استایل خانم‌ها, انواع استایل زنانه, مد و استایل

چگونه استایلی کلاسیک و شیک داشته باشیم ؟

کلاسیک

استایل کلاسیک

حتما استایل کلاسیک را خیلی شنیده اید و کم و بیش می دانید که چه ویژگی هایی دارد .کلاسیک در واقع نوعی سبک است که بر روی ادبیات ، فیلمسازی ، پوشش ، دکوراسیون و .. تاثیر می گذارد و تعریف  آن ،  تبعیت از اصول و چارچوب های مشخصی است که معمولا از قدیم باقی مانده است . استایل کلاسیک یکی از محبوب ترین سبک ها ی پوشش محسوب می شود که محبوبیت بسیار زیادی در بین مردان و زنان شیک پوش دارد.

زیرا آیتم های مورد استفاده در آن ، ساده و از نظر زیباشناختی ثابت شده اند . شما همیشه به یک ست کلاسیک در کمد لباس تان نیاز دارید زیرا هر چقدر هم به تیپ های کژوال و اسپرت علاقه داشته باشید باز هم لازم است در موقعیت هایی مثل محل کار و مراسم های خاص ، باید استایلی رسمی و کلاسیک داشته باشید.

 کسانی که ذاتاً کلاسیک را می‌پسندند دارای ویژگی رفتاری خاص و سبک زندگی متفاوتی هستند. حال اینکه رفتار، منش، افکار و علاقه‌مندی یک فرد کلاسیک چیست؟ و اینکه چطور لباس می‌‌پوشد؟ کمد لباس اش از چه آیتم هایی پر شده است؟ را در این مقاله به طور کامل توضیح خواهیم داد.

یک خانم با استایل کلاسیک چطور رفتار می‌کند؟

  • بسیار منظم و مرتب هستند.
  • نقطه عطف آنها داشتن مهارت برنامه ریزی است.
  • کیفیت در همه امور برای او اولویت بیشتری دارد.
  • همیشه با وقار و شیک به نظر می‌رسد.
  • به جزئیات اهمیت می‌دهد.
  • به سنت و قدمت علاقه‌دارد. یعنی هر وسیله یا لباسی که دارای قدمت باشد یا حس اصالت و سنت را بدهد برای یک فرد کلاسیک اهمیت دارد.
  • در هنگام خرید لباس به کیفیت، دوخت تمیز، جزئیات درون لباس و وقار و زیبایی آن توجه دارد.
  • عموماً یک یا چند آیتم ثابت در استایل آنها دیده می‌شود.
  استایل اورسایز چیست؟

رنگ لباس

یکی دیگر از مهم ترین عناصر سبک کلاسیک انتخاب رنگ مناسب است، چند صد سال پیش را تصور کنید که رنگ های  فانتزی وجود نداشتند، لباس های آن زمان چه رنگی بودند؟ همان طور که از  مفهوم این اسم مشخص است رنگ های طبیعی که در هر زمانی استفاده می شدند  مثل خاکستری، بژ، سفید، کرم، شتری، سرمه ای و مشکی بهترین گزینه هستند.

جنس پارچه

اولین نکته ای که باید به آن دقت کنید جنس پارچه است ، از آن جا که استایل کلاسیک ماندگار و بسیار پر کاربرد است و  هرگز از مد نمی افتد ، بهترست به جنس پارچه بسیار دقت کنید و  با کیفیت ترین و مرغوب ترین آن را انتخاب کنید و مطمئن باشید از پرداخت هزینه زیاد برای آن هرگز پشیمان نمی شوید .

  استایل ماسکولین Masculine و رازهای جادویی شدن با آن

سایز مناسب

تنگ یا گشاد بودن و کوتاه یا بلند بودن در این استایل هرگز جایی ندارد و لباس شما باید کاملا اندازه ی شما باشد ، از آن جا که لباس های موجود در بازار با هر اندامی همخوانی ندارند ، پیشنهاد ما این است که آن را به دست خیاط بسپرید و سفارشی دوزی کنید.

چگونه استایل کلاسیک زنانه داشته باشیم؟

کمد لباس یک خانم با استایل کلاسیک از موارد زیر تشکیل شده است :

  • کت یا بلیزر هایی که دارای ساختار هستند. یقه کت شامل یقه بلیزر یا انگلیسی است.
  • لباس های مهمانی یا مجلسی با قد میدی و بلند، یقه های قایقی، دکلته، هفتی و رومی
  • مانتو های استایل کلاسیک دارای برش های قرینه ، کیفیت بالا و از پارچه هایی با طرح های ساده یا راه راه هستند.
  استایل مینیمال چیست؟
  • ژاکت های چرم و ترنچ کت ها جزو آیتم اصلی کمد لباس یک زن کلاسیک است.
  • لباس ها دارای سیلوئت ساختار یافته و بدون هیچ آیتم عجیب و غریب

کیف و کفش کلاسیک :

کیف ها عموماً حالت ساختار دار خودش را حفظ می‌کند. در استایل کلاسیک کیف با نقوش خاص وجود ندارد. کیف ها عموماً کیف های دستی، کلاج در اندازه های کوچک و متوسط هستند. کفش ها بدون تزئین، ساده و اغلب در رنگ های خنثی و تیره در این استایل قرار دارد. کفش های تخت، لوفر، اسکینی، بدون زرق و برق

  صفر تا صد استایل مینیمال مخصوص آقایان

میکاپ و آرایش شیک و با وقار :

آرایش یک کلاسیک بسیار ساده به دور از خط چشم های عجیب و غریب، رنگ های جیغ می‌باشد. اما رژ لب قرمز جزو رنگ دوست داشتنی یک کلاسیک است. یک خانم شیک پوش می‌داند که باید به مرتب نگه داشتن مو و ناخن خود اهمیت بدهد. مدل مو های ساده باز و بسته و بدون شینیون های اغراق شده هماهنگی زیادی با استایل کلاسیک دارد. مرتب نگه داشتن ناخن ها و استفاده از رنگ های نود را  فراموش نکنید باید کاملاً مرتب و یکدست با اندازه طبیعی خود و با آراستگی کامل باشند.

اکسسوری های ساده  و ظریف

شما در این استایل به اکسسوری های زیادی نیاز ندارید بلکه فقط . یک ساعت مچی، یک دستبند با طرح بسیار ساده، حلقه نامزدی، کمربند در صورت لزوم و گوشواره حلقه طلایی ساده همه ی آن چیزی است که میتوانید بپوشید.

استایل کلاسیک خاص خود را بسازید

معیار های این سبک با توجه به مرور زمان تغییری نمی کنند و ترند ها ، تاثیر کمی بر روی آن دارند اما شما می توانید با ذوق و سلیقه خود و استفاده از آیتم های روز ترکیبی فوق العاده و چشمگیر بسازید.

عاطفه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *