپوشید ، پیشنهاد ما شلوار جین فیت و ساده است زیرا در هر موقعیتی به کار می آید و محدودیتی برای گرمی یا سردی هوا ندارد. شما با انتخاب یک کفش متناسب با استایل تان  ، می توانید تیپ های کلاسیک تا اسپرت بزنید.

  شلوار بگی چیست؟معرفی جذاب ترین استایل با شلوار بگی

کفش پاشنه بلند مشکی

اگر به ست های رسمی و کلاسیک علاقه دارید ، یک کفش مشکی پاشنه بلند از آیتم های ضروری کمد تان است شما می توانید هم یک کفش ساده بدون تزئینات انتخاب کنید و تا سال ها آن را بپوشید هم  کفشی که جزئیاتی مانند بند روی مچ دارد و یا جلوباز است

ماکسی بلند

یک ماکسی بلند و خنک برای تابستان بهترین گزینه است ، آن ها تنوع رنگی زیادی دارند و  هم در خانه و هم مهمانی ها استفاده می شوند ، حتی با پوشیدن شال و مانتو  بر روی آن ، برای رفت و آمد های روزمره نیز مناسب می شود.

لگ مشکی

لگ مشکی تقریبا با هر چیزی ست می شود ؛ یک مانتو بلند جلوباز و تا پیراهن کوتاه ورزشی . حرکت با آن ها بسیار  راحت است و برای پیاده روی و طبیعت گردی ایده آل است و یکی از آیتم های ضروری کمد لباس تان است

دوستان شیک پوش و زیبای من ، با توجه با سبک پوشش تان آیتم های ضروری کمد شما چیست ؟ برامون بنویسید.

  مدل لباس مجلسی مناسب افراد لاغر

تهیه و تنظیم عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *